3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Floor, fijn dat je er bent. Als het vanavond Oud en Nieuw is, wanneer gaan wij dan om tafel voor de contractonderhandelingen? Ik blijf graag maar wil wel graag weten waar ik sta en of ik op je kan rekenen in situaties zoals met Permanentia die zomaar in mijn tas is gaan snuffelen, Petra die me in een teil heeft gezet en vervolgens is vergeten en de twijfelachtige persoonlijke hygiëne van Sprankelend (ik zeg niet dat ze zich niet wast, maar in mijn jarenlange praktijkervaring heb ik wel geleerd dat zo'n walm Chanel 5 meestal dient om iets te verbergen).
Alixz begrijp ik nou goed dat je van me verwacht dat ik een hond meeneem? Alles is bespreekbaar hoor maar er zijn wel grenzen in wat ik doe :puke:
whoeha....JJ is er weer..gezellig
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Iris maar natuurlijk ben ik voorzichtig met je. Ik vind het heerlijk om onervaren dames een overweldigende eerste keer te bezorgen.

Zou het je helpen als je alvast naar een filmpje kan kijken van mijn heerlijke lijf in actie? Dan is het niet allemaal meer zo nieuw.
Eten was lekker...maar ik plof nu ( en heb mijn bord niet eens leeggegeten)
Ja filmpje van JJ... leuk....
Joh JJ.. je pikt gewoon zo'n loslopend geval van straat af en die neem je mee.. is de man van Alixz tenminste ook even zoet..en hebben jullie meer tijd
Zusenzo voor de was draai ik mijn hand niet om. Wat wil je doen terwijl de machine draait?
Ik heb ook 'even' mijn avatar aangepast.

Hoop dat peet hem niet te eng vindt

Ga zo eerst even eten en ga daarna alles weer bijlezen (zal daar wel aardig wat tijd aan kwijt zijn, dus hoop dat ik op tijd klaar ben voor oud en nieuw).

Tot strakkies ladies
Nee, JJ! Dat heb je helemaal verkeerd begrepen!

Hamsters meenemen, hamsters! (Maar dat wilde ik je eigenlijk nog privé mailen, niet geschikt voor openbaarheid dit!)

De hond uitlaten was alibi voor man, kan moeilijk tegen hem zeggen dat ie met de hamsters een blokje om moet!)
JJ onderhandelen? We zijn uitgeonderhandeld hoor. Je bent persoonlijk eigendom van de 3000+ dames en Willem. Ik hoop echt van harte voor jou dat die laatste zich nog ff koest houdt.
Kan ik de hamsters van mijn zusje lenen of komen ze niet heelhuids terug?
Bub, je avatar is leuk! Wel even wennen al die vreemde koppies aan tafel .

Is het een voorlichtingsfilpje JJ? Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten (ik heb namelijk twee gaatjes, hihi)
Tijdens het wachten vouwen we de rest van de mountain.
Vivafreak1 je moet met een vlakke warme hand zacht rondjes wrijven over je buik. In de richting van de klok. Jammer dat ik nu naar Petra moet, het is één van mijn specialiteiten!
Moet ik nu ook een nieuwe avatar? Ik ben zo gehecht aan deze....
De mountain bestaat toch juist uit vieze was? Nou ja, whatever floats your boat natuurlijk. Ik begrijp uit de post van Floor dat ik helemaal niets in te brengen heb.
Het filmpje is safe for work hoor. Zolang je in een blindeninstutuut werkt.
Nee, mijn mountain bestaat uit schone was......
In de wasmachine pleuren en ophangen lukt me nog wel....maar vouwen en strijken,= uitstellen
Even een vraag aan jullie allemaal, is er iemand die ik hier mee kan plezieren?
Floor die links van het midden is dood en de rest zijn inmiddels wandelende lijken. Prima geschikt voor Halloween dunkt me.
quote:JanJulius schreef op 28 oktober 2009 @ 18:03:

Floor die links van het midden is dood en de rest zijn inmiddels wandelende lijken. Prima geschikt voor Halloween dunkt me.Thnx Juul.... Dan laat ik het zo!
quote:JanJulius schreef op 28 oktober 2009 @ 18:02:

Even een vraag aan jullie allemaal, is er iemand die ik hier mee kan plezieren?Ik vind 'm best aardig! Zal ff aan werper vragen of hij er ook opgewonden van raakt.
De nietjes hebben over 78 postings al O&N! We moeten opschieten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven