...Bar too mucht 192....

09-10-2011 17:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer.....

Ik kan 'm niet zien
Even een andere (wauw hij draait!) geplakt van dezelfde houder. Zie je hem nu wel?
Ja nu wel!

Zou zo'n ding niet willen. Net of je je fles moet uitlaten......
Ik vind al dat soort houders nutteloos. Je gaat toch niet één fles wijn tentoonstellen? Echt zoiets van 'Wohhow! Moet je dit nou eens zien!!! Een Fles Wijn!
(en dan moet hij nog dicht blijven ook, anders zit je met dat lege kettingslot)
Zo vind ik een wijnkaraf ook zo'n onzin.

Begin van de avond gooi je het in die karaf en eind van de avond issie toch leeg en moet je 'm nog afwassen/omspeolen ook......
Ja, totaal nutteloos. Een fles is hier toch altijd zo leeg. Doen we niet zo moeilijk over
Ook zoiets ja.

Een wijnkoeler is dan weer wat anders. Zeker als je niet zo vlot drinkt

In de VS had ik een wijnkoeler gemaakt van een fles melk.

Ze hebben daar gallons, da's bijna 4 liter. Bovenkant er schuin afgesneden, dat je nog wel het handvat had, ijsblokjes uit de blokjes producerende koelkast en je fles wijn erin en koud was de wijn!

Armoe hoor, was net kamperen in die villa
Handig!

Heb jullie villa op foto's gezien. Prachtig! Zulke huizen zie je niet in mijn straat. Moet er niet aan denken daar te moeten stofzuigen

Dat je nog tijd had om te forummen is een wonder, Yetje!
Het stofzuigen viel wel mee. Hier hebben we in 3 keer zo weinig ruimte minstens 6 keer zoveel troep staan. Daardoor doe ik er veel langer over.
Ja, dat is ook weer zo.

Ik moet ook écht eens gaan ruimen hier. Alles blijft maar bewaard voor eventueel ooit nodig. Nou dat gebeurt toch nooit en zo ja, kopen we wel wat nieuws, maar ja, overtuig Joman daar maar eens van Ik gooi soms wel eens stiekem wat weg. Meestal komt ie er toch niet achter en anders ga ik gewoon mee helpen zoeken
Zo ging dat hier ook. En Man is bovendien nogal gehecht aan alles dat ooit is geweest van mensen die er niet meer zijn. Nou wil het vervelende toeval dat er allerlei mensen dood gingen toen wij studeerden en van weinig geld onze flatjes moesten inrichten. Tafels, stoelen, kasten, servies, noem maar op, het is hier één groot museum van overleden familieleden. Gelukkig had ook hij na terugkomst in Nederland ineens geen behoefte meer aan al die nutteloze spullen. Helaas ben ik halverwege de grote weggooi-aktie ineens gestopt om thuisonderwijs te geven.
Nog steeds geen veranderingen in de situatie met De Zoon?

Omdat Jodochter nog thuis woont staat de zolder buiten onze spullen, ook nog vol met spullen die zij in de loop der tijd heeft verzameld. Voor als ze op zichzelf gaat wonen. Ze heeft zelf ook geen flauw idee meer wat er allemaal staat. Ik trek altijd maar gauw de deur weer achter me dicht
Oh ja, dat is ook zo'n reden om dozen vol best nog goede pannen en oude strijkijzers in de schuur te douwen

*thanx voor de reminder, de schuur moet ook nog*

De Zoon gaat na de herfstvakantie naar een tussenoplossing. Kunnen we ondertussen bedenken of hij nou naar een school voor autisten of epileptici moet. Stom systeem hier. Kies je het een, dan word je onvoldoende begeleid in het ander. Nu zou hij voor zijn gedrag misschien beter af zijn als autist, maar omdat hij zoveel aanvallen per dag heeft en waarschijnlijk die operatie krijgt (waarvan het herstel ook wel een jaar kan duren), denken we dat het misschien beter is om hem te zien als een langdurig zieke of gehandicapte. Maar op die school moet je dan weer niet beginnen over autisme. Net als dat je die epilepsie beter niet kan noemen op een intake bij de autisten
Sorry, was even afgeleid door interne zaken.

Wel fijn voor jou dat ie naar een tussenoplossing kan. Geeft toch een beetje meer ademruimte lijkt me. Jammer dat een echte oplossing nog niet in zicht is. Het blijft allemaal zo zoeken voor jullie. Je zou er moedeloos van worden
Gm ruk dat het zo regent, moet met dochter nog naar de stad!

Yette, en familie, hoop dat je ondanks geen zin toch plezier gaat beleven!
Veel plezier Yetje! Doe Mickey Mouse de groeten

En mijn wijze moeder zei vroeger altijd: "Als je ergens helemaal geen zin in hebt, kan het alleen maar meevallen." En zo is dat!

Ik neem een wit wijntje!
M'n koffertje staat klaar hoor.

Hoef alleen morgen nog maar in de trein te stappen.

Bier!
Hé Jo ik is sjeloers.:)

Heerlijk naar die mooie stad.

Zul je een beetje aan moi denken ?:P
Ik denk altijd aan toi, dat weet je!

Wij gaan in de lente samen naar Barcelona. We gaan echt wat boeken hoor.

Ik durf toch niet te vlieguhhhhhh
Eg wel! Ik hou je hand vast.
En anders gaan we of op de fiets of met jouw autootje
Maar dan iets dichterbij

Hoe lang blijf je weg nu?
Ben maandagavond al weer terug hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven