Adres op rijbewijs?

10-05-2016 17:14 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Weet iemand of er een adres op een rijbewijs staat?

Als ik de afbeeldingen op google bekijk niet.

Alvast bedankt.

Groet.
Confronterende stukjes tekst? Smeer er typex op!
quote:typexisop schreef op 10 mei 2016 @ 18:48:

Ik weet niet ik verkeerd heb gedaan. Ik wil er gewoon niet over uit wijden, dat mag toch? Ik wilde alleen maar weten of er een adres stond op een rijbewijs en op google kon ik dat niet vinden dus ik dacht ah misschien weten de dames het op het viva forum wel en ja helemaal goed gedacht.

Bedankt allen!

Je begint zelf over fake, ingeluisd en dat soort kreten? Soms is het handig om de context te weten, misschien dat we je dan nog verder kunnen helpen over, weet ik veel, aangifte doen of hoe je geld kunt storneren of wat er dan ook nog maar achterweg komt.

Maar je kan inmiddels veilig stellen dat je iets heel anders hebt gezien dan een echt Nederlands rijbewijs.
Even ter info. Een rijbewijs is geen geldig legitimatiebewijs. Een paspoort of identiteitsbewijs wel. En op beide staat ook geen adres. Dus vreemd verhaal als iemand een rijbewijs als legitimatie gebruikt
Wil je zelf een vals rijbewijs maken?
quote:KaitlynTodd schreef op 10 mei 2016 @ 19:02:

Even ter info. Een rijbewijs is geen geldig legitimatiebewijs. Een paspoort of identiteitsbewijs wel. En op beide staat ook geen adres. Dus vreemd verhaal als iemand een rijbewijs als legitimatie gebruikt

Klopt niet.

Rijbewijs kán wel een geldig bewijs zijn, alleen niet altijd.

https://www.rijksoverheid ... -kan-ik-mij-identificeren
quote:KaitlynTodd schreef op 10 mei 2016 @ 19:02:

Even ter info. Een rijbewijs is geen geldig legitimatiebewijs. Een paspoort of identiteitsbewijs wel. En op beide staat ook geen adres. Dus vreemd verhaal als iemand een rijbewijs als legitimatie gebruiktNeehoor, dat mag gewoon. Je kunt het alleen niet overal gebruiken als legitimatiebewijs. Op straat is het een prima legitimatiebewijs, wil je ermee naar de notaris dan gaat dat niet lukken.
Maar een kentekenbewijs lijkt niet eens op een rijbewijs. En een nep rijbewijs met adres is gewoon een heel heel slecht nep rijbewijs.
Als je zeker bent dat iemand zich bij jou met een vals rijbewijs identificeert kun je dat gewoon melden bij de politie.
Op mijn oude papieren wel. Op de pasjes van nu niet meer
Oke ik zal iets meer vertellen. Mijn zusje heeft een eigen bedrijf en iemand heeft haar dus een rijbewijs getoond met adres, dus gewoon vals, nu achteraf gezien. Gezegd dat ze niet met die persoon doorgaan maar ze is eigenwijs.
Confronterende stukjes tekst? Smeer er typex op!
quote:typexisop schreef op 11 mei 2016 @ 17:56:

Oke ik zal iets meer vertellen. Mijn zusje heeft een eigen bedrijf en iemand heeft haar dus een rijbewijs getoond met adres, dus gewoon vals, nu achteraf gezien. Gezegd dat ze niet met die persoon doorgaan maar ze is eigenwijs.

Als het iemand is die ze in loondienst aan wil nemen geef ik je gelijk.

Als het iemand is die een product van haar koopt, gewoon betaald heeft en zij het product geleverd heeft, is er niets aan de hand.

Maar verder: je hebt haar nu gewaarschuwd. Ze is eigenwijs. Iedereen heeft recht op het maken van zijn eigen fouten. Dus nu laat je het aan haar en als het toch mis is, niet gaan 'ik zei het je toch'-en maar gewoon helpen de brokstukken op te rapen van haar leergeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven