3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Haha, er is dus echt een Miss Pregnant! Wat een giller!
quote:sprankelend schreef op 25 oktober 2009 @ 13:11:

Floor ik heb me ziek gelachen om je daadkracht bij de gigolo

Het was een leuk verzetje!

Als jij aan de beurt bent voor de gigolo zal ik vragen of ie over Duitsland rijdt ok?

Meiden hoe zullen we 'm noemen?

We maken er een prijsvraag van goed?

Moet dat in een nieuw topic?
Ja Lunax... Leuk dat je er bij bent!

Ff 3 topics lezen. We gaan je straks overhoren.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:19:

Haha, er is dus echt een Miss Pegnant! Wat een giller!

Ja zeg! Heb je die foto gezien van die Miss'en met zwangere buiken waar dat tekenfilmdieren op getekend stonden??

Scary shit!
Als de prijs weer een zeepje van Bi is: count me in!
Hoi Lunax, welkom!
Dank je sprankelend dat je het even rustig voor me samenvat.. en ja je hebt gelijk ..... ik moet me niet in de kaart laten kijken...*kijkt weer Stoicijns verder*

nieuw mantra...ik laat me niet gek maken... ik laat me niet gek maken ...ik laat me niet gek maken!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:floor72 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:20:

Ff 3 topics lezen. We gaan je straks overhoren.Zet maar vast een dikke rode 1 op mijn proefwerk. Het is zondag hoor
Nee echt Iris...J*z*s
Lunax er is al zoveel gezegd dat Floor ook niet alles meer weet dus gewoon een antwoord verzinnen: altijd goed
Zinvolle bijdrage Sprank voor Freak. Inderdaad voor het kind, maar ook voor je eigenwaarde is het heel erg belangrijk om je hoofd erbij te houden!
Stoom al wat minder, Freak?
Floor, als jij nou eens 5 namen bedenkt, gaan wij stemmen en de naam met de meeste stemmen wordt het.

Zo wordt 3000+ niet 'vervuild' met alleen maar namen, maar toch wel weer een stukkie verder gevuld
quote:Lunax schreef op 25 oktober 2009 @ 13:20:

[...]

Ja zeg! Heb je die foto gezien van die Miss'en met zwangere buiken waar dat tekenfilmdieren op getekend stonden??

Scary shit!Japanners zijn scary, maar ik miste Hello Kitty .
Ja lieve meedenkmeiden..voor minifreak is het inderdaad goed...en met mijn eigenwaarde gaat het prima gelukkig... die is niet zomaar verdwenen hoor alleen maar omdat ik gedumpt ben..kom op zeg... ik laat me echt niet kisten!
hahaha ik heb chatlovert ook nog...en nu nog een gigolo..het gaat lekker hoor met mij
Eh nieuwe naam...mistert 3000
Als hij het huis poetst heet hij James en in bed noem ik hem wel "hé jij daar onder!".
quote:floor72 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:19:

Als jij aan de beurt bent voor de gigolo zal ik vragen of ie over Duitsland rijdt ok?

Het ergste is dus dat die minnaar van mij uit dat gigolo topic niet fictief is. En dat die harry die steeds naar Duitsland vlucht omdat'ie 7 kleuren schijt dus eigenlijk min of meer geacht wordt in diens sporen te treden maar dan met ook nog de optie als-we-elkaar-leuk-vinden-dan-wordt-alles-roze d'r op.
quote:Alixz schreef op 25 oktober 2009 @ 13:23:

Stoom al wat minder, Freak?Ja stoom is afgenomen..... ik heb hem er even op attent gemaakt dat als hij ouderschapsverlof neemt en hij nog maar 4/5 salaris krijgt ...hij de hypotheek niet alleen op zijn naam kan krijgen...dus dat hij effe moet wachten tot alles geregeld is.....
1. Giovanni.

2. Delano.

3. Egbert.

4. Hendrik-Jan

5. Jan-Julius
quote:Bubbles_ schreef op 25 oktober 2009 @ 13:24:

Floor, als jij nou eens 5 namen bedenkt, gaan wij stemmen en de naam met de meeste stemmen wordt het.

Zo wordt 3000+ niet 'vervuild' met alleen maar namen, maar toch wel weer een stukkie verder gevuld Jaaaaaa! Een poll
quote:floor72 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:23:

Zinvolle bijdrage Sprank voor Freak. Inderdaad voor het kind, maar ook voor je eigenwaarde is het heel erg belangrijk om je hoofd erbij te houden!eensch
oh sprank..das slim..gewoon op twee paarden wedden
quote:vivafreak1 schreef op 25 oktober 2009 @ 13:27:

ik heb hem er even op attent gemaakt dat als hij ouderschapsverlof neemt en hij nog maar 4/5 salaris krijgt ...hij de hypotheek niet alleen op zijn naam kan krijgen...dus dat hij effe moet wachten tot alles geregeld is.....You go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven