Wat is het rustig hier…

19-11-2025 12:36 41 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht even leuk bij te lezen op het forum, maar er is amper activiteit in topics. Is forumgebruik gewoon minder populair geworden of waar houdt iedereen zich mee bezig tegenwoordig?
Wat is de reden dat jezelf ook niet echt actief bent op het forum?
margreetder schreef:
19-11-2025 13:06
Wat is de reden dat jezelf ook niet echt actief bent op het forum?
hahahaha, dat is echt zo'n manager-die-op-cursus-is-geweest-vraag
Lila-Linda schreef:
19-11-2025 13:08
Ze heeft wel een punt natuurlijk. De laatste keer dat TO iets te melden had hier is ook alweer een half jaar geleden. En in dat halve jaar is er gerust genoeg geschreven hier om een paar middagen bij te kunnen lezen al is het dan allemaal niet meer zo wild als vijftien jaar geleden.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 19-11-2025 13:10
8.54% gewijzigd
Graftak!
Lila-Linda schreef:
19-11-2025 13:08
Er zijn ook 2 viva-varianten:
- en wat zei de huisarts ervan?
- en wat zei je man toen je dit met hem besprak.

Maarja, het is vrij rustig ja
Ik loop hier al ruim 20 jaar en het is nu wat rustiger maar nog genoeg om te reageren

Of doel je op wat anders TO ?
ach, een flinke groep posters hebben vorige week geroepen dat ze allemaal weg wilden en op anoniem, en zelfs dat is niet gebeurd
Dus blijkbaar vinden we het allemaal wel prima hier
Schaamteloze promotie van topic:
https://forum.viva.nl/thuis/dit-heb-ik- ... #p36001713

Lees maar even bij wat forummers allemaal voor je hebben getest.

* En wat heb jij voor ons getest? *
Zoek eens een andere hobby
En ik vind, dat er aardig wat activiteit op het forum is.
Van het gebruikelijke 'Mijn partner is een *sshole, wat moet ik doen'
tot 'Mijn dochter wil op schoolreis levensveranderende ontdekking van culturen naar Suriname'.
.
explorista wijzigde dit bericht op 19-11-2025 13:28
Reden: Tekst over overleden forummer verwijderd.
97.50% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
19-11-2025 13:16
ach, een flinke groep posters hebben vorige week geroepen dat ze allemaal weg wilden en op anoniem, en zelfs dat is niet gebeurd
Dus blijkbaar vinden we het allemaal wel prima hier
Ja precies :lol:
Graftak!
Explorista schreef:
19-11-2025 13:24
.
Blijkbaar mogen we dat niet weten. Alles is weggehaald, tot er alleen maar bloemetjes overbleven....
Iedereen geniet van het mooie weer denk ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
moizer schreef:
19-11-2025 13:33
Blijkbaar mogen we dat niet weten. Alles is weggehaald, tot er alleen maar bloemetjes overbleven....
We hebben onze eigen Voldemort: zij die niet genoemd mag worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh ja. De mods hebben heel spastisch gedaan over het verdrietige bericht dat een bekende forummer overleden is. En dat moest allemaal gewist worden…
Wellicht niet handig, maar ze blijven vasthouden aan deze beslissing en zijn ondertussen met zn allen aan het verhuizen
Explorista schreef:
19-11-2025 13:24
En ik vind, dat er aardig wat activiteit op het forum is.
Van het gebruikelijke 'Mijn partner is een *sshole, wat moet ik doen'
tot 'Mijn dochter wil op schoolreis levensveranderende ontdekking van culturen naar Suriname'.
Ja er zijn wel topics, ben alleen gewend dat er veel meer wordt gereageerd. maar ja daar heb ik zelf ook nog niet veel aan bijgedragen natuurlijk. Enkel nog maar gelezen.
Coniglio schreef:
19-11-2025 13:38
Oh ja. De mods hebben heel spastisch gedaan over het verdrietige bericht dat een bekende forummer overleden is. En dat moest allemaal gewist worden…
Wellicht niet handig, maar ze blijven vasthouden aan deze beslissing en zijn ondertussen met zn allen aan het verhuizen
Ja, als jij gaat spoileren heeft die arme TO straks helemaal niks meer om bij te lezen!
Graftak!
Coniglio schreef:
Nja het is wel eens eerder rustig geweest en meestal had ook te maken met een periode van strenge moderatie, maar zo rustig heb ik volgens mij nog niet meegemaakt.

Verdrietig om te horen van de overleden forummer. :rose:
Larosa schreef:
19-11-2025 13:42
Ja er zijn wel topics, ben alleen gewend dat er veel meer wordt gereageerd. maar ja daar heb ik zelf ook nog niet veel aan bijgedragen natuurlijk. Enkel nog maar gelezen.
Ik heb het even voor je nagekeken en in dat halve jaar dat jij hier niets geschreven hebt zijn er 2650 topics actief geweest, het ene topic natuurlijk actiever dan het ander maar me dunkt dat je daar toch wel een paar uur mee zoet kunt zijn.
Graftak!
Larosa schreef:

En je kunt natuurlijk ook zelf een controversieel, lachwekkend of actueel onderwerp openen.

Dan moet je wel weer even de huisregels lezen, want veel mag er niet (meer).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Larosa schreef:
Oprechte vraag hoor, maar wat is er leuk aan om alleen mee te lezen?
Solomio schreef:
19-11-2025 13:36
Iedereen geniet van het mooie weer denk ik.
:HA:
Graftak!
vivapimpelmees schreef:
19-11-2025 13:55
Voor mij is meelezen gewoon ontspannend. Je hoeft zelf niets te posten, maar je kan toch herkenning vinden, inzichten opdoen, je verbazen om verhalen of gewoon genieten van bepaalde forummers die je leuk/grappig vindt.

Reageren is ook leuk hoor, maar daar heb ik nu even niet veel tijd/energie voor. En als er momenteel een streng bewind is ;-) moet ik m’n woorden teveel afwegen. Ik kan soms best wel direct communiceren wat niet iedereen waardeert.
vivapimpelmees schreef:
19-11-2025 13:55
Je vraagt het niet aan mij, maar eens in de zoveel tijd gooi ik al mn socials van mn mobiel af en laat ik mezelf op anoniem zetten hier, omdat ik dan vind dat ik teveel tijd verdoe met mn mobiel in mijn handen. Meelezen sleurt je niet zo mee, je hebt wat meer afstand. Soms wel prettiger.
Coniglio schreef:
Waarom mocht dat eigenlijk niet gemeld worden? Het is niet de eerste keer dat het overlijden van een forumster wordt genoemd en het is niet alsof ze opeens met echte naam en toenaam werd genoemd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven