3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 19:45
Oh Jacky (ja andere vraag was voor jou)
nek hernia is ff wat anders. Pijn poli biedt meestal goede uitkomst voor tijden, maar jij bent nu uitbehandeld en gaatbaan de tramadol.
Wordt je wel beetje raaaarv van, maarbis vette npijn stiller, zit ntussen de NSAID (inuprofen, naproxen, voltaren en morfine in)
Hoop dat het helpt.
Rot hoor, je nek, alles straal ook zo uit.
voor jou
nek hernia is ff wat anders. Pijn poli biedt meestal goede uitkomst voor tijden, maar jij bent nu uitbehandeld en gaatbaan de tramadol.
Wordt je wel beetje raaaarv van, maarbis vette npijn stiller, zit ntussen de NSAID (inuprofen, naproxen, voltaren en morfine in)
Hoop dat het helpt.
Rot hoor, je nek, alles straal ook zo uit.
voor jou
dinsdag 29 december 2009 om 19:45
dinsdag 29 december 2009 om 19:46
dinsdag 29 december 2009 om 19:48
Jacky, leees Freak. Cranio sacraal kan bij heel veel helpen.
ik weet niet hoe, maar het werkt en het is wel een echt iets, niet een soort Jomanda achtig iets. Als je het bij een echt arts gaat doen helaas niet vergoed en wel 60 euro, maar je hoeft maar eens in de 3 weken te komen. Ik had al baat bij de fysio, wel vergoed, krent als ik ben.
Denk er over, lees er niet over.
ik weet niet hoe, maar het werkt en het is wel een echt iets, niet een soort Jomanda achtig iets. Als je het bij een echt arts gaat doen helaas niet vergoed en wel 60 euro, maar je hoeft maar eens in de 3 weken te komen. Ik had al baat bij de fysio, wel vergoed, krent als ik ben.
Denk er over, lees er niet over.
dinsdag 29 december 2009 om 19:49
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2009 @ 19:44:
ghehehehehe volgens mij zijn we hier een stelletje krakkemikkige mutsen bij elkaar
Nou ben ik niet krakkemikkerig maar ik trek altijd vervelende opmerkingen naar me toe, en dat terwijl ik er toch echt niet als Marilyn Manson erbij loop, en nors en onvriendelijk doe.
Bij de DA ook, daar zat de moeder van een klasgenootje van mijn dochter met haar dochter en een schattige pup.
Dus ik groet vriendelijk, krijg een "hum" terug, ik zeg nog wat schattig, nou, amper een antwoord terug. Die dochter nog smoezelen....Tssss, ik heb die mensen nog nooit wat aan gedaan en mijn dochter ook niet.(geloof ik...)
Dit was een voorbeeld
ghehehehehe volgens mij zijn we hier een stelletje krakkemikkige mutsen bij elkaar
Nou ben ik niet krakkemikkerig maar ik trek altijd vervelende opmerkingen naar me toe, en dat terwijl ik er toch echt niet als Marilyn Manson erbij loop, en nors en onvriendelijk doe.
Bij de DA ook, daar zat de moeder van een klasgenootje van mijn dochter met haar dochter en een schattige pup.
Dus ik groet vriendelijk, krijg een "hum" terug, ik zeg nog wat schattig, nou, amper een antwoord terug. Die dochter nog smoezelen....Tssss, ik heb die mensen nog nooit wat aan gedaan en mijn dochter ook niet.(geloof ik...)
Dit was een voorbeeld
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.