Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 10:59:

[...]

(enne wat is traviannen?)

ik gok; ....... Trivianten met travestieten.

Maar ik kan er naast zitten,hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 10:59:

Moet ik dan op de horrorpijler???

(enne wat is traviannen?)

(traviannen is een online spelletje met dorpjes en legertjes bouwen).

Je hoeft niet op de horrorpijlert hoor. Ik reageer altijd alleen op de top tien topics. Ik heb vaak geen idee op welke pijler ze staan.
quote:Norre schreef op 17 september 2009 @ 10:53:

Ik beken:

Ik ben bang voor Solomio. Als je die in het echt ziet, kruip je onmiddellijk achter een hek...Daarom ga ik niet naar de grote forummeet, schrikt iedereen zich te pletter.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2009 @ 11:00:

ik gok; ....... Trivianten met travestieten.

Maar ik kan er naast zitten,hoor.Oww, meid wat een eeeeenige sandalen en.....hmmmmm....wat een lekker groot zwaard heb je daar......
Nou vooruit, ik heb altijd al eens willen weten hoe het is om van de damesliefde te zijn
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 11:02:

Nou vooruit, ik heb altijd al eens willen weten hoe het is om van de damesliefde te zijn

Cool!

Wil je nog een inwerkperiode, of denk je dat je het zo wel kunt overnemen (niet vergeten om ook regelmatig volstrekt achterlijke dingen te posten hè)?
Overigens 3 dozen ingepakt in een kwartier. Boeken, dat pakt zo lekker in.

David Dunning
Maar... dat was mijn eerste reactie. Daarna viel ze best mee.
hallo digidinnen.

Ben zojuist gelucht, zit nu wasknijpers in elkaar te prutsen.
meds, hoe zit het met die nummerborden die we bij je besteld hadden?
Bang ben ik niet voor andere forummers. Mijn mening verkondig ik echter zelden. Wanneer ik een topic lees, staat hetgeen ik erover denk er vaak al tussen en wel zo mooi verwoord dat ik denk: "Zo mooi kan ik dat nooit omschrijven!". Natuurlijk staat het me dan nog vrij mijn mening, tips/adviezen te geven, maar dat vind ik dan weer overbodig. Dat komt dan op hetzelfde neer al staat het er dan wat anders/minder mooi verwoord...
Ik ben zelfs niet bang voor Meds. Maar das niet zo moeilijk, die zit veilig aan de knijpers.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 17 september 2009 @ 11:23:

Ik ben zelfs niet bang voor Meds. Maar das niet zo moeilijk, die zit veilig aan de knijpers.Je bent toch wel bang voor mij, hoop ik?
quote:Zwieber schreef op 17 september 2009 @ 11:25:

[...]

Je bent toch wel bang voor mij, hoop ik?Ja, duh, dat hoef ik niet eens te vermelden.

David Dunning
Bang is niet het juiste woord. Ik kan echter wel vervelende gevoelens van iemand krijgen. Ik weet dan ook zeker dat ik, life, nooit bevriend met diegene zou kunnen zijn. Ik noem verder geen namen... is niet nodig, toch?
quote:liesje_28 schreef op 17 september 2009 @ 11:20:

. Wanneer ik een topic lees, staat hetgeen ik erover denk er vaak al tussen en wel zo mooi verwoord dat ik denk: "Zo mooi kan ik dat nooit omschrijven!"...

Dát maken wij wel uit!

Maar zoiets kun je ook wel een beetje oefenen, toch?
quote:Bergje65 schreef op 17 september 2009 @ 11:27:

Ik noem verder geen namen... is niet nodig, toch?Nee, is niet nodig.
dat met die nummerborden is een beetje misgegaan, ik had er twee geregeld via een turkse vrouwenhandelaar. Maar die besloot de benen te nemen. Ik ben nu kwaad, dus ik probeer die borden terug te halen via een connectie van me in Instanbul.

Ik heb ook nog wel een alternatief Loom, met die invalidenwagentjes heb je geen NB nodig.
Ik val het topic even binnen zonder alles gelezen te hebben, Want er zijn inmiddels ruim 450 postings gedaan in dit topic. Maar is er nog iemand bang voor me? Of eerder het tegenovergestelde
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2009 @ 11:31:

[...]

Dát maken wij wel uit!

Maar zoiets kun je ook wel een beetje oefenen, toch?Natuurlijk! Vandaar dat ik nu toch mijn reactie plaatste, ondanks dat iemand anders het ook al geschreven had
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2009 @ 11:35:

Ik val het topic even binnen zonder alles gelezen te hebben, Want er zijn inmiddels ruim 450 postings gedaan in dit topic. Maar is er nog iemand bang voor me? Of eerder het tegenovergestelde Wie is Dushi74?

David Dunning
quote:loomii schreef op 17 september 2009 @ 11:06:

[...]

Cool!

Wil je nog een inwerkperiode, of denk je dat je het zo wel kunt overnemen (niet vergeten om ook regelmatig volstrekt achterlijke dingen te posten hè)?Als ik me ergens in kan lezen dan lukt het me wel
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:meds schreef op 17 september 2009 @ 11:34:

dat met die nummerborden is een beetje misgegaan, ik had er twee geregeld via een turkse vrouwenhandelaar. Maar die besloot de benen te nemen. Ik ben nu kwaad, dus ik probeer die borden terug te halen via een connectie van me in Instanbul.

Ik heb ook nog wel een alternatief Loom, met die invalidenwagentjes heb je geen NB nodig.

Invalidenwagentjes zijn leuk als vervoer bij inbraakjes in de serviceflat, maar je zet er geen ramkraak mee....

Kun jij die wagentjes goedkoop leveren? Doe er dan maar drie van, in onopvallende kleuren. Maar ook alsnog graag de nummerborden.

Zondag komt de container uit Ghana, trouwens.
quote:Solomio schreef op 17 september 2009 @ 11:36:

[...]

Wie is Dushi74?Geen idee, een of ander vaag figuur.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 11:43:

Als ik me ergens in kan lezen dan lukt het me welIk zou zeggen, kijk ff waar ik gereageerd heb; pak een topic op actueel, een op relaties en een op de elninjoo pijler en lees dat even door. Dan moet het goed komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven