aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen in mijn omgeving zijn weg van de muziek van Adele.
Ik lijk wel de enige die echt een hekel heeft aan haar muziek.
Als ik al niet depri was, werd ik het daar wel van.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Zijn er genoeg die denken hoef ik met de Kerst fijn niks .
Ik wil wel wat en ik mag niks 😩
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
18-11-2021 09:47
Vrouwen die overdag in een skimpy outfit rondlopen maar dan wel een enorme muts op hun hoofd hebben alsof ze zometeen op expeditie naar Antarctica vertrekken vanwege de ‘cuteness factor’.
Dit zag ik net op de fiets, meisje met een kort rokje en een dunne panty en wel een enorme muts met pompon erop. Moest meteen aan dit topic denken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
chrisjoh schreef:
26-11-2021 12:49
Zijn er genoeg die denken hoef ik met de Kerst fijn niks .
Ik wil wel wat en ik mag niks 😩
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
26-11-2021 12:50
Dit zag ik net op de fiets, meisje met een kort rokje en een dunne panty en wel een enorme muts met pompon erop. Moest meteen aan dit topic denken.

nog stommer, mensen die dit in huis dragen. Want het staat zo cool.
Alle reacties Link kopieren
'Cute' kleding, wat tegenwoordig een halve verplichting is voor vrouwen, en dan ook de vrouwen die cute kleding dragen. Oversized truien met een kort rokje, barrets, pompons - flikkerstraal op met je zooi (ik ben wel pro mensen die dragen wat ze leuk vinden, dus het is wel tegenstrijdig :-D )

En 'bekende mensen', of het nou influencers, youtubers of BNers zijn. Ik keek lang met veel plezier naar grote Youtubers en hun filmpjes, maar tegenwoordig doen ze allemaal hetzelfde, gedragen ze zich ook allemaal hetzelfde (eigenzinnig of quirky moet het dan zijn, en een beetje ongemeende zelfspot) en hangt er bij iedereen een aura van nepperigheid omheen. Ik word er niet goed van en ik vind het ook heel jammer.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
26-11-2021 12:50
Dit zag ik net op de fiets, meisje met een kort rokje en een dunne panty en wel een enorme muts met pompon erop. Moest meteen aan dit topic denken.
In Japan heb ik me echt afgevraagd of dat nu lekker zat, alle vrouwen van 20-30 met een pandamuts op compleet met oortjes en veel bont, bij minstens 35 graden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
26-11-2021 12:42
De meeste mensen in mijn omgeving zijn weg van de muziek van Adele.
Ik lijk wel de enige die echt een hekel heeft aan haar muziek.
Als ik al niet depri was, werd ik het daar wel van.

Je bent niet alleen. Overgewaardeerde artieste is ze imo
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gruwelijke hekel aan oom Harry met z'n gefermenteerde haringen. Echt, waar gaat dit over en waarom komt die reclame elk uur op de radio?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is heel erg ruim over de 3000 postings heen, dus mijn vraag is of iemand even een nieuw topic wil openen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Met stipt op 1, viruswappies!
Oftewel, mensen die allerlei rare complotten bedenken(Corona bestaat niet, het is allemaal onderdeel van de great reset, en nog meer van die onzin.)
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
26-11-2021 17:10
Ik heb een gruwelijke hekel aan oom Harry met z'n gefermenteerde haringen. Echt, waar gaat dit over en waarom komt die reclame elk uur op de radio?
Ooh ja, waarin ze het nodig vinden om zes keer de naam Barbara te noemen. Echt, waarom!!!!
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
26-11-2021 12:59
nog stommer, mensen die dit in huis dragen. Want het staat zo cool.
Als ik een muts zou dragen, zou ik meteen verplicht zijn om het ding de hele dag op te houden, puur omdat mijn haar na het afdoen van zo'n ding echt afzichtelijk en niet meer te redden is. Dus dan zou ik hem ook binnen op moeten houden. Dus draag ik maar geen mutsen.
Suusje666 schreef:
26-11-2021 13:03
'Cute' kleding, wat tegenwoordig een halve verplichting is voor vrouwen, en dan ook de vrouwen die cute kleding dragen. Oversized truien met een kort rokje, barrets, pompons - flikkerstraal op met je zooi (ik ben wel pro mensen die dragen wat ze leuk vinden, dus het is wel tegenstrijdig :-D )

En 'bekende mensen', of het nou influencers, youtubers of BNers zijn. Ik keek lang met veel plezier naar grote Youtubers en hun filmpjes, maar tegenwoordig doen ze allemaal hetzelfde, gedragen ze zich ook allemaal hetzelfde (eigenzinnig of quirky moet het dan zijn, en een beetje ongemeende zelfspot) en hangt er bij iedereen een aura van nepperigheid omheen. Ik word er niet goed van en ik vind het ook heel jammer.
Als je (weliswaar tenenkrommend, zó goed) wil lachen om hoe 'influencers' op de hak worden genomen, zou je eens moeten zoeken naar video's van Elise Schaap die zo'n typetje speelt.

Weet niet of ze dat onder de naam van een ander programma doet (bijvoorbeeld Sluipschutters), maar je kunt het vast vinden door op YouTube op Hymke (i.c.m. Elise Schaap) te zoeken. Echt zó goed!
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
26-11-2021 12:56
Waarom niet?
Wij zouden met heel stel zijn in ieder geval een van de twee dagen maar dat mag niet van Rutte .
Vind het niet zo heel erg hoor . nrustige Kerst is ook fijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De stem van Laura Ponticorvo.

Mensen die op zo’n zalvende toon praten.

Mensen die het steeds over ‘pittig’ hebben in combinatie met een ander woord, om te benadrukken hoe erg iet is/ hoe druk het is/ hoe zwaar het is. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
27-11-2021 06:14
Als je (weliswaar tenenkrommend, zó goed) wil lachen om hoe 'influencers' op de hak worden genomen, zou je eens moeten zoeken naar video's van Elise Schaap die zo'n typetje speelt.

Weet niet of ze dat onder de naam van een ander programma doet (bijvoorbeeld Sluipschutters), maar je kunt het vast vinden door op YouTube op Hymke (i.c.m. Elise Schaap) te zoeken. Echt zó goed!
Elise :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lady Gaga..
Ik zie nu regelmatig die trailer voorbij komen van de film House of Gucci en vind het zo slecht geacteerd :hihi: echt zo overrated.
Alle reacties Link kopieren
Hier naar deel 2:

overig/waar-heb-je-een-hekel-aan-zonder ... ges/484582

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven