3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
dinsdag 26 oktober 2010 om 22:28
dinsdag 26 oktober 2010 om 22:30
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:28:
Ik ben anti drugs, dus ook anti wietplanten.
Het is levensgevaarlijk, zo'n wietkwekerij! Je zult er maar naast wonen!
Inderdaad... je hoort zo vaak over enorme lekkages en/of brand door zulke grappen!
Een paar maanden geleden las ik in de krant dat iemand zn aarde-resten door de wc had proberen weg te werken.... met als gevolg dat een heel hoog appartementencomplex de aarde door hun wc's omhoog zag komen!
Ik ben anti drugs, dus ook anti wietplanten.
Het is levensgevaarlijk, zo'n wietkwekerij! Je zult er maar naast wonen!
Inderdaad... je hoort zo vaak over enorme lekkages en/of brand door zulke grappen!
Een paar maanden geleden las ik in de krant dat iemand zn aarde-resten door de wc had proberen weg te werken.... met als gevolg dat een heel hoog appartementencomplex de aarde door hun wc's omhoog zag komen!
dinsdag 26 oktober 2010 om 22:30
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:30:
[...]
Inderdaad... je hoort zo vaak over enorme lekkages en/of brand door zulke grappen!
Een paar maanden geleden las ik in de krant dat iemand zn aarde-resten door de wc had proberen weg te werken.... met als gevolg dat een heel hoog appartementencomplex de aarde door hun wc's omhoog zag komen!Je zult maar net op de pot zitten!
[...]
Inderdaad... je hoort zo vaak over enorme lekkages en/of brand door zulke grappen!
Een paar maanden geleden las ik in de krant dat iemand zn aarde-resten door de wc had proberen weg te werken.... met als gevolg dat een heel hoog appartementencomplex de aarde door hun wc's omhoog zag komen!Je zult maar net op de pot zitten!
dinsdag 26 oktober 2010 om 22:32
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:30:
[...]
Je zult maar net op de pot zitten! Ja inderdaad... de bagger liep echt over de wc-vloeren zo de gang en slaapkamers in, er stonden foto's bij. Was echt één grote ravage! En hij woonde op 13 hoog, alle verdiepingen daaronder hadden bagger-overstroming vanuit de wc-pot.
[...]
Je zult maar net op de pot zitten! Ja inderdaad... de bagger liep echt over de wc-vloeren zo de gang en slaapkamers in, er stonden foto's bij. Was echt één grote ravage! En hij woonde op 13 hoog, alle verdiepingen daaronder hadden bagger-overstroming vanuit de wc-pot.