Aangetekende brief perikelen

16-08-2012 12:49 31 berichten
Mijn middelste naam zou niet "Stuk Neurotisch Ongeduld" zijn moest ik niet "Fru1t3lla" heten. Hoewel deze wondermooie eigenschap niet altijd zo negatief is, zet het me wel aan het twijfelen.

Zo doende! Ik heb een uiterst belangerijke brief (nouja, voor mij uiterst belangerijk ) naar mijn universiteit verzonden op maandagmiddag (half 2). Omdat het toch belangerijk is dat deze goed arriveert, om het op zijn Vlaams te zeggen, heb ik deze aangetekend laten versturen. 7,50 euro armer (voor die luttele 9 gram, was het de cocaïne onder de brieven?.. ) en een ticketje om mijn verzending te traceren rijker. Het is inmiddels donderdagmiddag en hij staat al eeuwen (lees: sinds dinsdag) op de status paketbezorger onderweg.

Voor zover ik weet zijn ze wel traag met het updaten, maar hij had eigenlijk gisteren al daar moeten zijn. Amai mijn gat (vertaling voor de niet Vlamingen: Jaja, het zal wel wezen..).

Doe ik mijn naam "Stuk Neurotisch Ongeduld" eer aan of het is inderdaad nu aan de trage kant? (Ik wil ook liever niet bellen, 45 cent per minuut, wat een "service". Eveneens geen chat support te vinden. FFFFFFFUUU).
Alle reacties Link kopieren
Waarom stuur je je brief niet nog een keer maar dan onaangetekend? En nog via de email? Dan krijgen ze vast 1 van de 3!
Ik zie dat ze hem inmiddels hebben uitgesteld tot morgen. Grrrr.

Dit is ongeveer hoe ik me voel:

Dit is hoe het zich uit:

Ik ga morgen gewoon zelf naar de uni en steek de brief in haar postvak en klaar. Dan krijgt ze die maar twee keer. Heb ik er ineens een uitstap van 2 uur bij .
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ik ken had laatst precies hetzelfde: wilde iets opsturen naar de postbus van de universiteit. Het was belangrijk en er was haast bij, dus hij stuurde het aangetekend. Na een week belt hij de klantenservice en krijgt hij het handtekening-postbus verhaal. Dus hij mailt de universiteit. Die zeggen dat ze voor hem gaan kijken, hij hoort binnen twee weken iets (als je die mail kan sturen kan je ook meteen even zoeken lijkt mij, maar zo werkt dat kennelijk niet). Anderhalve week later krijgt hij te horen dat zijn document niet ontvangen is. Hij keek ongeveer zoals het plaatje in de vorige post.

Ik wil maar zeggen: doe jezelf een heel groot plezier en leg het in het postvakje van je docent, of stuur het per mail als het kan.
Ik ga morgen gewoon zelf even langs ja, voel me gewoon nogal genaaid (of is dat mijn beroemd ongeduld wat spreekt nu? ). Heb gelukkig troost-ijs op mijn schoot Bedankt voor de tip liquorice ;)
Mensen, er zit schot in de zaak! Denk ik. Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb een blond moment en de site maakt me ook niet veel wijzer.

Ik heb hier een printscreen van de website gemaakt (wel persoonlijke gegevens uitgevlakt, er is wel degelijk een postbus en naam van instelling bij):

Kan er iemand mij het volgende uitleggen: Eerst stond die alleen onder pakket onderweg, nu staat die ook onder verzonden. Heeft die dan 4 dagen in de vestiging van mijn thuisstad gezeten en is die nu pas in de stad van mijn universiteit of wat is nu het verschil tussen onderweg en verzonden in dit geval? En waarom is die bar van "pakketbezorger onderweg" nu al sinds maandag zo? -_-.

Edit: inmiddels is het uitgesteld naar zaterdag -_-;
En waarom heb ik zoveel vragen die de site niet kan beantwoorden grmbl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven