*** Bar Too Much**** 196 ***
woensdag 20 juni 2012 om 15:28
Wies, jongste was thuis gebleven van school, die vindt het heel moeilijk.
Oudste is wel naar school gegaan, omdat hij afscheid zou nemen van zijn oude klas en dat was al twee keer uitgesteld, maar hij vond het wel lastig.
Ik vind het wel een goede 'generale repetitie' voor ze, voor als mijn moeder overlijdt. Ze gaan allebei wel mee naar de begrafenis.
Oudste is wel naar school gegaan, omdat hij afscheid zou nemen van zijn oude klas en dat was al twee keer uitgesteld, maar hij vond het wel lastig.
Ik vind het wel een goede 'generale repetitie' voor ze, voor als mijn moeder overlijdt. Ze gaan allebei wel mee naar de begrafenis.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 20 juni 2012 om 18:50
quote:Jonari schreef op 20 juni 2012 @ 00:07:
Zo nu ben ik niet meer niet-jarig
Bloem, je komt toch ook wel vrijdag?
Bloempje heeft zoontje vrijdag's en Bloempje heeft probleempjes met iets wat ze gebruiken om alles mee te kunnen bekostigen...
Bloempje is haske druk om alles op de rails te houden en Bloempje wordt soms knettertje maf van de hele zooi... Bloempje wil gewoon emigreren, maar Bloempje heeft hier kiddo's rond huppelen anders was ze allang en breed met de Noorderzon vertrokken... Ben er F*cking klaar mee..
Zo nu ben ik niet meer niet-jarig
Bloem, je komt toch ook wel vrijdag?
Bloempje heeft zoontje vrijdag's en Bloempje heeft probleempjes met iets wat ze gebruiken om alles mee te kunnen bekostigen...
Bloempje is haske druk om alles op de rails te houden en Bloempje wordt soms knettertje maf van de hele zooi... Bloempje wil gewoon emigreren, maar Bloempje heeft hier kiddo's rond huppelen anders was ze allang en breed met de Noorderzon vertrokken... Ben er F*cking klaar mee..
donderdag 21 juni 2012 om 08:51
quote:Jonari schreef op 21 juni 2012 @ 08:28:
Hoi Mir, heb je nog een beetje goed geslapen ondanks alles?
Ja hoor, ik slaap wel gewoon.
Oudste is thuis, moet vanmiddag naar de ortho, zit een losse draad in zijn beugel.
Hoi Mir, heb je nog een beetje goed geslapen ondanks alles?
Ja hoor, ik slaap wel gewoon.
Oudste is thuis, moet vanmiddag naar de ortho, zit een losse draad in zijn beugel.
Maybe success just isn't your thing.
donderdag 21 juni 2012 om 09:42
donderdag 21 juni 2012 om 13:06