3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tis maar goed dat ik vakantie heb, had vanmorgen bijna tegen mijn collega staan schreeuwen
oeps Pop, die ene collega?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja Roos
zo, ik heb besloten dat ik een glaasje wijn en wat chips verdiend heb...
Wadan pop?
geniet ervan CN!
Ze maakte de ene rotopmerking na de andere, kon wel janken, voelde me finaal de grond in geboord....

En wat doet pop? die gaat woest de keuken schrobben en zegt niks..... misschien maar beter, had denk ik teveel verkeerde dingen gezegd dan
meiden ik ga op de bank hangen, lees niet lekker, tot later\1
Geniet CN! dat wijntje heb je zeker verdiend! ik wens je veel geluk in je nieuwe onderkomen!
he bah pop, hopelijk doet de vakantie je goed en kun je er daarna nog op terug komen!

nu ben ik weg!
thanks Chooc!
daag choco!
Snap ik wel Chooc

Ik ga nog ff lezen hier en dan duik in ook int bedde, alleen mijn haar is nog niet droog....................en ik heb geen zin om het droog te blazen, maar als ik met nat haar naar bed ga is het morgen een ragebol oftewel een kopstubber, hihi..............Nog anderhalve week werken en dan vakantie

CN veel plezier in je nieuwe huisje.

Veel succes met uitpakken!

Das balen, mijn wijn is op....
Nu al? Had je een klein flesje of zo?
Nee Friez, heb nog geen wijn op, er is geen druppel meer in huis, drink ook meestal alleen in het weekend, maar nu heb ik vakantie...
quote:chocolover schreef op 17 augustus 2010 @ 20:53:

Ibi had het over dat doosje peet, ik wil alleen de inhoud

Stoned worden zonder te blowen, lijkt me een uitdaging! Nee zo makkelijk bereiken wij dat niet hoor chooc. Daarvoor mikken wij al te veel pillen in onze mond. (gaan we dat ene nou nog eens doen?)

Afscheid nemen is nie leuk nie!!

Maar eerst een voor iedereen hier!!
CN,

ik ben zo blij om te lezen dat het zo snel zo goed met je gaat!
Pop Lekker vakantie!!!!!

IBI... wat bedoel je met 'dat ene' ??
Heuj Bi, wanneer ging je broer weg? Morgen al?
Afscheid genomen Bi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven