Adventskalenders 2024
zaterdag 4 januari 2025 om 11:42
Ah wat sneu! Dat is bijna alsof je een adventskalender met alleen maar lege vakjes opent.
Hier vandaag zakje aarde halen zodat ik t.z.t. klaar ben om de zaadjes erin te gooien.
Exit kalender was hier niet zo’n succes. Man had er eigenlijk niet echt de tijd/geduld voor, we waren ook veel weg. Veel hints gebruikt, en wat dingen die niet helemaal klopten o.i.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zaterdag 4 januari 2025 om 19:37
Ik ben na de kerst naar de grote kerstintratuin in Duiven geweest. Alle kerstartikelen 40% korting. Maar de Exit-adventkalender was uitgezonderd, die ging voor de volle prijs. Dus het wordt goed zoeken vrees ik.
zondag 24 augustus 2025 om 15:55
Ik heb al een kalender binnen.
Een kalender waarmee je elke dag een stukje van een puzzel legt (totaal 1008 stukjes) en wat dan een kerstig tafereeltje wordt.
Het zat in een verrassingsdoos met ongeopende pakjes, gekocht via boon and luxury. Die zag ik steeds voorbij komen - want 1x op geklikt en dan blijven ze aan de gang - en ik zei steeds tegen mezelf 'doe dat nou niet! Koop niet zo'n doos, want zit vol met onzin!' Toch gedaan natuurlijk - en ja, voornamelijk Temu-troep en idiote producten - maar ook deze adventkalenderpuzzel.

Het zat in een verrassingsdoos met ongeopende pakjes, gekocht via boon and luxury. Die zag ik steeds voorbij komen - want 1x op geklikt en dan blijven ze aan de gang - en ik zei steeds tegen mezelf 'doe dat nou niet! Koop niet zo'n doos, want zit vol met onzin!' Toch gedaan natuurlijk - en ja, voornamelijk Temu-troep en idiote producten - maar ook deze adventkalenderpuzzel.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 24 augustus 2025 om 17:45
Men kan beter het hele jaar door de adventskalenders, kruidnoten e.d., paaseitjes, Kerstkransjes e.d. in de winkels laten liggen. Het is nog augustus. Vanaf oktober zou het wat mij betreft beter kunnen.
I am the one who has to die, when it's time for me to die. So let me live my life the way I want to. -Jimmi Hendrix-
zondag 24 augustus 2025 om 19:20
zondag 24 augustus 2025 om 20:19
Dit jaar komt er ook weer een van Haasteren uit. Volgens mij kun je al pre-orderen.Whadiepooh schreef: ↑24-08-2025 19:20Ben benieuwd waar deze van is? Greep vorig jaar mis bij de jan van haasteren omdat ik te laat was.
Dat wordt niet 1 grote puzzel.
zondag 24 augustus 2025 om 20:52
Heb je een linkje? Ik ben ook benieuwd.tonkje schreef: ↑24-08-2025 15:55Ik heb al een kalender binnen.Een kalender waarmee je elke dag een stukje van een puzzel legt (totaal 1008 stukjes) en wat dan een kerstig tafereeltje wordt.
Het zat in een verrassingsdoos met ongeopende pakjes, gekocht via boon and luxury. Die zag ik steeds voorbij komen - want 1x op geklikt en dan blijven ze aan de gang - en ik zei steeds tegen mezelf 'doe dat nou niet! Koop niet zo'n doos, want zit vol met onzin!' Toch gedaan natuurlijk - en ja, voornamelijk Temu-troep en idiote producten - maar ook deze adventkalenderpuzzel.![]()
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
maandag 25 augustus 2025 om 09:19
maandag 25 augustus 2025 om 10:31
overig/adventskalenders-2025/list_messages/512835LunchLover schreef: ↑25-08-2025 09:19Zet dan wel ff de link hier. Vorig jaar duurde het weken voor ik doorhad dat de rest was verhuisd naar een nieuw topic![]()
Gewoon _melon met login problemen

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in