Amnesty Intnl n Privacy

18-09-2011 00:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werd ik mobiel gebeld en nummer was geblokkeerd. Toen ik opnam werd mij gevraagd of dhr/mevr A. Zwette aanwezig was. Ik herkende de naam als 1 v de vele huurders die voor mijn tijd in dit pand had gewoond. Toen ik vroeg hoe men aan mijn nummer kwam werd me vriendelijk verteld dat t een belletje v Amnesty Intnl betrof en dat A. Zwette dit nummer had opgegeven bij aanmelding bij Amnesty. Daarna kon ik nog een standaard bandje beluisteren waarin ik kon aangeven dat ik niet meer gebeld wilde worden en dat was t dan. T hele verhaal zit me totaal niet lekker want t was v A tot Z gelogen. T betekent dat Amnesty zoekt naar telefoonnummers die op een adres v een bekende donateur geregistreerd staan en die dan gewoon belt met een lul verhaal. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt v Amnesty of andere organisaties en heeft zin om er iets aan te doen dmv een klacht?
Okay.. Post breekt dus steeds af op afkorting v de Hennus .. Strange! Lijkt dat t lek daarzit dus die ga ik eens bellen.
O, gelukkig.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven