Belachelijke cadeaus van kennissen en familie

23-04-2017 13:17 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn echt idiote cadeaus die jij krijgt?
Als verjaardagskado een pleeborstel in de vorm van een bowlingkegel......... :facepalm:
Op mijn 17e kreeg ik van mijn buurvrouw zo'n afschuwelijk lelijk leren minirugtasje, zo 1 waar net een pakje zakdoekjes in kan.
Toen een paar weken later mijn tante vroeg of ik nog wat had voor de rommelmarkt van de kerk heb ik met liefde mijn gekregen tasje gedoneerd.
Komt de buurvrouw een paar dagen later helemaal happy langs met een cadeautje voor mij, omdat ik zo blij was met mijn rugzakje had ze er op de rommelmarkt voor een prikkie nog 1 voor mij bijgekocht als reserve....
Misschien had ik iets te overdreven gedaan alsof ik er zo blij mee was :facepalm:

Mijn tante bleef er haast in toen ze het verhaal hoorde !
http://www.doortje-vintage.com/nl/vinta ... 31723.html

Ik had hem moeten houden, ze worden als Vintage verkocht @(
Alle reacties Link kopieren
Lavendel_Madelief schreef:
05-07-2017 20:29
Een badstof rompertje van een Baby Bornpop zonder pop, voor mijn ongeboren kind. Er zit ook echt en labeltje aan met Baby Born erop.
Zou het kunnen dat die persoon echt dacht dat het voor baby's was. Dus dat babyborn en newborn hetzelfde is. Misschien heeft hij/zij het bv bij de kruidvat gekocht en niet door dat het voor een pop is.
Alle reacties Link kopieren
paper-clip schreef:
06-07-2017 17:05
Op mijn 17e kreeg ik van mijn buurvrouw zo'n afschuwelijk lelijk leren minirugtasje, zo 1 waar net een pakje zakdoekjes in kan.
Toen een paar weken later mijn tante vroeg of ik nog wat had voor de rommelmarkt van de kerk heb ik met liefde mijn gekregen tasje gedoneerd.
Komt de buurvrouw een paar dagen later helemaal happy langs met een cadeautje voor mij, omdat ik zo blij was met mijn rugzakje had ze er op de rommelmarkt voor een prikkie nog 1 voor mij bijgekocht als reserve....
Misschien had ik iets te overdreven gedaan alsof ik er zo blij mee was :facepalm:

Mijn tante bleef er haast in toen ze het verhaal hoorde !

Vond die toen juist geweldig!

Briljant verhaal verder.
hamaika schreef:
06-07-2017 16:56
Als verjaardagskado een pleeborstel in de vorm van een bowlingkegel......... :facepalm:
:-?
6 jaar geleden na de verhuizing besloten oma en aangetrouwde tante langs te komen. Ik zie oma met een zeer groot en zwaar pakket de trap op lopen. Ze kijkt me aan met een bezweet gezicht en vraagt of ik "mijn" cadeau wil aannemen. Zo gezegd, zo gedaan.

En wat komt er uit? Een 6-delig koffie servies uit de jaren 60 in spuug lelijke kleuren (oranje,groen,blauw). Tante en oma kijken elkaar knikkend aan en zeggen tegelijkertijd "je hebt vast nog geen servies gekocht, met al die kosten voor het nieuwe huis". Ik keek ze strak aan, liep naar de buffetkast en haalde een prachtige soepkom (onderdeel van 12-delig servies) en liet ze deze zien. Ze waren op slag stil. Ik heb ze vriendelijk bedankt, maar iedereen die mij persoonlijk kent weet dat ik niet van fel gekleurd servies houdt. Het liefst een effen kleur met een sierwerkje of gewoon wit. Ik hoef niet perse een cadeau, met een bos bloemen ben ik al de koning te rijk.

Dat pokke lelijke servies heb ik zelfs op MP gezet, zelfs daar kon ik het niet kwijt. Naderhand toch bij de kringloop ingeleverd.
Met andere cadeau's die mij niet aanspreken of te idioot zijn gaan regelrecht naar de kringloop.
anoniem_357846 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 18:53
18.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Just_be_you37 schreef:
02-11-2017 18:49
6 jaar geleden na de verhuizing besloten oma en aangetrouwde tante langs te komen. Ik zie oma met een zeer groot en zwaar pakket de trap op lopen. Ze kijkt me aan met een bezweet gezicht en vraagt of ik "mijn" cadeau wil aannemen. Zo gezegd, zo gedaan.

En wat komt er uit? Een 6-delig koffie servies uit de jaren 60 in spuug lelijke kleuren (oranje,groen,blauw). Tante en oma kijken elkaar knikkend aan en zeggen tegelijkertijd "je hebt vast nog geen servies gekocht, met al die kosten voor het nieuwe huis". Ik keek ze strak aan, liep naar de buffetkast en haalde een prachtige soepkom (onderdeel van 12-delig servies) en liet ze deze zien. Ze waren op slag stil.

Dat pokke lelijke servies heb ik zelfs op MP gezet, zelfs daar kon ik het niet kwijt. Naderhand toch bij de kringloop ingeleverd.
Sorry hoor, maar wat ontzettend onaardig van je.
vivamien schreef:
02-11-2017 18:52
Sorry hoor, maar wat ontzettend onaardig van je.
Ja, dat kan je vinden maar er speelden toendertijd ook andere persoonlijke kwesties.
Alle reacties Link kopieren
paper-clip schreef:
06-07-2017 17:05
Op mijn 17e kreeg ik van mijn buurvrouw zo'n afschuwelijk lelijk leren minirugtasje, zo 1 waar net een pakje zakdoekjes in kan.
Toen een paar weken later mijn tante vroeg of ik nog wat had voor de rommelmarkt van de kerk heb ik met liefde mijn gekregen tasje gedoneerd.
Komt de buurvrouw een paar dagen later helemaal happy langs met een cadeautje voor mij, omdat ik zo blij was met mijn rugzakje had ze er op de rommelmarkt voor een prikkie nog 1 voor mij bijgekocht als reserve....
Misschien had ik iets te overdreven gedaan alsof ik er zo blij mee was :facepalm:

Mijn tante bleef er haast in toen ze het verhaal hoorde !
:rofl:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Een kameel
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Een nep kerstster met lichtjes. Zo'n plant dus. Gekregen van ex die wist dat ik die planten afschuwelijk vind.

En van een vriendin een donkerblauwe fruitschaal voor mijn nieuwe huis, twee blauwe vazen met bloemetjes erop voor mijn verjaardag en een donkerblauw (bijna zwart) blad met blauwe kaarsen met de kerst. Blauw omdat ik kennelijk ooit heb gezegd dat een mooie kleur te vinden. Dat er in mijn hele huis niks blauws te vinden is viel haar kennelijk niet op. Het jaar daarop tijdens het shoppen enthousiast verteld dat we de kleuren in huis hadden veranderd. Kreeg toen cadeautjes waar ik wel oprecht blij mee was.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
paper-clip schreef:
06-07-2017 17:05
Op mijn 17e kreeg ik van mijn buurvrouw zo'n afschuwelijk lelijk leren minirugtasje, zo 1 waar net een pakje zakdoekjes in kan.
Toen een paar weken later mijn tante vroeg of ik nog wat had voor de rommelmarkt van de kerk heb ik met liefde mijn gekregen tasje gedoneerd.
Komt de buurvrouw een paar dagen later helemaal happy langs met een cadeautje voor mij, omdat ik zo blij was met mijn rugzakje had ze er op de rommelmarkt voor een prikkie nog 1 voor mij bijgekocht als reserve....
Misschien had ik iets te overdreven gedaan alsof ik er zo blij mee was :facepalm:

Mijn tante bleef er haast in toen ze het verhaal hoorde !
Geweldig verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Echt belachelijke cadeaus heb ik volgens mij nog nooit echt gehad. Wel van schoonouders van die lelijke actionmeuk voor in de kamer. En goedkope vieze bonbons van Lidl oid.
Alle reacties Link kopieren
Kurk schreef:
23-04-2017 13:38
quote:Iselin schreef op 23 april 2017 @ 13:36:

ieder jaar krijg ik van een vriendin iets van Blond Amsterdam servies. Zij spaart het zelf maar ik vind het niet mooi. Het belandt altijd ongebruikt in een kast. Laatst alles afgestoft en op mp verkocht :-)



Zeg het dan tegen haar! Blijkbaar denkt ze je een groot plezier te doen...niets zeggen en dan verkopen vind ik tegen het onbeschofte aan

..zou echt gekwets zijn als ik jouw vriendin was..
In een ander topic gaf ik aan dat ik dat accepteren en op zolder dumpen oid achter me heb gelaten en beleeft doch duidelijk aangeef als ik iets niet mooi vind Daar kwamen best lullige reacties op En dat is viva, nu is het ineens juist goed :D
Mijn bijdrage is: Niets! Mijn ex man vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde. Ik antwoordde met Ah, ik hoef niks joh (eigenlijk er wel van uitgaande dat hij wel een bosje bloemen ofzo zou halen)
Hij had goed geluisterd want ik kreeg inderdaad Niets!
Niet echt belachelijk, maar niet zo handig in mijn situatie. Ik heb weleens zo'n set gekregen met allerlei douchegels, crëmes etc. Is voor mij echter niet handig, want ik heb nogal eczeem en kan daar dus echt niet tegen. Iedereen weet dat ook, maar diegene had er even niet aan gedacht. Het gaat om de gedachte en ze had het heel goed bedoeld <3
Ik ben al heel blij met een kaart of gewoon een berichtje :)
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een rare actie: ik kreeg ineens van iemand een boek terug dat ik diegene ooit - minstens 5 jaar geleden - cadeau heb gedaan. Zij zei echter dat ik het haar had uitgeleend. Ik weet 100% zeker van niet, maar ik heb het maar zo gelaten.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
anoniem03112017925 schreef:
02-11-2017 18:49
6 jaar geleden na de verhuizing besloten oma en aangetrouwde tante langs te komen. Ik zie oma met een zeer groot en zwaar pakket de trap op lopen. Ze kijkt me aan met een bezweet gezicht en vraagt of ik "mijn" cadeau wil aannemen. Zo gezegd, zo gedaan.

En wat komt er uit? Een 6-delig koffie servies uit de jaren 60 in spuug lelijke kleuren (oranje,groen,blauw). Tante en oma kijken elkaar knikkend aan en zeggen tegelijkertijd "je hebt vast nog geen servies gekocht, met al die kosten voor het nieuwe huis". Ik keek ze strak aan, liep naar de buffetkast en haalde een prachtige soepkom (onderdeel van 12-delig servies) en liet ze deze zien. Ze waren op slag stil. Ik heb ze vriendelijk bedankt, maar iedereen die mij persoonlijk kent weet dat ik niet van fel gekleurd servies houdt. Het liefst een effen kleur met een sierwerkje of gewoon wit. Ik hoef niet perse een cadeau, met een bos bloemen ben ik al de koning te rijk.

Dat pokke lelijke servies heb ik zelfs op MP gezet, zelfs daar kon ik het niet kwijt. Naderhand toch bij de kringloop ingeleverd.
Met andere cadeau's die mij niet aanspreken of te idioot zijn gaan regelrecht naar de kringloop.
Bah wat een attitude.
Mijn schoonzusje heeft mij een keer pepernoten gegeven voor mijn verjaardag. Ik ben jarig in september... ( en ik eet geen pepernoten als Sinterklaas niet in het land is ). Het waren ook nog eens kruidnoten met een speciaal smaakje, echt heel vies. Bij gebrek aan interesse van andere mensen zijn ze helaas in de prullenbak beland.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die toen het uitging een gedeelte van zijn cadeau's terug ging vragen, oa een set wijnglazen. Die doos heb ik per ongeluk express bij het teruggeven uit mijn handen laten vallen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder is heel lief en attent maar toen ze me nog keurige hand en theedoeken van minstens 30 jaar oud wilde geven moest ik toch echt hardop lachen en daar was ze niet blij mee.
Echt van die ouderwetse bloemmotiefjes in allemaal verschillende stijlen, geen een hetzelfde :hihi:
Ze was best beledigd toen ik zei dat ik liever bij de Ikea of Hema matchende setjes wilde gaan kopen voor ons nieuwe huis...
Kom op zeg.. voor 20 euro heb ik een berg nieuwe maar schoonmoeders vond mij ondankbaar :rofl:
Ik heb de kringloop geopperd maar ze was nog steeds not amused. Ik ben blijkbaar verwend.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
een klusboek van mijn broer, terwijl hij weet dat ik in huis klussen haat!
Alle reacties Link kopieren
Groene dingen, blijkbaar vinden veel mensen op een of andere manier dat groen bij mij past, en helaas is dat dan niet als grap bedoeld.

Ik heb een hekel aan groen, ik heb nul groene kleren en behalve planten is er ook werkelijk niks groens in mijn huis.

Niet belachelijk maar wel heel lief: mijn man had een paar jaar geleden totaal geen inspiratie voor mijn verjaardag (ik ben dan ook een erg moeilijk mensch) dus ik maakte een verlanglijstje op van een stuk of 5 dingen van +/- €75 per ding.

Hij is toen de stad in gegaan en heeft het hele verlanglijstje gekocht, ik wist niet waar ik het had :heart:
Annewiep schreef:
03-11-2017 12:11
Mijn bijdrage is: Niets! Mijn ex man vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde. Ik antwoordde met Ah, ik hoef niks joh (eigenlijk er wel van uitgaande dat hij wel een bosje bloemen ofzo zou halen)
Hij had goed geluisterd want ik kreeg inderdaad Niets!
Had je maar duidelijk moeten zijn zeg. Beetje passief agressief " niks" zeggen en dan gaan pruilen dat je niks krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven