3000+ deel 66
donderdag 23 september 2010 om 22:54
donderdag 23 september 2010 om 22:58
quote:miss_understood schreef op 23 september 2010 @ 22:54:
Sjees ik ben klaarwakker
En een beetje misselijk
Echte forumvriendschap is:
Samen een teiltje delen....
MU, je hebt ook een rotdag achter de rug. Misschien kun je iets goeds voor jezelf doen, weet niet wat, lekker koppie thee zetten, wat kleins eten (helpt bij misselijkheid echt) En maar even accepteren dat slapen niet zo lukt.
Sjees ik ben klaarwakker
En een beetje misselijk
Echte forumvriendschap is:
Samen een teiltje delen....
MU, je hebt ook een rotdag achter de rug. Misschien kun je iets goeds voor jezelf doen, weet niet wat, lekker koppie thee zetten, wat kleins eten (helpt bij misselijkheid echt) En maar even accepteren dat slapen niet zo lukt.
donderdag 23 september 2010 om 23:01
quote:egelviva schreef op 23 september 2010 @ 22:59:
Heftig Appel.
Wat knap dat je in staat bent tot relativeren en zoveel humor hebt!
Soms moet je er gewoon mee lachen! Is leuker dan ermee janken!
En weet je, het ís ook soms best grappig allemaal!
Volgende keer als het weer eens grappig is en jij bent er zal ik je vertellen wat er gezegd word!
Heftig Appel.
Wat knap dat je in staat bent tot relativeren en zoveel humor hebt!
Soms moet je er gewoon mee lachen! Is leuker dan ermee janken!
En weet je, het ís ook soms best grappig allemaal!
Volgende keer als het weer eens grappig is en jij bent er zal ik je vertellen wat er gezegd word!
donderdag 23 september 2010 om 23:01
Apppel, ik ben stiekem een beetje boos op jouw GGZ-instelling, want ze hebben je nu wel een beetje in de kou laten staan. Heb je natuurlijk helemaal niets aan, maar goed.
Ik hoop dat ze volgende week wat kunnen doen met bijv. je medicatie zodat de stemmen niet meer zo op de voorgrond staan.
Zet m op hè!
Ik hoop dat ze volgende week wat kunnen doen met bijv. je medicatie zodat de stemmen niet meer zo op de voorgrond staan.
Zet m op hè!
donderdag 23 september 2010 om 23:05
donderdag 23 september 2010 om 23:07
quote:Bianca40 schreef op 23 september 2010 @ 23:02:
Wat raar Appel... ik dacht altijd dat het meer een soort geroezemoes was.
Soms.
Maar meestal hebben ze allemaal een eigen, hele duidelijke, boodschap.
het is gewoon alsof je een gesprek met iemand voert. Of dat je andere mensen een gesprek hoort voeren heel dicht naast je.
Alleen word ik gedwongen deel te nemen aan die gesprekken want voor mij mogen ze allemaal hun bek houden!
Wat raar Appel... ik dacht altijd dat het meer een soort geroezemoes was.
Soms.
Maar meestal hebben ze allemaal een eigen, hele duidelijke, boodschap.
het is gewoon alsof je een gesprek met iemand voert. Of dat je andere mensen een gesprek hoort voeren heel dicht naast je.
Alleen word ik gedwongen deel te nemen aan die gesprekken want voor mij mogen ze allemaal hun bek houden!
donderdag 23 september 2010 om 23:08