Bah... topic verdwenen

17-08-2011 16:07 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms volg je een topic en ineens... poef, weg.

Net ook weer. Waarom? T was een pittige discussie, maar waarom wordt t hele topic dan ineens zonder enig bericht verwijderd, en niet die ene reactie die echt niet kan? Of waarom krijg je geen melding te zien waarom het topic verwijderd / gesloten is?

Bah, geeft zo'n onbevredigd gevoel.

Kennen jullie dat?
Ow, zijn we hier aan het naborrelen?

Ik vind het verdwijnen van het topic vooral heel erg zielig voor BGB, die al met een grootscheepse inzameling was begonnen. Die zit nu dus mooi te kijken met Frans Bauer die wilde zingen op het benefietconcert.
quote:viennas schreef op 17 augustus 2011 @ 17:30:

Ow, zijn we hier aan het naborrelen?

Ik vind het verdwijnen van het topic vooral heel erg zielig voor BGB, die al met een grootscheepse inzameling was begonnen. Die zit nu dus mooi te kijken met Frans Bauer die wilde zingen op het benefietconcert.Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?
quote:lechatnoir schreef op 17 augustus 2011 @ 16:37:

[...]

Of blowen als anticonceptie! Wiet maakt zaad sloom toch?Die lullo was toch ook maar de snelste van de miljoenen zaadjes .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 17:30:

[...]

Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 17:30:

[...]

Ik wil met alle liefde wel even een vijfling fokken. Krijg ik dan de opbrengst?

Nee,nee, nee.

Je begrijpt het niet, zoiets moet je overkomen. Dat je er niets aan kunt doen.

Een beetje bewust vijf kinderen op de wereld schoppen en verwachten dat je het geld van BGB d'r inzameling krijgt, zo werkt het dus niet.
.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 15:52
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 augustus 2011 @ 17:32:

[...]

Die lullo was toch ook maar de snelste van de miljoenen zaadjes .
quote:viennas schreef op 17 augustus 2011 @ 17:33:

[...]

Nee,nee, nee.

Je begrijpt het niet, zoiets moet je overkomen. Dat je er niets aan kunt doen.

Een beetje bewust vijf kinderen op de wereld schoppen en verwachten dat je het geld van BGB d'r inzameling krijgt, zo werkt het dus niet.

Oke, dan weet ik wat me te doen staat.

1. Allergisch raken voor alle anticonceptie

2. Potentiele papa's zoeken voor het verwekken, liefst meerdere tegelijk

3. Per ongeluk zwanger raken

4. Hier komen klagen dat het zo oneerlijk is

Hoe cool is dat, ik ga gewoon een vijfling baren van 5 verschillende vaders? Ik bel de krant gewoon vast.
quote:panadol schreef op 17 augustus 2011 @ 17:33:

Ja een hele flauwe mop kom ie aan :

Kwik is uitgegleden over de kwak van kwek.

Uh, oke.

Niet mijn humor, maar bedankt.
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 17:36:

[...]

Hoe cool is dat, ik ga gewoon een vijfling baren van 5 verschillende vaders? Ik bel de krant gewoon vast.Wow, dat zou dus echt supercool zijn als je dat lukt.
Je zal maar kunnen denken op visstickvermogen, een allergietest voor de pil heb ik nog nooit van gehoord.
quote:MonaTwist schreef op 17 augustus 2011 @ 17:40:

Je zal maar kunnen denken op visstickvermogen, een allergietest voor de pil heb ik nog nooit van gehoord.Het ging zelfs om een spiraaltje.
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 17:41:

[...]

Het ging zelfs om een spiraaltje.

Ja dat rotding heb ik zelf ook gehad, is niet geheel ideaal.

Ik heb toen met een laprascopie mijn beide (verkleefde) eileiders eruit kunnen laten halen.
quote:MonaTwist schreef op 17 augustus 2011 @ 17:44:

[...]

Ja dat rotding heb ik zelf ook gehad, is niet geheel ideaal.

Ik heb toen met een laprascopie mijn beide (verkleefde) eileiders eruit kunnen laten halen.

He vervelend.

Maar dat is TO niet overkomen natuurlijk, dat verhaal snap ik nog steeds niet. Dat er vooraf al bewezen is dat een spiraal niet werkt.
Ik hou van jullie! Ik ga een uurtje weg (ok, 3 uur) en ineens is het fijne 'ik heb zes kinderen en wil er graag 10, krijg ik nu een miljoen'-topic weg. Gelukkig kan ik hier lezen wat er is gebeurd. Mijn dank is groot en eindeloos <3
quote:isadoro schreef op 17 augustus 2011 @ 18:13:

Ik hou van jullie! Ik ga een uurtje weg (ok, 3 uur) en ineens is het fijne 'ik heb zes kinderen en wil er graag 10, krijg ik nu een miljoen'-topic weg. Gelukkig kan ik hier lezen wat er is gebeurd. Mijn dank is groot en eindeloos <3
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 18:13:

[...]

He vervelend.

Maar dat is TO niet overkomen natuurlijk, dat verhaal snap ik nog steeds niet. Dat er vooraf al bewezen is dat een spiraal niet werkt.Nee inderdaad, dat gebeurt ook nooit bij dat slag mens.
quote:Yraatje schreef op 17 augustus 2011 @ 17:12:

[...]

Dat weet het zaad van vriend nog niet in ieder geval Anders was de zesde nog niet op komst.Zeker. De andere helft van onderzoek naar effect van wiet op sperma laat ook juist zien dat zaad er sneller van wordt.
quote:katrien_duck schreef op 17 augustus 2011 @ 17:08:

[...]Ook die kan ik op mijn conto schrijven.

Jee, wat een complimenten vandaag!

Ik wilde haar alleen laten inzien hoe laag dat bedrag was.Tja, en dan krijg je dus koosnaampjes he... :-)
quote:lechatnoir schreef op 17 augustus 2011 @ 18:41:

[...]Zeker. De andere helft van onderzoek naar effect van wiet op sperma laat ook juist zien dat zaad er sneller van wordt.

Dus eigenlijk is t net als blowen zelf: de een wordt er heeeeeeeeel relaxed van en de ander reuze-gezellig.

Tja, wat moet je dan nog.

Ik stelde al voor om geen sex meer te hebben. Lijkt me nog steeds een hele bruikbare tip...
Was net zon interessant topic
Aaaargh wat hemeltergend irritant als je druk bezig bent een reactie te typen, hem eindelijk afhebt en dat je dan een foutmelding krijgt omdat het topic verdwenen is.
quote:Fiorah schreef op 21 augustus 2011 @ 19:21:

Aaaargh wat hemeltergend irritant als je druk bezig bent een reactie te typen, hem eindelijk afhebt en dat je dan een foutmelding krijgt omdat het topic verdwenen is.Dan zet je 'm toch hier neer...
Dat was nog wel een idee geweest ook. Maar nee, de reactie was natuurlijk gelijk met de foutmelding verdwenen...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven