Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 8 oktober 2009 om 15:15
Sjees Sjon, kom nou eens uit die ontkenningsfase.
Ik kook met zout, eet regelmatig drop en slik geen pillen...geen idee hoe t is met de bloeddruk...
Dus verlangen naar een dutje op een kleedje in de zon, zoals mijn hond nu doet, staat gelijk aan het verlangen naar een hondenleven...neeh, das heul wat anders.
Twee vijven in de klok...dan maar nog een tweede kopje thee. Zoethout, we tarten het lot.
Ik kook met zout, eet regelmatig drop en slik geen pillen...geen idee hoe t is met de bloeddruk...
Dus verlangen naar een dutje op een kleedje in de zon, zoals mijn hond nu doet, staat gelijk aan het verlangen naar een hondenleven...neeh, das heul wat anders.
Twee vijven in de klok...dan maar nog een tweede kopje thee. Zoethout, we tarten het lot.
donderdag 8 oktober 2009 om 15:18
Ha die Norre, met jou alles ok? en met Trenchy ook? Nog steeds die mannekes in het Haagse het hoofd op hol aan het brengen? Zal weer eens niet......
Ik ontken niks Pun.........
Nou ja je wilde een leven als je hond, dat is toch een hondenleven? Kort, maar krachtig.... en wilde je dan ook een reutje zijn? Alles kan toch?
Nu nog een baasje voor je......
Ik ontken niks Pun.........
Nou ja je wilde een leven als je hond, dat is toch een hondenleven? Kort, maar krachtig.... en wilde je dan ook een reutje zijn? Alles kan toch?
Nu nog een baasje voor je......
No guts no glory
donderdag 8 oktober 2009 om 16:52
Wat een goedlopende kroeg ineens. Pun en LJ tegelijk hier? Dat kan geen toeval zijn.
Heb echt hard gewerkt vandaag. Muren gesopt, keuken gesopt, muurtje gewit en alle hoofdschakelaars en meters gezocht en gevonden en even model gestaan voor een foto op de nieuwe website van 'mijn' nieuwe woonstek. Nu moet er hier eigenlijk nog een kast uit elkaar, want morgen grof vuil, maar ik heb geen puf meer.
Thee.
Heb echt hard gewerkt vandaag. Muren gesopt, keuken gesopt, muurtje gewit en alle hoofdschakelaars en meters gezocht en gevonden en even model gestaan voor een foto op de nieuwe website van 'mijn' nieuwe woonstek. Nu moet er hier eigenlijk nog een kast uit elkaar, want morgen grof vuil, maar ik heb geen puf meer.
Thee.
David Dunning
David Dunning

donderdag 8 oktober 2009 om 18:48
quote:Helaholalalala schreef op 08 oktober 2009 @ 17:50:
Sjemig Yette, dat is nogal wat! En allemaal ouderbijdrage......
Goed gewerkt, Mir. Heb je hulp?Maandag komen er twee vriendinnen helpen schilderen en hopelijk volgende week nog een keer. Hier thuis doe ik het allemaal zelf (met hulp van de kinderen), omdat er veel uitgezocht moet worden. Is handig als ik dat dus zelf doe.
Sjemig Yette, dat is nogal wat! En allemaal ouderbijdrage......
Goed gewerkt, Mir. Heb je hulp?Maandag komen er twee vriendinnen helpen schilderen en hopelijk volgende week nog een keer. Hier thuis doe ik het allemaal zelf (met hulp van de kinderen), omdat er veel uitgezocht moet worden. Is handig als ik dat dus zelf doe.
David Dunning
David Dunning
donderdag 8 oktober 2009 om 19:27
Ha die Trench! Wat leuk dat iedereen weer eens langskomt! Toch fijn dat je in sommige kroegen nog rooksignalen mag zenden
Mir,puinruimtechnisch wordt het hier ook weer eens tijd voor een verhuizing
Tsja Hela, allemaal ouderbijdrage ..... (ook gedelete)
Mir,puinruimtechnisch wordt het hier ook weer eens tijd voor een verhuizing
Tsja Hela, allemaal ouderbijdrage ..... (ook gedelete)
yette wijzigde dit bericht op 08-10-2009 22:57
Reden: ik wil best vertellen van de beerput, maar niet hier
Reden: ik wil best vertellen van de beerput, maar niet hier
% gewijzigd
donderdag 8 oktober 2009 om 22:42