3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:34:

Ik zit cracottes te eten en thee te drinkenik zit aan het water. thee is ook wel lekker maar helaas moet hier zijn dus kan niet zetten
NOu fijn Ieb.. je begint over eten en iedereen rent naar de keuken.... daar gaat ons oud- en nieuw feestje!
Alle reacties Link kopieren
Zo de was hangt weer te drogen
PAUZE!

(Ieb wil thee zetten)
quote:apppel schreef op 30 april 2011 @ 22:35:

nee hoor MV!

Dat wist ik al en daar smaken ze niet slechter door!kijk een echte die hard. (hoewel ik niet denk dat je het zo schrijft)
Ah das mooi AR.. ik wil morgen gaan kijken voor een droogmolen voor in de tuin, er is niks lekkerder dan fris buiten gedroogd beddengoed
Je schrijft het goed Ieb.
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:36:

NOu fijn Ieb.. je begint over eten en iedereen rent naar de keuken.... daar gaat ons oud- en nieuw feestje! sorry sorry maar zeg eerlijk ik kan toch niet ineens verwachten dat mensen mijn postings niet alleen lezen maar ook nog in zich op nemen?
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:38:

Je schrijft het goed Ieb.ow he staat zo stom
Maar morgen wachten er nog twee wassen..
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:38:

[...]

sorry sorry maar zeg eerlijk ik kan toch niet ineens verwachten dat mensen mijn postings niet alleen lezen maar ook nog in zich op nemen?

Nee das waar

Ik lul ook altijd maar een end in de ruimte en verwacht ook niet dat alles gelezen wordt hoor.
ik hoorde hier geluid en dacht laat ik ff kijken we hebben schijnbaar vuurwerk maar zag niks. Blijkt het onweer te zijn. Ach ja dat kan ook
volgens mij is het diehards
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:37:

Ah das mooi AR.. ik wil morgen gaan kijken voor een droogmolen voor in de tuin, er is niks lekkerder dan fris buiten gedroogd beddengoed Ik moet ook nog steeds een droogmolen, nu hang ik het over de schommel!
quote:AnneRoos74 schreef op 30 april 2011 @ 22:39:

Maar morgen wachten er nog twee wassen..Bij mij ook En wat nog erger is... heel veel strijk!
Kletsen jullie deze even vol dan? Ga ik wel wachten tot ik de nieuwe online kan gooien

Hoef voorlopig niet met d ebus dus komt vast goed!
Onweer Ieb?? Hier niet en dat scheelt toch maar zo'n 25 km.
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:34:

Ik zit cracottes te eten en thee te drinkenLekker?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:39:

[...]

Nee das waar

Ik lul ook altijd maar een end in de ruimte en verwacht ook niet dat alles gelezen wordt hoor.daarom dus je snapt dat ik de verantwoording niet neem als het topic niet vanavond vol komt kan niet zeggen dat ik mijn best niet doe.
Ik moet toch wachten tot puberT thuis komt dus ik klets wel ff door om hem vol te krijgen, anders is het ook zo zielig voor Bam.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 22:40:

[...]

Lekker?Beetje saai.... maar de thee is wel echt lekker! Lipton summerfruits, beetje zoetig
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:40:

[...]

daarom dus je snapt dat ik de verantwoording niet neem als het topic niet vanavond vol komt kan niet zeggen dat ik mijn best niet doe.Jij blijft tenminste zitten en rent niet naar de keuken! Dus jou valt niks te verwijten
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:40:

Kletsen jullie deze even vol dan? Ga ik wel wachten tot ik de nieuwe online kan gooien

Hoef voorlopig niet met d ebus dus komt vast goed!Ahhhh toe Bam, klets lekker mee!
Oh... had ik al gezegd dat onze meerkoet is bevallen????
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:40:

Onweer Ieb?? Hier niet en dat scheelt toch maar zo'n 25 km.ja echt maar alleen de donder en geen regen. Vaag toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven