Als je wist...

13-07-2012 21:39 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
...dat dit weekend je allerlaatste zou zijn.

Hoe zou je het dan invullen?

(Sorry, gevalletje verveling hier. )
quote:_minny, 9 minuten geleden

Zoveel mogelijk (kinder)verkrachters en dat soort types afschieten. Van een rechtzaak komt het dan toch niet meer.Dat is een goeie!
quote:BrightEyes80 schreef op 13 juli 2012 @ 21:59:

[...]

Voor je man of omdat je niet ongeschoren gevonden wilt worden?

Dat laatste

Ik wil sowieso vanuit de koeling meteen en direct de oven in (wel even ontdooien zeg ik altijd tegen man) zonder dat hele gedoe dus niemand die mijn harige benen zou zien maar toch, stel dát ik in de hemel kom, stá ik daar met ongeschoren poten...

Dat kan écht niet.
quote:thaorchid schreef op 13 juli 2012 @ 22:36:

stel dát ik in de hemel kom, stá ik daar met ongeschoren poten...

Ze hebben in de hemel echt wel scheermesjes hoor.
bij de super het schap Canei leeghalen &

een afscheidsfeestje organiseren.

een gigolo bestellen voor de hele zondag....
quote:Lotte35 schreef op 13 juli 2012 @ 22:38:

[...]

Ze hebben in de hemel echt wel scheermesjes hoor.

daar ging mijn (hopelijk niet laatste) wijntje...

beeldscherm lapje poetsend
Iedereen van wie ik hou knuffelen, vastpakken, aankijken, bellen, spreken, zien of mailen.
quote:_minny schreef op 13 juli 2012 @ 22:26:

Zoveel mogelijk (kinder)verkrachters en dat soort types afschieten. Van een rechtzaak komt het dan toch niet meer.

Oh ja, en tussendoor flink tequila zuipen.

met je eens maar als ik maar 2 dagen zou hebben, ga ik die echt niet besteden aan het helpen van anderen ofzo....

me me me me is number 1 that weekend
Anderen helpen? Anderen afschieten bedoel je. Heb ik nu al best wel zin in, maar dan zou ik het ook echt doen. Wat wil men doen, me levenslang geven?
Zou ik aladdin opzoeken ,en zou ik een deal met hem sluiten,. Als ik nog 100 jr mag leven,mag jij die andere 2 wensen voorjezelf gebruiken :P
quote:-kaetje- schreef op 13 juli 2012 @ 22:24:

[...]

Ik hoorde vandaag op radio 1 dat we morgennacht om 12 uur het noorderlicht hier in NL kunnen zien. Moet het wel onbewolkt zijn. Komt ongeveer eens in de 10 jaar voor. Er werd een website genoemd waarop wordt bijgehouden of er iets zichtbaar is of niet. Duurt per keer ongeveer een kwartiertje.

Activiteit staat idd vrij hoog: http://www.gi.alaska.edu/AuroraForecast ... 2012/07/14
Met mijn familie, vriend/vrienden samen zijn!
quote:koekie1980 schreef op 13 juli 2012 @ 22:54:

bij de super het schap Canei leeghalen &

een afscheidsfeestje organiseren.

een gigolo bestellen voor de hele zondag....Canei? Seriously? Daarmee beland je in de hel hoor, niet de hemel
En echt níemand zou gaan forummen?
Ga in therapie!
quote:_minny schreef op 13 juli 2012 @ 22:58:

Anderen helpen? Anderen afschieten bedoel je. Heb ik nu al best wel zin in, maar dan zou ik het ook echt doen. Wat wil men doen, me levenslang geven?

ja maar je schiet ze af om anderen (slachtoffers of toekomstige slachtoffers) te helpen, toch?

Hoe heb je in 1 weekend al die adressen bij elkaar of werk je al

in een gevangenis nu als bewaarder of hoe heet zo iemand
quote:Sssenta schreef op 13 juli 2012 @ 23:11:

[...]

Canei? Seriously? Daarmee beland je in de hel hoor, niet de hemel

ik heb liever licor 43 maar dan lig in binnen 1 uur knock-out.....

met canei kan ik de hele avond zuipen en niet dronken worden

hahahaha
gatver daar wil ik niet eens over nadenken.
Mijn vriendin bellen en alles zeggen wat ik nog op mijn hart heb. De kinderen bezoeken of halen samen eten en drinken.

Mijn man vasthouden en hem laten beloven dat ik niet wordt opgesloten in een potje of kist,maar verstrooit.

En dat er heel erg goed voor mijn hondje moet worden gezorg, heel goed.

Dan zal ik blij zijn als het mijn tijd was en ik weg ga.
... Dan zou ik zwaar gaan baaaaleeen omdat ik mijn kleine meid nooit in mijn armen vast zou kunnen houden , omdat ik nog 19 weeken te gaan heb!
quote:dubiootje schreef op 13 juli 2012 @ 23:12:

En echt níemand zou gaan forummen?
Oversteken zonder uit te kijken.
Dan zou ik mn vriend ten huwelijk vragen, FF snel de mooiste bruidsjurk gaan kopen, een geweldig feest houden met mn naasten met een heerlijk buffet!! En geen zorgen maken over de vlekken op mn jurk van al die drank en het eten!!
Minny

Edit: mag ik met je mee? Maar ik moet wel op tijd thuis zijn, want ik ga kaasjes eten en films kijken
Het noorderlicht heb ik tientallen keren gezien, waarvan 1x echt absurd mooi!

Snap werk dat mensen dat op het lijstje hebben staan.

Tja, ik zou met mijn moeder en vriend willen zijn. Niet uiteten, want dat is me te druk met al die vreemden in de buurt.

Gewoon eten wat ik lekker vind, thuis op de bank met mijn favoriete films Heel veel verschillende kaasjes en een pistolet met Zaanlander Extra Belegen met een klodder sambal brandal of badjak.
Tuurlijk mag je mee, en die kerels vind je zo hoor, dankzij bepaalde websites. In elk geval de bekende namen van de afgelopen jaren die weer vrij zijn gekomen. Gelukkig is er altijd wel een buurtbond die pissig wordt als ze ergens gaan wonen dus lokaliseren lijkt me geen punt.

En nee, ik zou niet gaan forummen
Ja, forummen tot je er dood bij neervalt. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven