3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
zondag 1 november 2009 om 11:26
Ja Appel, dat kan natuurlijk per dag en zelfs per uur verschillen he?
Met mij gaat het goed.
Ik heb ook een keer een depressie gehad en ik had helemaal geen zin meer om er wat aan te doen. Wilde alleen mar slapen wat k#tterdek#t natuurlijk niet lukte.
Onze hond is wel een steun geweest (klonkt gek voor niet-hondebezitters) Vriend sleurde me gewoon vaak mee en dat was zo goed.
Met mij gaat het goed.
Ik heb ook een keer een depressie gehad en ik had helemaal geen zin meer om er wat aan te doen. Wilde alleen mar slapen wat k#tterdek#t natuurlijk niet lukte.
Onze hond is wel een steun geweest (klonkt gek voor niet-hondebezitters) Vriend sleurde me gewoon vaak mee en dat was zo goed.
zondag 1 november 2009 om 11:44
zondag 1 november 2009 om 12:17
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 november 2009 @ 12:14:
Of eentje op de kinderpeiler: Opvoeden met de Dennehoeve
DennehoeveL Kees.... Dennehoevel......
Ken je klassiekers hè?
Pffff.... ik durf geen topics meer te openen nu men mij 'kent' en ik durf ook geen; 'Jij bent gek!' meer te posten....
Stomme mieting!
Of eentje op de kinderpeiler: Opvoeden met de Dennehoeve
DennehoeveL Kees.... Dennehoevel......
Ken je klassiekers hè?
Pffff.... ik durf geen topics meer te openen nu men mij 'kent' en ik durf ook geen; 'Jij bent gek!' meer te posten....
Stomme mieting!
zondag 1 november 2009 om 12:48
Ja hier ben ik!!!! ( duh missen jullie me nu al )
Ik ben heerlijk wezen sporten...ja echt waar
En zit nu al weer fris gewassen en opgetut voor de comp met lekkere lunch.
Over een kleine 3 kwartier word ik opgehaald en dan gaan we vriendinnetje verrassen ( heeft 8 chemo's gehad dus kan wel een oppepper gebruiken)
Hihi 16 meiden.. waarvan ik meer dan de helft niet ken... dus wordt een soort miet
Ik ben heerlijk wezen sporten...ja echt waar
En zit nu al weer fris gewassen en opgetut voor de comp met lekkere lunch.
Over een kleine 3 kwartier word ik opgehaald en dan gaan we vriendinnetje verrassen ( heeft 8 chemo's gehad dus kan wel een oppepper gebruiken)
Hihi 16 meiden.. waarvan ik meer dan de helft niet ken... dus wordt een soort miet
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd