Adres achterhalen

29-04-2012 13:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik ben op zoek naar het adres van een persoon X. Diegene heeft geen vaste telefoon en dat adres is dus ook niet te achterhalen via detelefoongids of het telefoonboek. Zijn er nog andere manieren waarop dat wel zou kunnen?

Dankjewel alvast!
Wie bedoel je Fame?
Gewoon die persoon met rust laten inderdaad of het gewoon lekker aan d`r vragen. Wie weet vindt ze het wel hartstikke gezellig. Succes! En nog bedankt voor je reactie op mijn vraag, Anna1111
Trotse mama van Benthe* en Niene!
To, flower en sanne
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Goed plan Anne.
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 13:47:

Ik

[...]

Het gaat helemaal niet om die persoon

Ik wil gewoon even weten hoe/waar iemand woont, ben ik dan een stalker? Ik zoek zovaak adressen op, dan denk ik oh even kijken hoe die of die woont, gewoon nieuwsgierigheid.Blijkbaar is het belangrijk genoeg voor je om een topic over te openen
quote:anna1111 schreef op zondag 29 april 2012 14:02 Weet je wat, ik vraag het wel gewoon aan die persoon, vraag ik gelijk of ik langs mag komen bij HAAR, kan ik het met mijn eigen -nieuwsgierige- ogen zien. Dus. =pGoed idee!
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 14:02:

Weet je wat, ik vraag het wel gewoon aan die persoon, vraag ik gelijk of ik langs mag komen bij HAAR, kan ik het met mijn eigen -nieuwsgierige- ogen zien. Dus. =p

Wat een werelds inzicht.

Slotje dan maar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Demissionair schreef op 29 april 2012 @ 14:02:

Waar ben je nieuwsgierig naar Anna? Wat ga je met de informatie doen, als je weet waar die persoon woont?

Dorpstraat 190857q in Appingendam is het trouwens.....

En nu?Dem, het is Appingedam.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh, goed dat je corrigeert, Eindeloos. Anders had TO nooit op googlemaps kunnen kijken of de kliko wel buiten staat op dinsdag...
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 14:02:

Weet je wat, ik vraag het wel gewoon aan die persoon, vraag ik gelijk of ik langs mag komen bij HAAR, kan ik het met mijn eigen -nieuwsgierige- ogen zien. Dus. =pDaar ging het ook echt niet om.. komop zeg. Als jij het adres gewoon aan die persoon zou kúnnen vragen, zonder dat diegene zich afvraagt waarom, dan zou je deze vraag hier niet stellen. Dan zou je gewoon vragen "hee ben wel benieuwd hoe het met je gaat en waar je woont" o.i.d. in plaats van dit omslachtige gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven