3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu

woensdag 30 december 2009 om 19:45
Vandaag ook iets heel raars meegemaakt in het ziekenhuis... heel confronterend.
Een reisvriend van mn broer kwam langs (hij kent mn moeder ook al wat jaartjes). Hele tijd gezellig zitten kwekken. Mn moeder heeft hem nog wat dingen uitgelegd over omrekenen met dollars en euro's enzo. Die man gaat over een paar dagen 40 dagen op reis naar Azie. Op een gegeven moment gaat ie weg en mn moeder zegt tegen hem: Goeie reis. Wat kon hij anders zeggen dan: U ook! Weer zo'n gevalletje van lach en traan door elkaar.
Een reisvriend van mn broer kwam langs (hij kent mn moeder ook al wat jaartjes). Hele tijd gezellig zitten kwekken. Mn moeder heeft hem nog wat dingen uitgelegd over omrekenen met dollars en euro's enzo. Die man gaat over een paar dagen 40 dagen op reis naar Azie. Op een gegeven moment gaat ie weg en mn moeder zegt tegen hem: Goeie reis. Wat kon hij anders zeggen dan: U ook! Weer zo'n gevalletje van lach en traan door elkaar.

woensdag 30 december 2009 om 19:46
quote:noanne schreef op 30 december 2009 @ 19:43:
@minny, ja, en het voelt ook alsof ik ergens met mijn wil om het voor die jongens goed af te ronden tot hier gered heb.
No... je vergeet hieraan toe te voegen:
Maar dat wil niet zeggen dat ik het nu opgeef hoor
Oh dit is een quote... moet ik hem weghalen No?
@minny, ja, en het voelt ook alsof ik ergens met mijn wil om het voor die jongens goed af te ronden tot hier gered heb.
No... je vergeet hieraan toe te voegen:
Maar dat wil niet zeggen dat ik het nu opgeef hoor
Oh dit is een quote... moet ik hem weghalen No?
woensdag 30 december 2009 om 19:47

woensdag 30 december 2009 om 19:48

woensdag 30 december 2009 om 19:50
Haha Straat... hemelvaart, das ook een leuke ja
Ik vroeg vandaag aan mn moeder of zij gelooft in leven na de dood. Ze denkt van wel zegt ze. Ik heb gevraagd of ze me dan een teken wil geven, ze zou wel even met de lamp wiebelen zei ze
Tegen mn broer zei ze dat hij door moet blijven gaan met reizen. (hij fietst 6 maanden per jaar over de hele wereld). Hij zei dat ie dat zeker zou doen en dat zij met hem meereist. Dat onze stiefvader altijd aanwezig is op zn ene schouder, en dat zij plaats mocht nemen op zn andere schouder, zodat ze alle mooie dingen kan zien die hij ziet.
Ik vroeg vandaag aan mn moeder of zij gelooft in leven na de dood. Ze denkt van wel zegt ze. Ik heb gevraagd of ze me dan een teken wil geven, ze zou wel even met de lamp wiebelen zei ze
Tegen mn broer zei ze dat hij door moet blijven gaan met reizen. (hij fietst 6 maanden per jaar over de hele wereld). Hij zei dat ie dat zeker zou doen en dat zij met hem meereist. Dat onze stiefvader altijd aanwezig is op zn ene schouder, en dat zij plaats mocht nemen op zn andere schouder, zodat ze alle mooie dingen kan zien die hij ziet.