3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Ik denk wel dat het mij staat.

kan wel veel aan als het maar niet te flets is van kleur, dan gaan mensen vragen of ik ziek ben

Alleen nog even bedenken wat voor schoentjes eronder te dragen, denk ballerinaatjes of een laag hakje, mooiste zou zijn in een blauw die het dichts bij de jurk ligt.

Nu maar hopen dat hij past!
Volgens mij kan het zowel met ballerina's als met hakken. Maar idd wel in een kleur blauw die erbij past, geen zwarte schoenen. Zilver kan misschien ook nog net, met die tint blauw.
Oh ja, zilver kan ook nog wel als alternatief, mocht het blauw een onmogelijke missie worden.

pfff, wat heb ik zin in de zon, deze week lag er ineens weer sneeuw! was er stikhumeurig van.
Vertel mij wat, heb het helemaal gehad met sneeuw, regen en kou

Hoop dat het met de meet een beetje warm is, kan ik daarna nog een rondje Utrecht gaan lopen.
Ja dat hoop ik ook voor jullie, schiet al op

Volgens mij gaat het deze keer best druk worden.
Drukker dan de vorige keer verwacht ik inderdaad wel. Schat een meeter of 65 a 70. Maar dat is een ruwe schatting, want er kan nog van alles gebeuren. En jij, overweeg je te meeten?
Hmm....pas even op het topic gelezen,en dacht toen wel even goh wat gezellig klinkt het allemaal.

Maar weet niet hoor min, ik hyperventileer al dagen voor een meet van 10 mensen, laat staan voor 65, kan de hartbewaking aanrukken
En als ik nou beloof dat je de hele avond naast me bij de deur mag staan?
ehm...gelijk in het vizier?

Zo van en jij bent?....nou ik ben dus ehm,Iry .

Weet nie hoor
Dan ontmoet je ze wel één voor één en niet allemaal tegelijk. Bovendien ben ik heeel eng natuurlijk, dus ze durven niet eens onaardig te zijn
Hahaha, nou eh....dat eng, dat viel een beetje tegen

Daar vertrouw ik eerlijk gezegd niet op.

Heel heel misschien trek ik de stoute schoenen aan, maar dat zal dan beetje last minute zijn, kan dat?

Of hoe last minute kan het zijn , zal ik het zou stellen.
Weet je wat, als jij je nou aanmeldt voor de meet, dan kun je tot het laatst bedenken of je wil komen. Idee?
Hmmmmz....alle kanalen liggen eruit, behalve kanaal 13. Wat vreemd...
ehm....hoe gaat dat dan in zijn werk?

explain!

Moet ik dan enkel een mailtje sturen en dat is het?
Jij stuurt mij een mail, dan krijg je een link van de Hyves. Ik accepteer jou en dan krijg je donderdag of vrijdag een code en lokatie toegestuurd van mij, waarmee je toegang krijgt tot de meet. Uiteraard zal ik eerst uitvoerig moeten controleren wie je bent en of ik je wel kan vertrouwen Maar dan kun je dus meeten. Je bent overigens niet de enige die het eng vindt hoor. Nou dan meet je dus en als je het maar niks vindt dan ben kun je er voor kiezen om ook gewoon weer weg te gaan uiteraard. Ik beloof dat ik je niet opsluit!
Oh je moet mij controleren of je kunt mij vertrouwen?

Laat maar dan, dat wordt niks

Ja ja, zo makkelijk word je niet toegelaten natuurlijk he?

Hey, ik ga mijn bedje in, hoop morgen een mail van je te lezen. Of wil je nu nog ff snel de link ontvangen en je aanmelden, dat je alvast op de Hyves zit?
Ik ga er nog een nachtje over slapen, nu lijkt mij ook een goed moment

Trusten Min!! was gezellig .
Oke, trusten!
Goeiemorgen allemaal
Niemand wakker of aanwezig nog?
Nou gezellig hoor
Dan ga ik maar douchen en me opmaken voor mijn sollicitatie. Fijne dag allemaal
Ben nu toch wel een beetje gestressd
Niemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven