3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
woensdag 3 maart 2010 om 10:10
Kut Peet, ik ga je ook missen
Vraagje: Hoe kan je je leven totaal omgooien zodat je eindelijk eens je eigen keuzes naleeft en daardoor lekkerder in je vel zit terwijl je de puf niet hebt om ook maar iets aan te pakken omdát je niet lekker in je vel zit?
En dan ook nog es zonder al teveel anderen dwars te zitten ook al zit je jezelf dwars omdat je anderen te vriend wilt houden?
Ik weet: stapje voor stapje maar weet even niet welke voet voor de ander moet en struikel daardoor nogal.
Is het nog te volgen?
*is even enorm dipperig*
Vraagje: Hoe kan je je leven totaal omgooien zodat je eindelijk eens je eigen keuzes naleeft en daardoor lekkerder in je vel zit terwijl je de puf niet hebt om ook maar iets aan te pakken omdát je niet lekker in je vel zit?
En dan ook nog es zonder al teveel anderen dwars te zitten ook al zit je jezelf dwars omdat je anderen te vriend wilt houden?
Ik weet: stapje voor stapje maar weet even niet welke voet voor de ander moet en struikel daardoor nogal.
Is het nog te volgen?
*is even enorm dipperig*
woensdag 3 maart 2010 om 10:25
Ik ben gewoon zo moe en zat van alles dat ik het liefst zo de deur uit zou lopen om voorlopig niet meer terug te komen....
Maar dat is geen oplossing natuurlijk, wat het wel is?
Kleine stapjes tegelijk maar omdat alles met elkaar samenhangt is dat ook niet te doen.
Als ik één ding verander krijg je een domino-effect en ligt alles om.
Gat wat een gedoe...
Ik vind er even niks meer aan.
Alles gaat mis en van kwaad tot erger en ik zit erbij en kijk ernaar.
Laat het maar gebeuren omdat ik de puf niet heb om er wat aan te doen.
Sorry voor mijn gezeur, ik ga toch maar even iets doen hier.
Maar dat is geen oplossing natuurlijk, wat het wel is?
Kleine stapjes tegelijk maar omdat alles met elkaar samenhangt is dat ook niet te doen.
Als ik één ding verander krijg je een domino-effect en ligt alles om.
Gat wat een gedoe...
Ik vind er even niks meer aan.
Alles gaat mis en van kwaad tot erger en ik zit erbij en kijk ernaar.
Laat het maar gebeuren omdat ik de puf niet heb om er wat aan te doen.
Sorry voor mijn gezeur, ik ga toch maar even iets doen hier.
woensdag 3 maart 2010 om 10:43
BAM, inderdaad, stapje voor stapje, en als de toren instort, pak je alle stukjes een voor een op en zet ze op de goede plaats. Maar naar de rotzooi kijken en niet iets aanpakken, daar wordt het ook niet minder van!
begin met de klussen die overzichtelijk lijken en overtuig jezelf ervan dat je ook al komt er een lijk uit de kast bij het doen van de klus, dat je die dan maar aanpakt en doorgaat. Het is nooit zo erg of het kan opgeruimd/opgelost! Eerlijk waar!
Maar je moet het domino-effect accepteren en maar over je heen laten komen wat daaruit komt: je hebt geen andere keus!
begin met de klussen die overzichtelijk lijken en overtuig jezelf ervan dat je ook al komt er een lijk uit de kast bij het doen van de klus, dat je die dan maar aanpakt en doorgaat. Het is nooit zo erg of het kan opgeruimd/opgelost! Eerlijk waar!
Maar je moet het domino-effect accepteren en maar over je heen laten komen wat daaruit komt: je hebt geen andere keus!
woensdag 3 maart 2010 om 10:46
Iemand anders nog advies nodig? Ben beter in andersmans leven in goede banen leiden dan mijn eigen op het moment.... Kom maar op!
Nee, flauw, ben moe en hangerig en ook wel een beetje bang maar ook wel trots op mezelf, want: heb afspraak gemaakt met de bedrijfsarts ivm zwangerschap. Ik loop al tijden op mijn tenen en ben moe, moe, moe! Moest maar eens iets aan gebeuren als dat mogelijk is. Mijn bekken gaat iets beter, maar dat komt omdat ik het regime van de fysio (vaak rust nemen) ook ernstig serieus neem....
Nee, flauw, ben moe en hangerig en ook wel een beetje bang maar ook wel trots op mezelf, want: heb afspraak gemaakt met de bedrijfsarts ivm zwangerschap. Ik loop al tijden op mijn tenen en ben moe, moe, moe! Moest maar eens iets aan gebeuren als dat mogelijk is. Mijn bekken gaat iets beter, maar dat komt omdat ik het regime van de fysio (vaak rust nemen) ook ernstig serieus neem....
woensdag 3 maart 2010 om 10:48
woensdag 3 maart 2010 om 10:53
Piba ook al moe van het op de tenen lopen dus.
En nu? gedeeltelijk de ZW in?
Wilde zo dat ik dat kon he, zou wel beter zijn om even rust en tijd te hebben maar helaas smeerkaas, dat gaat niet.
Hoop dat het gesprek met BA wat oplevert Piba.
En neem idd rust met je bekken, als je dat niet doet kan je er je leven lang last van houden!
En nu? gedeeltelijk de ZW in?
Wilde zo dat ik dat kon he, zou wel beter zijn om even rust en tijd te hebben maar helaas smeerkaas, dat gaat niet.
Hoop dat het gesprek met BA wat oplevert Piba.
En neem idd rust met je bekken, als je dat niet doet kan je er je leven lang last van houden!
woensdag 3 maart 2010 om 11:02
Heb mijn doedingenlijstje weggegooid, dat kreng ligt me al tijden dreigend aan te kijken op tafel.
Piba, je zegt klussen die overzichtelijk zijn maar op het moment is niks overzichtelijk, de afwas is al een verschrikking die als ik alleen woonde tot het plafond zou staan ondertussen.
Het vliegt me aan alles wat ik moet en als ik alleen was dan zou ik zeggen "dikke doei" en had gewoon de boel de boel gelaten en was gaan lopen.
Jasses wat ben ik aan het klagen en zeiken zeg, bah!
Piba, je zegt klussen die overzichtelijk zijn maar op het moment is niks overzichtelijk, de afwas is al een verschrikking die als ik alleen woonde tot het plafond zou staan ondertussen.
Het vliegt me aan alles wat ik moet en als ik alleen was dan zou ik zeggen "dikke doei" en had gewoon de boel de boel gelaten en was gaan lopen.
Jasses wat ben ik aan het klagen en zeiken zeg, bah!
woensdag 3 maart 2010 om 11:06
Ik wou dat ik even bij je langs kon komen om je te helpen!
Je mag best klagen en zuchten en steunen, soms is het gewoon allemaal moeilijk te organiseren en het begindraadje van de kluwen wol te vinden...
Maar wat kun je doen om meer puf te krijgen? Want als je meer puf/energie hebt, kun je ook beter overzicht houden! Hoe kom je zo leeggelopen?
Je mag best klagen en zuchten en steunen, soms is het gewoon allemaal moeilijk te organiseren en het begindraadje van de kluwen wol te vinden...
Maar wat kun je doen om meer puf te krijgen? Want als je meer puf/energie hebt, kun je ook beter overzicht houden! Hoe kom je zo leeggelopen?