*** Bar Too Much**** 196 ***
donderdag 31 mei 2012 om 09:30
Oudste wil een bed. Hij slaapt al een hele poos op een matras op de grond en nu wil hij toch wel graag weer een bed. Dus dat zouden we vandaag gaan uitzoeken, want vakantiegeld is binnen.
Maar mijnheer is niet zo vrolijk, want heeft behoorlijk pijn van zijn gisteren geplaatste beugel. En dus heeft hij geen zin in Ikea.
Maar mijnheer is niet zo vrolijk, want heeft behoorlijk pijn van zijn gisteren geplaatste beugel. En dus heeft hij geen zin in Ikea.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 31 mei 2012 om 09:36
Ow, ik begrijp heel goed dat hij chaggerijnig is hoor, ik kan me nog herinneren hoe pijnlijk zo'n nieuwe beugel was (en iedere keer als ie weer bijgesteld is). Dus ik denk dat we idd een andere keer gaan. Alleen kwam vandaag zo handig uit omdat kind vakantie heeft.
donderdag 31 mei 2012 om 10:12
Oudste heeft eerst een half jaar een andere beugel gehad. Die zag er veel meer uit als martelwerktuig, maar was minder pijnlijk. (Staat ergens een foto op mijn FB.)
Nu heeft ie een gewone slotjesbeugel, die iedere puberT heeft. Zal wel snel beter gaan, maar die eerste dag is gewoon echt vervelend.
En hij houdt sowieso al niet van Ikea, dat helpt ook niet.
Nu heeft ie een gewone slotjesbeugel, die iedere puberT heeft. Zal wel snel beter gaan, maar die eerste dag is gewoon echt vervelend.
En hij houdt sowieso al niet van Ikea, dat helpt ook niet.
vrijdag 1 juni 2012 om 08:57
Ook goedemorgen! Hier een druk weekeind voor de boeg, want Miniman verjaart morgen. Kan er ook nog wel bij want ik ren me sowieso al rot deze week.
Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik iets heel belangrijks vergeet en dat er daardoor van alles mis zal gaan. Kennen jullie dat? Het knaagt. Ik heb het idee dat ik tekort schiet, maar geen idee waar precies ... pfff ... tijd voor vakantie!!!
Ik heb al een paar dagen het gevoel dat ik iets heel belangrijks vergeet en dat er daardoor van alles mis zal gaan. Kennen jullie dat? Het knaagt. Ik heb het idee dat ik tekort schiet, maar geen idee waar precies ... pfff ... tijd voor vakantie!!!
vrijdag 1 juni 2012 om 23:34