3000+ topic deel 35!!

20-02-2010 12:35 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren


Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!



Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!





Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!



1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!



Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:

LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
Alle reacties Link kopieren
Blommetje





Petra, hoe staat het nu met je vriend?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ach Buster niet meteen van het ergste scenario uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
Met mij nog steeds niet geweldig, dat was ook de reden dat ik even een poosje niet mee heb geschreven. Ik ben zo blij dat ik over 6 weken even weg mag hier en mijn familie en vrienden kan knuffelen.



Weekendje weg was wel leuk, even twee dagen naar zee. En ik heb ook nog een heel stuk gereden hier, een avontuur opzich maar wel heel leuk. Ik wil nu een auto hier!!! Het geeft zoveel vrijheid.



Ik ben nu heel erg verkouden en dus niet helemaal fit. Gelukkig heb ik deze week nog vrij.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Buster niet alle dromen komen direct uit
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 februari 2010 @ 19:50:

Blommetje





Petra, hoe staat het nu met je vriend? thx for asking Roosje.............we zijn weer aan de praat zeg maar.................en we wachten af hoe het verder gaat. Komt wel weer goed denk ik
Alle reacties Link kopieren
Kom je over 6 weken naar Nederland, Bloem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 21 februari 2010 @ 19:52:

Buster niet alle dromen komen direct uit
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 februari 2010 @ 19:50:

Blommetje





Petra, hoe staat het nu met je vriend? thx for asking Roosje.............we zijn weer aan de praat zeg maar.................en we wachten af hoe het verder gaat. Komt wel weer goed denk ik
Alle reacties Link kopieren
Minny, ik was in Alexandrie, aan de Middellandse Zee.



En Friez, dat klopt. Ik kom de eerste twee weken van april naar NL.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Praten is goed Petra
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 21 februari 2010 @ 19:51:

Ach Buster niet meteen van het ergste scenario uitgaan.Weet ik Friezz.. als friezen onder elkaar zal het vast wel goedkomen...........
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloempje13 schreef op 21 februari 2010 @ 19:55:

Minny, ik was in Alexandrie, aan de Middellandse Zee.



En Friez, dat klopt. Ik kom de eerste twee weken van april naar NL.Hihi krijgen we na lunaanmeet een bloemetjesmeet
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
sgaapie gaat flim kijken tot de volgende keer maar weer

http://www.imdb.com/title/tt0430770/
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Zo! Mag ik ff? BURPPPPPPPPPPPP.............dawas de pizza.

Hij was weer heerlijk en ik ga nu ff uitbuiken
Alle reacties Link kopieren
Niet verder vertellen Freak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hihi krijgen we na lunaanmeet een bloemetjesmeet Nou, dat weet ik niet hoor. Ben nu niet echt op me florissantst.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Petra je hebt mail
Alle reacties Link kopieren
Leuk Bloem, dat je weer even naar Holland komt. En dat je je familie weer even kunt zien en knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Sil wol goed komme Buster!
Alle reacties Link kopieren
4 op een remy
Alle reacties Link kopieren
Tss iedereen weg?
Alle reacties Link kopieren
ah Friez, ik ben er nog wel hoor!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Mooie duidelijk OP trouwens, goed gedaan Friezin!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig Bloem
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker korte OP, werd om gevraagd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven