3000+ deel 66
zaterdag 25 september 2010 om 10:23
quote:FlorisFlorijn schreef op 25 september 2010 @ 10:21:
[...]
Echt? Kut!
Ja... ik heb nog heel hard REL geroepen maar je kwam niet
Maar het was niet echt leuk, in het begin wel. Maar een internet-artikel over een vreselijk ongeval linken en zeggen dat dat jou overkomen is, en later blijkt het hele verhaal niet te kloppen... is meer ziekelijk dan rellerig.
Hoe is het met je?
[...]
Echt? Kut!
Ja... ik heb nog heel hard REL geroepen maar je kwam niet
Maar het was niet echt leuk, in het begin wel. Maar een internet-artikel over een vreselijk ongeval linken en zeggen dat dat jou overkomen is, en later blijkt het hele verhaal niet te kloppen... is meer ziekelijk dan rellerig.
Hoe is het met je?
zaterdag 25 september 2010 om 10:50
Ik heb zoon alles zelf laten regelen, dat kan hij prima.
(is tenslotte door mij opgevoed )
Heb hem geholpen daar waar hij zelf aangaf hulp/advies nodig te hebben.
En vervolgens nu huis opgeleverd is, kom ik helpen schilderen en schoonmaken.
Andere ouders (en mensen eromheen) bemoeien zich overal mee.
Huisregelement, nieuwe huisgenoten zoeken, financiën, nuts voorzieningen etcetc)
Zelfs mijn lief maakt zich er druk om.
Met als gevolg dat mijn kindvrije weekend begon met gezeik en gedoe ipv met naar de bios gaan (The american, met mijn held sjorskloenie)
(is tenslotte door mij opgevoed )
Heb hem geholpen daar waar hij zelf aangaf hulp/advies nodig te hebben.
En vervolgens nu huis opgeleverd is, kom ik helpen schilderen en schoonmaken.
Andere ouders (en mensen eromheen) bemoeien zich overal mee.
Huisregelement, nieuwe huisgenoten zoeken, financiën, nuts voorzieningen etcetc)
Zelfs mijn lief maakt zich er druk om.
Met als gevolg dat mijn kindvrije weekend begon met gezeik en gedoe ipv met naar de bios gaan (The american, met mijn held sjorskloenie)
zaterdag 25 september 2010 om 10:55
Gelukkig zei zoon tegen mij:
'Mam, wat jij doet is hoe ik zou willen dat alle ouders(+belangstellenden) deden.'
Helpen met rijden naar de bouwmarkt, schilderen, soep koken, en als we vragen om advies dan pas advies geven.
Luisteren naar wat we nodig hebben, ipv ongevraagd bemoeien en irritant belangrijk lopen te doen.
Met deze opsteker, ga ik het weekend maar in!
(nu ben ik bijna zo vetlauw als Spuka )
'Mam, wat jij doet is hoe ik zou willen dat alle ouders(+belangstellenden) deden.'
Helpen met rijden naar de bouwmarkt, schilderen, soep koken, en als we vragen om advies dan pas advies geven.
Luisteren naar wat we nodig hebben, ipv ongevraagd bemoeien en irritant belangrijk lopen te doen.
Met deze opsteker, ga ik het weekend maar in!
(nu ben ik bijna zo vetlauw als Spuka )