* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!

oh dus er zijn nog geen gidsen, balen want wij willen in meivakantie(lang leve het onderwijs, not) dus moet er wel snel bij zijn.

oke all be there, hihi.

Maar ik kan natuurlijk wel alvast kijken wat leuk is op internet.

maar eerst maar ff stofzuigen. Nog 7 minuten claire.

Oh mn lief wordt wakker, heeft nl nachtdienst.
Maye, tenerife, playa de las americas. Appartementen complex Vista Sur.

Heb toen appartement op 2e verdieping met uitzicht op zee gehad. Mega groot appartement met een mega balkon. We hadden een 5 of 6 persoons app.

Zou zo terug gaan.
koffie, zwart graag...
We zijn op tenerife geweest en weet volgens mij welk complex je bedoelt, kga ff kijken.

Thanxx voor de tip.
Sjonge kweet toch niet meer waar wij zaten, ik dacht playa de las americas maar ben nu aan het twijfelen. Zo maar eens aan mn lief vragen.
Weer lekker veel gekletst vandaag. Goed zo meiden ga zo door.

Ik had gisteravond een conflict met een student. Hij kwam naar me toe om te vragen of er papier in het kopieerapparaat kon worden aangevuld. Ik pak een pak papier maar het bleek dat er papier was vast gelopen ik probeer dat er uit te trekken (krijg helemaal zwarte handen) ondertussen zit de student in m'n nek mee te hijgen en te zeuren over z'n laptop die nog beneden staat. Ik zeg dat ik nu druk bezig ben student loopt naar beneden als hij weer boven is zeg ik dat ik de conciërge heb gebeld omdat het mij niet lukt om het papier er uit te krijgen. Vlak voordat ik wordt afgelost door een andere collega begint student weer te zeuren waar de conciërge blijft. Ik zeg dat ik dat niet weet dan zegt hij opeens dat ik hier helemaal niet op de juiste plek zit dat ik niet geschikt ben voor dit werk dat hij aan mijn lichaamstaal kon zien (zeker net een lesje psychologie gehad) dat ik helemaal geen zin om papier in het apparaat te stoppen. Ik had echt iets van waaaaaat!!!??? Ben nog naar hem toe gegaan om het een en andere uit te leggen dat ik helemaal zwarte handen had gekregen en echt m'n best gedaan had om zelf de storing te verhelpen (want eigenlijk helemaal mijn taak niet is maar dat heb ik maar niet verteld). Ik dacht wel dat ik met mijn uitleg heem enigszins tevreden had gesteld. Maar ik hoor nu net dat hij tegen m'n collega die na mij balie had ook ongelooflijk heeft zitten zeuren en dat hij mijn naam wilde weten. Wat een kreng zeg grrrrrr. Collega heeft wel onze cheffin op de hoogte gesteld en ze weet ook de naam van de student.

Ga nog ff koffie halen.
Jezus Goose wat een pisvlek. Tssss goed dat je je chef gelijk hebt ingelicht. Laat het van je afglijden, je bent gewoon hartstikke goed.

Syl jij vroeger . En wat een donderstraal is Cas, zomaar m&m's snoepen, heeft ie vast van z'n mama .

En wat een gezellige praat over vakanties hier vandaag, krijg acuut zin (maar ik ga echt over 4 weken).

En dit is de tweede avond op rij dat leren niet gaat lukken . Gisteren lukte het niet en ook vandaag weer veel te druk op het werk geweest. Word het wel een beetje zat, vandaag weer 5 opnames. Met allemaal regelwerk er omheen. De turnover is momenteel 5 eruit en 5 erin per dag , daar is gewoon niet tegenop te werken. Gelukkig ziet m'n baas dat ook en reageert hij wel relaxed. Ach nog 1 dag en dan maandag en dinsdag vrij om te leren.
Goedemorgen!

Bila, je leest het niet; maar toch succes vandaag bij de gyn!! Ik hoop dat het je iets oplevert!

Hé claire, ik zie je staan bij Wiehier! Dat is voor het eerst dat ik een bekende daar zie staan! Volgens mij is het trouwens dat die mensen oa op de site zijn en niet perse deze pijler of dit topic. Ik was hier een keer midden in de nacht (don't ask ) en toen stonden er maar 6 mensen (incl ikzelf) en dat waren op elke pijler en elk topic het zelfde.

Wat is er heerlijk geklets gister zeg! Jammer dat ik het zo mega druk had op het werk, had graag meegekletst.

Syl, ik heb erg moeten lachen om je passer verhaal! Jij

Ik was vroeger ook wel een dondersteen op school, maar een passer in iemands kont? Ik deed meer van die 'onschuldige' dingetjes als de draadjes van een leraar zijn blouse afknippen als hij met zn rug naar me toestond (om iets uit te leggen aan de buurman). Dat is juist heel lief bedoeld natuurlijk en heel verder de leraar gaan nadoen achter zn rug, heel de les dezelfde vraag stellen, etc. Zo flauw. Ohja ik heb wel ooit iemand een klap in dr gezicht verkocht. Maar daar vroeg ze om dus had ze verdient \\:-)//

woensdag de resultaten van de foto's gezien. Ze zijn gaaf geworden!! We hebben een cdtje meegekregen met daarop alle foto's gecomprimeerd tot een voorstelling en 'beveiligd' met een stempel zodat wel even kunnen nadenken welke en in welke maat we willen hebben. Miss E zou Miss E natuurlijk niet zijn als ze het cdtje ondertussen al geript heeft en de eerste foto is al stempelloos gephotoshopt . Nu kan je niet meer met die foto's dan ze voor computergebruik gebruiken of afdrukken tot 13/15. Dus voor vergrotingen moet ik sowieso bij de fotografe zijn. Maar nu hoef ik iig niet álle foto's te bestellen (dat kost namelijk echt een godsvermogen, er zijn er 112 'gelukt'!!)

Ondertussen doe ik al een half uur over dit berichtje dus waarschijnlijk hebben we al gecrossposst claire

ohja.. werk. Ik ga maar eens beginnen
Oh, toch niet gecrossposst...

Trouwens, Goose wat een verhaal! Wie denkt die gozer wel niet wie die is joh?! Loser. Tssssssk!
Goedemorgen,

Bila succes vandaag!

Jullie kunnen zeker wel merken dat het hulpseizoen op school weer is begonnen? Af en toe lijkt het wel of ik mijn bed daar kan parkeren. Maar als ik het niet doe dan blijft er nog 1 of hooguit 2 hulpouders over. Behalve voor lezen in groep 3 want daar kunnen ineens wel 15 ouders voor komen. Zelfs ik kan daar een beetje tureluurs van worden, laat staan de juffen en meesters.

Zometeen mag ik ook weer voor techniekkasteel.

Vragen aan ouders of ze geen potjes met vis mee willen nemen is echt belachelijk, dat de directie van het kdv er uberhaupt mee akkoord gaat dat ze dat vragen.

Openeningstijden is ook altijd zo'n hekel punt, vooral bij leidsters Die willen eigenlijk het liefst dat de kinderen allemaal om 17.00 op gehaald zijn, zodat ze ook naar huis kunnen.

Maar als de openingstijden tot 18.30 is moeten ze niet miepen als jij om 18.15 komt, nee ook niet op vrijdag!

Daar heb ik als hoofd menig gesprekje over gehad met leidsters die soms al met jas aan klaar in de startblokken zaten voor als de laatste ouder kwam en zij zo snel mogelijk naar huis konden. Dat kan echt niet.

Dat ze graag willen dat kinderen uiterlijk 9.00 binnen zijn kan ik dan nog inkomen en is vaak geen probleem. Omdat de meeste ouders toch voor die tijd moeten beginnen op het werk. (Uitzonderingen daar gelaten)

Vandaag is mijn schoonzusje jarig en hebben we daar morgen feest van. Ze neemt ons en haar moeder mee naar het pannenkoeken-boshuis.

Morgen na de voetbalwedstrijd van oudste dus wederom een reisje Noord-Holland voor ons. We blijven weer een nachtje slapen.

Daank ook veel plezier op de bruiloft vandaag.

Goose lekkere actie van die student, de volgende keer help je die vast ook niet meer met een glimlach op je gezicht.

Ik meld me later vandaag nog....tot dan!
Jeetje Goose, wat een loser!!!

Die gaat t nog ver schoppen in t leven op die manier.....not!

Knap dat je je ingehouden hebt en t goed hebt opgelost.

De foto's van Cas waren klaar vanochtend. En hij is zo stoer!!!!!!!!

Helemaal verliefd op mn kind. Had alleen niet zo'n strakke actie. Zodra ik binnenkwam begon Cas aan mn benen te hangen. Ik moest dus hele afdeling door schuifelen en hij bleef maar hangen. Dus ik zeg na een paar minuten: zeg, hou nou eens op met dat gekroel. Beginnen de 2 leidsters: ooohhhh......aaachhh jochie toch....wat zegt mama nou???

Had r gelijk een rotgevoel aan over gehouden. Alsof ik zo'n moeder ben die niet wilt dat mn zoon aan me hangt. Hij mag altijd aan me hangen, maar ik wil ook soms ff lopen.

Ik weet dat Cas er niets aan overhoud, maar ik zit toch nu wel een beetje met t gevoel: leidsters zullen wel denken. Irritante eigenschap van mij: ik denk vaak: wat zal iemand wel denken van me. Moet me eigenlijk niet uitmaken wat een ander van me vind.

Ow, en Cas heeft geen rare eetcapriolen uitgehaald gisteren en vandaag. Toppie!!!
koffie, zwart graag...
Ghehe, syl: zien zien zien

En die leidster kunnen wel lekker denken, maar die hebben Cas niet 24 uur per dag. Dus als jij het hangen aan je benen zat bent, ben je het zat hoor.
Hij mag altijd aan me hangen, maar ik kon de verschoningsruimte niet eens uitkomen

Net een rel hier op t werk. Gaat lekker hier!

Zal es ff een scanner zoeken in t pand, zal ik m inscannen en naar hotmail mailen.
koffie, zwart graag...
Goeiemorgen, daar ben ik dan ook weer...

Wat hebben jullie veel gekletst zeg! Ben ik er een keertje niet.... hahaha

Vanmorgen bij de gyn, ik moet volgende week donderdag terugkomen voor een samenlevingstest, dan gaan ze kijken of ik vijandig slijm heb en checken ze meteen hoe mn eierstokken en baarmoeder eruit zien.... We moeten wél 8 tot 10 uur van te voren sexen... de afspraak is om 9 uur dus dat moet na 23.00 gebeuren, dan is mn lief meestal niet meer zo in de stemming hahaha maar ja, je moet er wat voor over hebben he!

Gistermiddag had ik eerst een klantafspraak en daarna had ik afgesproken met mn vriendin uit Kenia om naar de Hortifair in de RAI te komen, dus daar met haar 2 uurtjes rondgelopen (toen had ik die bloemen wel gezien haha) en daarna wezen eten en rondkijken bij de Makro, erg gezellig!

Nu moet ik echt ff aan het werk, ik heb nog niets gedaan dus dat wordt wel ff tijd, meld me later weer uiteraard
Syl ik denk eigenlijk helemaal niet dat ze dat denken, misschien was het ook een beetje een grapje, zo van nou mag jij niet eens aan mama's benen hangen als zij wil lopen. En als ze het wel denken is dat niet terecht, maar dat weet jij natuurlijk ook wel. ik zou precies hetzelfde hebben, denk ook altijd wat zal die er wel niet van denken, maar jij weet ook dat je ongelofelijk veel kroelt met cas en dat hij niets tekort komt. en hij moet ook weten dat het niet altijd kan. Tis ook een raar gezicht een moeder met een kind aan dr been al schuifelent door de ruimte. ik had dan gedacht: tjonge dat die moeder niet ff zegt dat ie zelf moet gaan lopen. Als je nou helemaal uit je dak was gegaan vink het nog iets anders, hahaha.

Goose wat een arrogante kwal, bah!!! zou ik helemaal furieus van worden. een beetje respect is er tegenwoordig niet meer bij, ik zou het niet in mn hoofd halen. zo'n egoistische instelling, alleen maar ikke, ikke. Zich gewoon niet kunnen inleven in een ander. Goed dat je naar je chef bent gegaan. Ze moeten niet denken dat de wereld van hun is, hoor!!!

Jeetje chrisy wat doe je allemaal op school dan? Bij ons alleen ouders voor de bieb en als ze bijv ergens heen moeten. Ja en laatst wel voor het knutselen in groep 4, nu je het zegt, hihi. En bij de kleuters zal het ook wel iets meer voorkomen. Maar bij ons op school zeggen ze ook dat het erg lastig is ouders te krijgen voor bepaalde dingen, daar moet je niet op gaan rekenen. Het ligt natuurlijk ook helemaal aan de identiteit van de school.

april wat een drukte bij jullie, dan denk je toch oogheelkunde, zal wel rustig zijn. Wel fijn dat je maandag en dinsdag vrij hebt om goed te leren, ga je ook rustiger het examen in.

Ik ga ff naar de pabo, en dan boodschappen doen. Vanmiddag echt aan de slag voor mn afstudeeropdracht, ik ga mn onderwerp maar eens indienen, dadelijk is het niet goed, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Tis ook zo stom we meoten zelf 2 begeleiders kiezen, maar het moet wel iemand van de deeltijd verkort zijn en diegene moet aansluiten bij je onderwerp, zoveel leraren zijn er helemaal niet, er is een pedagogiekdocent. zo dat was ff mijn frustratie van de week. Nu ga ik iets doen.
Even snel, want moet miniclaire in de gaten houden. Heeft volgens mij een enorme sprong gemaakt. Gaat namelijk in een razendtempo door het hele huis. Kon nog net haar speen uit het stopcontact plukken (ja, precies een stopcontact dat ik was vergeten te beveiligen). Maar weten jullie wat ze net deed? Ze kroop richting deur en toen zei ik 'dag' en toen zwaaide ze! Echt waar! Ik vond het zo lief en was natuurlijk meteen in tranen (schaamsmiley)...

Syl, de jas is maat 74. Ik zal 'm goed bewaren, dan kun je 'm volgende keer meenemen.

Ik ga nog even proberen bij te lezen. Nog niets van Bila gehoord?
Hè bila, daar ben je weer. Shit, miniclaire trekt de dvd-recorder uit de kast... Oeps, ze heeft een draadje losgetrokken.

Uhm, Maye hoe was de film?

Sorry, maar ik moet echt op gaan letten.

Fijn weekend allemaal! x
Die Miniclaire wordt ook ondeugend, grappig hoor (voornamelijk voor ons waarschijnlijk hahaha) Dat ze gewoon ging zwaaien toen je dag zijn, echt leuk!! Kan me voorstellen dat je daar vol van schoot hoor, geeft niets
Ik zag trouwens dat de meeting van volgend jaar in Turkije is hihihi ben ik helemaal voor hoor....

Maar Turkije is wel echt een aanrader hoor, wel ff goed kijken of er Russen in het hotel komen want daar moet je dus NIET zijn. Dat hotel waar wij zaten is ook een aanrader, Saray Regency in Side, moet je even bij OAD kijken, ze zijn daar zooooo lief voor kinderen, niet alleen het animatie team maar alle werknemers zijn leuk met de kinderen, ook met hele kleine kids. Trouwens ik hoorde van mn moeder dat die 2 gozers van het animatieteam van mei er niet meer werken dus voor mij is het ook weer "veilig" om heen te gaan hihihi nu mn lief nog overtuigen.... Al zit ik er ook over te denken naar mn vriendin in Kenia te gaan, lijkt me ook wel gaaf, maar ja, wanneer moeten we dan gaan he (gezien het feit dat ik toch wel hoop snel zwanger te zijn en zwanger naar Kenia zie ik dan weer niet zo zitten....) Nou ja, dat zien we in februari allemaal wel, dan heb ik meer overzicht hoop ik

Goose, wat een hork van een student zeg, echt belachelijk! Heb je je chef er nog over gesproken?

Miss E, ben benieuwd naar de foto's, kan je 1 mailen?

Ik zal sowieso nog ff op hotmail kijken, ben wel benieuwd naar de kindernamen van de collega's van Daank. Trouwens ik ken het hotel waar je zit niet, maar de feestlocatie (bij de dijk toch?) ken ik wel. Mocht je nog tijd over hebben mag je best even langskomen wippen hoor! Nou ja, dat lees je nu natuurlijk toch niet meer hahaha

April trek het nog een beetje, en die drukte op je werk en dan dat naderende examen, pfff niet niets allemaal! Maar gelukkig heb je nog een paar dagen vrij om je er helemaal op voor te bereiden, sterkte hoor.....

Zooooo das wel weer ff genoeg voor nu, ga weer snel aan het werk, ik schiet niet op vandaag.....
ha ha ha claire.

Tsja, we moeten t er ook niet over hebben he afgelopen week. Jij nog braaf zeggen dat miniclaire altijd lief is ha ha ha ha ha.

Ik val intussen bijna van mn stoel van het lachen.

Tsja, dan spreken we toch echt de volgende keer bij jou af hoor anders sloopt ze mijn huis! Enne, claireman zou toch koken voor ons??

Hoor wel een datumpje?

Moet ik nog een lijstje met aandachtspunten maken of ben je er nu intussen al achter??

Zou je lief nog naar Turkije willen dan Bila??? Ik geloof dat mijn man dat dan absoluut niet meer zou willen. Die zou niet zo vergevingsgezind zijn.
koffie, zwart graag...
Oja de film, hehe

Die was erg leuk!!! Echt een feelgood movie. Wel n beetje zoetsappig maar dan met een knipoog en erg grappig ook, kheb erg veel gelachen. en de acteurs en actrices spelen erg goed, het klopt gewoon allemaal. Niets teveel over gezegd dus, naar mijn idee. mijn vriendin vond hem ook goed en toen de film was afgelopen hoorde je iedereen zuchten. Tis een beetje een aaaah film.

nu ga ik echt ff googlen op een actrice uit de film, mijn vriendin kende haar niet maar ze komt me zoooo bekend voor, irritant is dat.
Denk ook niet dat mn lief nog wil hoor, hij zegt nu steeds dat ik nooit meer op vakantie mag dus ja.... maar dat trekt wel bij, hij wil zelf namelijk ook graag op vakantie hahaha

Daank, ik vind jullie naam met stip het leukste van het rijtje, dus dat heeft hij sowieso al voor op de rest hihihi ik heb meteen weer ff in je fotoalbum gekeken, zo grappig op sommige foto's lijkt ie precies op je man en op andere weer precies op jou, leuk hoor!
hoe heette die film Maye?

Claire, kan me voorstellen dat je vol schoot. Dat had ik toch ook toen Cas op me af liep de 1e keer.

Wacht maar tot ze ineens MAMA zegt. Nou, dan komt kan je pas huilen van blijdschap ha ha ha.

Ik ga zo eerst een scanner zoeken....
koffie, zwart graag...
jaaaa, gelukt.

Niet in een allerbeste kwaliteit maar tis een kleurenscan en heb m naar hotmail gestuurd.
koffie, zwart graag...
Goedemiddag!

Jeetje wat een kletskousen zijn jullie, zeg! Gezellig hoor.

Hmmm, meeting in Turkije, kweet niet of ik mijn lief wel zo ver krijg... en ben er zelf ook nog niet helemaal uit of ik het wel zie zitten om met moppie te gaan vliegen. We zitten zelf aan twee weken Luxemburg te denken, een (luxe) stacaravan met eigen douche en toilet en net ver genoeg om met de auto te doen... Ach ja, we hebben nog even.

Fijn Bila, dat ze weer verder gaan kijken. Lijkt me niet echt prettig, zo 'verplicht' vrijen (voor zover het de andere keren niet al enigszins 'verplicht' is), maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. En het is weer een test die nog 'makkelijk' te doen is, voordat ze weer verder gaan kijken.

Had trouwens van de week nog even in het CB-boekje gekeken, Claire, maar moppie was ook een ukkie, hoor. Met 7 3/4 maand woog ze 7405 gram en was ze 67 cm. Ze is nog steeds niet groot en zwaar, maar je hebt zelf gezien dat er niets mis is met haar

Ze was vannacht wel weer ouderwets aan het spoken . Gelukkig niet alleen maar huilen, maar ook lachen, zingen en kletsen, alleen wel weer 2,5 uur lang... We hadden vanmorgen dus allebei een beetje een ochtendhumeur en konden niet zoveel van elkaar hebben... Toen maar even met oma naar Zeist gereden om even te shoppen en mijn nieuwe leren jasje op te halen (daar moesten alle knopen weer even opnieuw van vastgezet worden, die vielen er spontaan vanaf nl.). Even lekker een bakkie bij V&D gedronken. Was wel gezellig, gelukkig. Om half 2 weer thuis en moppie op bed gelegd en die is lekker gaan slapen, mama ook weer even rust, hihi.

Gisteren een leuk gesprek gehad op het hoofdkantoor en waarschijnlijk hebben ze wel een leuke opdracht voor me. Met eventueel tzt uitzicht op een vaste plek! Niet verkeerd dus. Ik wacht natuurlijk ook nog wel het gesprek van a.s. dinsdag af, maar ik kan in de tussentijd dan ws wel gewoon daar aan de slag.

Verder ben ik vanaf zondagochtend voor drie dagen een alleenstaande mama Lief moet voor zijn werk naar Parijs, dus zondagochtend met de trein erheen en dinsdag weer terug... vind ik niet leuk, maar zal het wel overleven, denk ik.

Miss E. Ben zeer benieuwd naar de foto's!

Syl, was jij zo'n krengetje vroeger???? Kan me er niets bij voorstellen

Miniclaire, lekker aan het 'springen' dus! Leuk hoor, dat ze je gedag zwaaide, lekker bij janken hoor!

Daank, die Daantje is wel een lekkere flinke vent hoor, fijn dat het zo goed gaat met hem, en met jou!

Goose, wat een horken heb je op de wereld hè! Goed gehandeld hoor! Tegen sommige mensen is toch geen kruid opgewassen.

April, balen dat het zo druk is op je werk momenteel. Wel fijn dat je nog 2 studiedagen in het verschiet heb, geeft toch wat rust voor je denk ik! Volgende week om deze tijd heb je het gelukkig weer gehad (voor even?)!

Chrisy, hoe was het werken deze week? En dan ook nog hulpmoeder op school? RESPECT!
Leuke foto, Syl!

Zo, ga nu even beneden van mijn rust genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven