Als ik dat zie, denk ik altijd aan...
dinsdag 1 september 2009 om 19:48
Ohw, maar het ging over ''Als ik dat zie denk ik altijd aan...''
Als ik een bepaalde foto zie, van vriend en mij, moet ik altijd denken aan onze eerste date, en de bijbehorende vlinders en verlegenheid.
Als ik Red Bull zie, moet ik denken aan onze eerste nacht. Hele nacht extra grote blikjes Red Bull drinken, uiteindelijk om 7u 's ochtends in bed liggen, om er vervolgens achter te komen dat je zoveel RB hebt gedronken dat je niet kan slapen.
En als ik de Mmmmm van MacDonalds zie, krijg ik meteen honger, en weer gedachtes aan mijn vriend, omdat we daar in de periode voor we wat kregen, bijna dagelijks zaten te eten
(Je bent jong, onverantwoord, en de ouders op vakantie.. Wat doe je; Elke dag eten bij de Mac, omdat je een glas bij elk menu krijgt. Maar ik heb wel van elke kleur 2 glazen! )
Als ik een bepaalde foto zie, van vriend en mij, moet ik altijd denken aan onze eerste date, en de bijbehorende vlinders en verlegenheid.
Als ik Red Bull zie, moet ik denken aan onze eerste nacht. Hele nacht extra grote blikjes Red Bull drinken, uiteindelijk om 7u 's ochtends in bed liggen, om er vervolgens achter te komen dat je zoveel RB hebt gedronken dat je niet kan slapen.
En als ik de Mmmmm van MacDonalds zie, krijg ik meteen honger, en weer gedachtes aan mijn vriend, omdat we daar in de periode voor we wat kregen, bijna dagelijks zaten te eten
(Je bent jong, onverantwoord, en de ouders op vakantie.. Wat doe je; Elke dag eten bij de Mac, omdat je een glas bij elk menu krijgt. Maar ik heb wel van elke kleur 2 glazen! )

dinsdag 1 september 2009 om 20:13
Mag het ook zijn "als ik dat hoor, denk ik altijd aan..."? Ik heb het bij het liedje A little less conversation van Elvis Presley. Daarin zingt een koortje "Satisfy meeeee" waarbij jik altijd versta "Sex met dieren". Ooit in een dronken bui dit bedacht, dat het daar ontzettend op leek, en nu moest ik gewoon op google opzoeken wat de eigenlijke tekst was omdat ik echt alleen maar "sex met dieren" hoor...
dinsdag 1 september 2009 om 20:19
quote:Rozigst schreef op 01 september 2009 @ 19:36:
Whahaha, die OGC!
Ik de laptop een kwartslag draaien...
''Hey, wat grappig.. Het is net of is een mannetje zich aan het trekken... Oooh wacht! Daar gaat het natuurlijk om ''
Duurde even voordat ie viel
Aaaah bedankt!!
Ik kon het slecht zien vanwege visuele handicap (lees:bril).
Maaar met dit trucje lukte het wel.
Ik vind `m meesterlijk trouwens.
Whahaha, die OGC!
Ik de laptop een kwartslag draaien...
''Hey, wat grappig.. Het is net of is een mannetje zich aan het trekken... Oooh wacht! Daar gaat het natuurlijk om ''
Duurde even voordat ie viel
Aaaah bedankt!!
Ik kon het slecht zien vanwege visuele handicap (lees:bril).
Maaar met dit trucje lukte het wel.
Ik vind `m meesterlijk trouwens.