3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
dinsdag 2 maart 2010 om 02:40
Ik begrijp dat er niet in zit wat jij er uit zou willen halen en dat het daarom verstandiger zou zijn je gevoel niet te veel de overhand te laten nemen.
Conflictsituatie dus toch..hmm, ja lastig Bam.
In hoe verre moet/wil je jezelf beschermen tegen leed.
En je kids, vergeet die ook niet in het verhaal want hoe dan ook zijn ze erbij betrokken of je moet het heel strikt gescheiden houden.
Anyway, ik weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te zeggen.
Conflictsituatie dus toch..hmm, ja lastig Bam.
In hoe verre moet/wil je jezelf beschermen tegen leed.
En je kids, vergeet die ook niet in het verhaal want hoe dan ook zijn ze erbij betrokken of je moet het heel strikt gescheiden houden.
Anyway, ik weet er te weinig van om er echt iets zinnigs over te zeggen.
dinsdag 2 maart 2010 om 02:52
Wat ik wel weet is hoe ik in elkaar zit.
Ik ga alleen maar voor iemand die volledig voor mij zou gaan, het is alles of niets.
En iemand die kennelijk nog een blok aan zijn been heeft hangen zou voor mij ook een no go area zijn.
Waarom? omdat de stabiliteit die ik mijn kinderen wil bieden heel hoog op mijn prioriteiten lijst staat, en daar past gedoe niet bij.
Maar dat zal dan kennelijk wel in de lijn liggen wat jij benoemt over het feit wat anderen mensen zeggen?
Nou ja, gevoel is een hardnekkig iets, maar meid je hebt zelf ook nog zoveel op de rit te zetten.
Ik denk dat je het volgende helder moet krijgen voor jezelf , laad je er enkel op korte termijn van op? of breekt het je op langer termijn juist af?
En wat is de impact daar van?
Maar misschien klets ik uit mijn nek met de summiere info die ik krijg, never mind dan.
Ik ga alleen maar voor iemand die volledig voor mij zou gaan, het is alles of niets.
En iemand die kennelijk nog een blok aan zijn been heeft hangen zou voor mij ook een no go area zijn.
Waarom? omdat de stabiliteit die ik mijn kinderen wil bieden heel hoog op mijn prioriteiten lijst staat, en daar past gedoe niet bij.
Maar dat zal dan kennelijk wel in de lijn liggen wat jij benoemt over het feit wat anderen mensen zeggen?
Nou ja, gevoel is een hardnekkig iets, maar meid je hebt zelf ook nog zoveel op de rit te zetten.
Ik denk dat je het volgende helder moet krijgen voor jezelf , laad je er enkel op korte termijn van op? of breekt het je op langer termijn juist af?
En wat is de impact daar van?
Maar misschien klets ik uit mijn nek met de summiere info die ik krijg, never mind dan.