3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2009 @ 16:36:

[...]

Zie je, het is een sekte, een SEKTE!!!

Ze zijn nu aan het ronselen op dit forum, dus pas op!
Haha Thee, dat is ook de voornaamste reden dat ik nog niet voor de bijl ben gegaan
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2009 @ 16:40:

Maar ik heb geen kinderen No, dus was moet ik met die oude lul man?Ik blijf ander wel geloven in de man hoor. Ooit moet hij toch ook bij mij iets in de schoorsteen gaan gooien of me meenemen naar Spanje....
Iris, 2e 'probleem' is, naast de avondwinkel zit mijn favo pizzeria maar mag/wil/kan niet in de verleiding komen naast wijn ook pizza te halen.

Wat eten jullie vanavond?

Volgens mijn weekmenuplanning eet ik snert (nog niet uit de vriezer gehaald) met gebakken broodreepjes.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2009 @ 16:40:

Maar ik heb geen kinderen No, dus was moet ik met die oude lul man?Nou dan zou ik zeggen, waarom zit je hier nog, hup aan de slag!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Naar Spanje, mmmmm, lekker warm!
* rent naar dat lampeberger topic* Niet nieuwschierig hoor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:noanne schreef op 25 oktober 2009 @ 16:43:

[...]

Nou dan zou ik zeggen, waarom zit je hier nog, hup aan de slag!Maar, maar, ik heb geen man .
quote:noanne schreef op 25 oktober 2009 @ 16:43:

[...]

Nou dan zou ik zeggen, waarom zit je hier nog, hup aan de slag!dat vind de vrouw van de gemiddelde minnaar niet goed hoor dat je kinderen met hem "knutseld"
quote:thee schreef op 25 oktober 2009 @ 16:43:

Iris, 2e 'probleem' is, naast de avondwinkel zit mijn favo pizzeria maar mag/wil/kan niet in de verleiding komen naast wijn ook pizza te halen.

Wat eten jullie vanavond?

Volgens mijn weekmenuplanning eet ik snert (nog niet uit de vriezer gehaald) met gebakken broodreepjes.Ik heb net de voorraadkast van mijn zus geplunderd, dus ik eet vanavond haché .
Hier staat er een salade met gerookte kip en mango op het menu. All time favourite voor als de mannen er niet zijn .

Zowel snert als pizza klinkt ook goed trouwens. Denk dat het gewoon etenstijd begint te worden in huize Sprank.
Dames, de kat van mijn zus heeft genoeg aandacht gehad (lees: de port is op en de kast is leeg ), dus ik ga naar huis. Tot zo!
Dames dames, jullie zijn door JJ wel helemaal op de seks toer hè.

Ik bedoelde gewoon: Aan de slag met het ophangen van de kerstversiering. Duh
Wat een mooie openhartige ondertiteling Iris .
Haha Freak, ik lees daar op pagina 8 dat zelfs Yas 'om' is een een LB wil hebben. Het moet niet gekker worden.

Jouw salade klinkt lekker Sprankelend.

Ik ben er nog niet uit. Snert (en tig andere opties in vriezer) en pizza is al toch bijna 9 euro. Dat is eigenlijk best veel, zeker als je (nog) omrekent!
quote:noanne schreef op 25 oktober 2009 @ 16:47:

Dames dames, jullie zijn door JJ wel helemaal op de seks toer hè.

Ik bedoelde gewoon: Aan de slag met het ophangen van de kerstversiering. Duh a dirty mind is a joy forever!
Hihi Thee.. ik ga ook om denk ik.. de oplossing voor binnen roken als mini bij haar vader is
en ik heb honger dus ga koken... heel simpel hier... kippensoep broodje kruidenboter erbij en er is nog kouwe kip over dus die gaat erbij..druiven toe
Ik ga de computer even uitgooien. Even oldschool mijn geurolie brandertje aanslingeren en het huis knus maken voor als de heren straks weer thuiskomen. Er is me gisteren een bijpraatsessie van een HELE week Huis Anubis beloofd, dus duurt wel even voor ik er weer ben .

Veel plezier nog hier!
Jij ook veel plezier Sprankel..geniet even lekker van je mannen en het bijkletsverhaal!
mini ligt op de bank..krijgt een rode blos op haar wangen...hoest af en toe....ik krijg een bang vermoeden....
De LB die ik het mooist vind is 75 euro.

In de categorie van 35 euro niets van mijn gading.

Aantal mooie van rond 45 euro en oh ja, nog 2 mooie, resp. 395 en 1225 (!) euro.....

*zucht*
ai Freak, hoop niet dat Mini weer ziek wordt.

Ook aantal LB op MP, maar ja, net weer niet mijn kleur.

Ben nog steeds de deur niet uit voor wijn dus.....
noanne, is het de bedoeling dat JJ versierd gaat worden?

We hebben hem toch al gekocht?
@Bubbles, nee t ging over de kerstversiering in Iris haar huis. Ik sla de gigoloo even saai over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven