3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 14:18
Ik lag net te denken waarom ik mij idd. schuldig voel als ik op mijn vrije dag zit te niksen terwijl ik gisteren gewerkt heb en mijn man zat te niksen en ik dit juist wel fijn vond voor hem.
BAM,
Wat lief dat je je ontbijt met me deelt! Dank je wel.
Ga me ook echt aankleden en douchen heb ik besloten. Gewoon omdat ik zin heb om mijn nieuwe wii spel te gaan spelen en de wii staat beneden.
Wil eigenlijk ook gaan puinruimen hier als voorbereiding op de verhuizing maar onze containers zitten veel dus dat is niet zo handig.
Ga ook mijn telefoon eens opsnorren wie weet ben ik al gebeld vandaag door iemand.
En ik ben niet echt gelovig in die zin dat ik naar de kerk ga maar geloof wel dat er meer is en soms bid ik wel. Geloof ook dat er een hemel is en dat je daar overleden dierbare weer ontmoet.
BAM,
Wat lief dat je je ontbijt met me deelt! Dank je wel.
Ga me ook echt aankleden en douchen heb ik besloten. Gewoon omdat ik zin heb om mijn nieuwe wii spel te gaan spelen en de wii staat beneden.
Wil eigenlijk ook gaan puinruimen hier als voorbereiding op de verhuizing maar onze containers zitten veel dus dat is niet zo handig.
Ga ook mijn telefoon eens opsnorren wie weet ben ik al gebeld vandaag door iemand.
En ik ben niet echt gelovig in die zin dat ik naar de kerk ga maar geloof wel dat er meer is en soms bid ik wel. Geloof ook dat er een hemel is en dat je daar overleden dierbare weer ontmoet.
maandag 28 december 2009 om 14:21
maandag 28 december 2009 om 14:21