3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
zondag 21 februari 2010 om 19:52
Met mij nog steeds niet geweldig, dat was ook de reden dat ik even een poosje niet mee heb geschreven. Ik ben zo blij dat ik over 6 weken even weg mag hier en mijn familie en vrienden kan knuffelen.
Weekendje weg was wel leuk, even twee dagen naar zee. En ik heb ook nog een heel stuk gereden hier, een avontuur opzich maar wel heel leuk. Ik wil nu een auto hier!!! Het geeft zoveel vrijheid.
Ik ben nu heel erg verkouden en dus niet helemaal fit. Gelukkig heb ik deze week nog vrij.
Weekendje weg was wel leuk, even twee dagen naar zee. En ik heb ook nog een heel stuk gereden hier, een avontuur opzich maar wel heel leuk. Ik wil nu een auto hier!!! Het geeft zoveel vrijheid.
Ik ben nu heel erg verkouden en dus niet helemaal fit. Gelukkig heb ik deze week nog vrij.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zondag 21 februari 2010 om 19:52
zondag 21 februari 2010 om 19:53
zondag 21 februari 2010 om 19:56
zondag 21 februari 2010 om 19:56
sgaapie gaat flim kijken tot de volgende keer maar weer
http://www.imdb.com/title/tt0430770/
http://www.imdb.com/title/tt0430770/
Heb ik dat?!