3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
woensdag 10 maart 2010 om 03:52
Ik denk wel dat het mij staat.
kan wel veel aan als het maar niet te flets is van kleur, dan gaan mensen vragen of ik ziek ben
Alleen nog even bedenken wat voor schoentjes eronder te dragen, denk ballerinaatjes of een laag hakje, mooiste zou zijn in een blauw die het dichts bij de jurk ligt.
Nu maar hopen dat hij past!
kan wel veel aan als het maar niet te flets is van kleur, dan gaan mensen vragen of ik ziek ben
Alleen nog even bedenken wat voor schoentjes eronder te dragen, denk ballerinaatjes of een laag hakje, mooiste zou zijn in een blauw die het dichts bij de jurk ligt.
Nu maar hopen dat hij past!
woensdag 10 maart 2010 om 04:18
woensdag 10 maart 2010 om 04:38
Jij stuurt mij een mail, dan krijg je een link van de Hyves. Ik accepteer jou en dan krijg je donderdag of vrijdag een code en lokatie toegestuurd van mij, waarmee je toegang krijgt tot de meet. Uiteraard zal ik eerst uitvoerig moeten controleren wie je bent en of ik je wel kan vertrouwen Maar dan kun je dus meeten. Je bent overigens niet de enige die het eng vindt hoor. Nou dan meet je dus en als je het maar niks vindt dan ben kun je er voor kiezen om ook gewoon weer weg te gaan uiteraard. Ik beloof dat ik je niet opsluit!