Aan welke automerken heb je een hekel?

22-09-2021 07:17 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
TO begint: Ford en VW. Geen mooie modellen, saaie interieurs.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Een hekel hebben aan een automerk omdat ze lelijke modellen hebben en het interieur je niet aan staat.

Wat een triestigheid.

Ga je dan iedere keer ‘stomme auto!’ roepen als je er een ziet rijden ofzo?
himalaya wijzigde dit bericht op 22-09-2021 07:43
94.59% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Audi
Alle reacties Link kopieren
Oke... Dan ben ik wel benieuwd welke auto's wel je goedkeuring kunnen krijgen.

Voor mij is er maar een echte lelijke auto. De Fiat Multipla. Buiten die auto maakt het mij niet uit. Een auto moet het doen en veilig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kijk daar gaat weer zo'n Multipla, wat een eikel!
Alle reacties Link kopieren
Audi en BMW omdat juist die 2 merken vaak alle snelheidsregels overtreden. Zitten ze weer op je achterbumper op de snelweg. En maar opjagen.
Alle reacties Link kopieren
Niet zo zeer hekel aan auto’s, wel aan asociale bestuurders die niet kunnen rijden ( bumperklevers, te hard rijden, geen richting aangeven etc)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
22-09-2021 07:46
Audi en BMW omdat juist die 2 merken vaak alle snelheidsregels overtreden. Zitten ze weer op je achterbumper op de snelweg. En maar opjagen.
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren
Volvo
vooral van die grote rechthoekige bakken, met zo'n biologieleraar/bakfietsmoeder aan het stuur
Alle reacties Link kopieren
Rode auto’s
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Hier in de straat woont een kerel met een hele dikke Audi, zo'n sportuitvoering of zo. Als hij in dat ding rond rijdt dan valt ie al echt wel op maar hij geeft continu gas en dan knalt dat keihard. Ik denk dat het een aftermarket modification is want ik kan me niet voorstellen dat Audi een auto zo de deur uit laat gaan. Het is gewoon gênant, alsof de uitlaat (uitlaten?) kapot is. Je hoort ook altijd 10 minuten van tevoren dat ie er aan komt.

En dan ook nog eens keiharde boenkboenkmuziek en altijd net wat te hard optrekken. Ja, opvallen doet ie wel. Ik denk altijd 'daar heb je die sneue randdebiel weer'.
Eigenlijk alle “sportieve” crossovers. Wat een gedrochten zijn dat toch.

En dan met name de opels en kia’s met de boomers in geblokt overhemd en baardje..
Alle reacties Link kopieren
Audi, maar dat komt vooral door het rijgedrag van de bestuurder, uitzonderingen daargelaten. Heb er echt een gruwelijke hekel aan.

Tip tegen bumperklevers: even je ruitensproeier aanzetten. Helpt soms maar even, maar toch.
Ozo.
Oldtimers (prachtig hoor, maar die geur... en dan denk ik: waaróm doe je dat het milieu aan), bestelbusjes zonder achterraam waar je doorheen kunt kijken (dan moet ik gokken wat daarvoor gebeurt), heel lage auto's (zie mij eens sportief zijn! oh nee, ik zie je dus niet, maar je rijdt wel vlak voor me, beetje link dus).
Alle reacties Link kopieren
ludwina schreef:
22-09-2021 08:12
Oldtimers (prachtig hoor, maar die geur... en dan denk ik: waaróm doe je dat het milieu aan), bestelbusjes zonder achterraam waar je doorheen kunt kijken (dan moet ik gokken wat daarvoor gebeurt), heel lage auto's (zie mij eens sportief zijn! oh nee, ik zie je dus niet, maar je rijdt wel vlak voor me, beetje link dus).
zwarte bestelbusjes, die te hard rijden, en altijd links blijven hangen
Alle reacties Link kopieren
ludwina schreef:
22-09-2021 08:12
Oldtimers (prachtig hoor, maar die geur... en dan denk ik: waaróm doe je dat het milieu aan), bestelbusjes zonder achterraam waar je doorheen kunt kijken (dan moet ik gokken wat daarvoor gebeurt), heel lage auto's (zie mij eens sportief zijn! oh nee, ik zie je dus niet, maar je rijdt wel vlak voor me, beetje link dus).

Zoveel oldtimers rijden er niet, zeker niet elke dag of lange stukken.
Al die andere, gewone auto’s zijn een veel grotere belasting op het milieu. Maar daar heb je die gedachte niet bij?
himalaya wijzigde dit bericht op 22-09-2021 08:17
0.25% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
22-09-2021 07:36
Audi
Ik ook Audi, maandag vooral het asociale rijgedrag van de bestuurders wat ik zo vaak zie.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
22-09-2021 07:36
Audi

Ik vind Audi's prachtige auto's, alleen hun bestuurders vind ik 9 van de 10x minder fijn.
Kennelijk is het vrij normaal om als Audirijder verkeer van rechts gewoon straal te negeren, zebrapaden als een soort asfalt decoratie te beschouwen, links inhalen, plankgas over een rotonde knallen etc.
Het is treurig opvallend gewoon.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-09-2021 07:21
:rofl:

Een hekel hebben aan een automerk omdat ze lelijke modellen hebben en het interieur je niet aan staat.

Wat een triestigheid.

Ga je dan iedere keer ‘stomme auto!’ roepen als je er een ziet rijden ofzo?
Triestigheid......
Je mag toch een voorkeur hebben? Zat topics van deze aard, ga je die ook afbranden?
himalaya schreef:
22-09-2021 08:16
Zoveel oldtimers rijden er niet, zeker niet elke dag of lange stukken.
Al die andere, gewone auto’s zijn een veel grotere belasting op het milieu. Maar daar heb je die gedachte niet bij?
Hier in de buurt komen kennelijk veel oldtimers clubjes tegelijk rijden. En ik denk het ook bij andere auto's die heel erg stinken.
Sowieso vind ik vervoer iets om van a naar b te gaan, niet voor de reis zelf.
Alle reacties Link kopieren
Aan allemaal...ik houd niet van auto's
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben een autoliefhebber. Ik hou van snelle, sportieve en krachtige auto’s. Mijn eerste auto was al een getunede snelheidsduivel waarmee ik binnen een paar seconden van 0 naar 100 ging. Ik zei en zeg altijd: dat gevoel is nóg beter dan klaarkomen.

Waar ik me echt echt echt niets bij kan voorstellen……..bruine auto’s. Ik zie ze niet veel, maar wanneer ik ze zie dan denk ik: wat zou de bestuurder gedacht hebben toen hij deze auto kocht.

Dus niet zo zeer een merk of type auto, maar een kleur die ik verschrikkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
En VW mag ik ook niet om die sjoemelsoftware. Van mij mogen die Directieleden jaren de bak indraaien! En Winterkorn kan niet voor de rechtbank verschijnen omdat hij last heeft van zijn heupen. Gewoon in een bed de rechtzaal inrollen!
beerlover wijzigde dit bericht op 22-09-2021 08:43
39.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Audi en bmw, omdat die auto's zonder richtingaanwijzer geleverd worden.

Volkswagen golf omdat de snelheidsmeter niet functioneert.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-09-2021 08:16
Zoveel oldtimers rijden er niet, zeker niet elke dag of lange stukken.
Al die andere, gewone auto’s zijn een veel grotere belasting op het milieu. Maar daar heb je die gedachte niet bij?
Nou, mijn buurman rijdt elke dag in zijn dikke amerikaan van 1960 naar zijn werk. Toegegeven, hij is natuurlijk een van de weinigen die dat doet, maar het argument "het is niet zo erg als ik de enige ben die het doet" is uitermate zwak. Anders kan ik ook wel zeggen "als ik nou als enige in Nederland geen loonbelasting meer betaal, dan zie je dat echt niet terug bij de Algemene Beschouwingen, dus dan kan dat echt geen kwaad".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven