Ben ik nou echt de enige??

27-09-2009 10:37 163 berichten
Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?
O ja, voor de tweede keer hopen dat een film toch goed afloopt. Nee dit heb ik niet.

Hebben we hier een koploper?
O nee, er is nog Dushi met haar voorkeur voor knokfilms en Brummetje die gemillimeterd haar wil. Wie biedt?
'k vind Bud Spencer & Terrence Hill best leuk. Telt dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 10:37:

Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?Driedubbel check, dus nee je bent niet raar
Ben ik nou écht de enige die het niet lukt om een motto onder mijn bericht te krijgen?

Ben ik de enige die op haar 40e nog wil gaan studeren?(met 3 kinderen en een baan?)

Ben ik de enige die behangen leuk vind?

Ben ik de enige die geen bier lust?

Ben ik de enige die ook na een film meerdere keren gezien te hebben toch nog gaat huilen als het slot verdrietig is?

Ben ik de enige die 's avonds honger heeft?

Dat vraag ik mij weleens af...

Leuk topic!
En de rest van de posters, zijn die raar?
Hee verrek, mijn motto doet 't!!

Zie je wel alles sal reg kom

(nou ja zeg, ben al 3 dgn bezig.....)
quote:bengewoonpetra schreef op 28 september 2009 @ 00:11:

Ben ik de enige die geen bier lust?

Ben ik de enige die ook na een film meerdere keren gezien te hebben toch nog gaat huilen als het slot verdrietig is?

Ben ik de enige die 's avonds honger heeft?

Leuk topic! Nee op bovenstaande.
quote:bengewoonpetra schreef op 28 september 2009 @ 00:11:

Ben ik nou écht de enige die het niet lukt om een motto onder mijn bericht te krijgen? nee, lukt mij ook niet

Ben ik de enige die op haar 40e nog wil gaan studeren?(met 3 kinderen en een baan?) nee, op mijn 38e gedaan

Ben ik de enige die behangen leuk vind? nee, dat vind mijn moeder ook leuk

Ben ik de enige die geen bier lust? nee, bier vind ik vies

Ben ik de enige die ook na een film meerdere keren gezien te hebben toch nog gaat huilen als het slot verdrietig is? nee

Ben ik de enige die 's avonds honger heeft? nee, net een broodje gegeten

Leuk topic!
Goh, ik ben normaler dan ik dacht!

Dan kan ik nu vast lekker en met een gerust gevoel slapen!

(off topic, welke studie iris?)
Ik heb mijn diploma gehaald om beheerder van een asiel te kunnen worden, maar dat ben ik nu niet meer. Het was namelijk lichamelijk en geestelijk veel te zwaar voor mij: 30 medewerkers en vrijwilligers, 80 honden/katten/kittens en 60 uur per week werken. Nu ben ik iets anders met dieren.
quote:iris1969 schreef op 28 september 2009 @ 00:31:

Ik heb mijn diploma gehaald om beheerder van een asiel te kunnen worden, maar dat ben ik nu niet meer. Het was namelijk lichamelijk en geestelijk veel te zwaar voor mij: 30 medewerkers en vrijwilligers, 80 honden/katten/kittens en 60 uur per week werken. Nu ben ik iets anders met dieren.

Dat lijkt mij ook behoorlijk pittig!('t schijnt ook nog erg weinig te verdienen met dieren werken)

Ik werk in de verpleging en wil toch echt graag mijn hbo gaan halen, twijfel wel erg. Ben er nog niet uit.

(en dan nu weer on topic)
Ik had er ook nog een open staan:

Ben ik de enige die vindt dat ze beter functioneert als collega met dezelfde functie?
Nee helaas Draaiorgel dat vind ik ook (zelfs beter dan mijn baas haha).
Heb wel een emailadres met Solomio De Enige erin. Dus ik was voorbereid op dit topic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
haha heb hier weleens een column over geschreven....met de belangrijkste vraag:

Waarom kun je 's ochtends geen koude pizza eten en waarom zou je in de zomer geen stamppot kunnen eten..
quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 22:35:

Ben ik de enige die een ontzettende hekel heeft aan MAVO-intellectuele teksten als die van Blof & Marco Borsato?Nou, ik zal je zeggen dat ik HBO-niveau heb, maar negen van de tien keer geen ene sodemieter begrijp van de teksten van Blof. Ik vind het altijd net alsof die zanger ter plekke zingt wat hem te binnen schiet, of het nou klopt of niet. Irritánt vind ik dat! Binnen mijn voltallige familie ben ik echter de enige die die mening heeft, want de rest is werkelijk lyrisch van Blof. Ik ben dus duidelijk het zwarte Blofschaap.
Ben ik nou echt de enige die het heerlijk vind dat de herfst en winter er aan komen ?

Lekker buiten in de wind lopen tot je wangen er rood van worden.

Fijn herfst- en winterkleding en laarzen aan. Flatteert mij meer dan zomerflodders en teenslippers.

's Avonds thuis op de bank met warme chocolademelk en een nieuw boek.

En wat verder in het seizoen je voetstappen zetten in verse sneeuw.
Ben ik de enige vrouw die een hekel heeft aan haar borsten?

Niet qua maat, want die is perfect, maar van mij hadden ze er helemaal niet hoeven zijn...
Ben ik nou de enige die, wanneer ze haar hoofd op haar kussen legt 's avonds, nog minstens een uur lijstjes maakt in haar hoofd, nog te doen, nog te kopen, hier nog aan denken, dit nog doen, die is nog jarig, etc. om tenslotte ook nog maar een keer naar de wc te gaan en een uur later te liggen slapen..... zucht
@Thila, dat had ik wel toen ik ze kreeg op 14-jarige leeftijd maar inmiddels ben ik toch wel weer aan ze gehecht geraakt....
quote:Schravelvot schreef op 27 september 2009 @ 21:44:

Volgens mij ben ik de enige die Brad Pitt 3x niks vind. Ik heb Brad nooit wat gevonden. Als acteur prima hoor. Maar verder: bleggg.
Aha dan ben ik dus de enige die Blof meer dan geweldig vind. Ik snap de teksten dus wel, en daar heb ik mijn hbo niet voor nodig. Zelfs zonder hbo had ik ze nog begrepen. Juist omdat ze dieper gaan dan ik hou van jou, ik blijf je trouw. Mooi ben ik dus lekker de enige *doet blij dansje omdat ze de enige is*

Marco Borsato zijn teksten vind ik dan weer te simpel. Vind de ophef trouwens om zijn failliet gaan overdreven, benieuwd of ik daar de enige in ben. Tuurlijk is het niet leuk, tuurlijk is het vervelend en ik vind het vreselijk voor hem. Maar zoals Marco zelf al zegt: we hebben genoeg te eten, huis boven ons hoofd en voor de rest zit het ook nog goed. Dan ben je in mijn ogen er nog redelijk aan toe. Al zal het niet gemakkelijk worden voor hem en zijn gezin. Sommigen die failliet gaan verliezen huis en haard. DAN ben je de lul! Dan snap ik tranen, dan snap ik de wanhoop!

Ben ik trouwens de enige die ook van pop, rock, zuid-amerikaanse muziek, soul, house en nog veel meer stijlen houdt?

Ik lust trouwens niet echt bier, ben na een of 2 slokjes er wel klaar mee. Wijn lust ik sowieso niet. Ik lust dus wel graag wodka, rum en cocktails en dergelijke.
quote:amarna schreef op 28 september 2009 @ 13:26:

Ben ik nou echt de enige die het heerlijk vind dat de herfst en winter er aan komen ?

Lekker buiten in de wind lopen tot je wangen er rood van worden.

Fijn herfst- en winterkleding en laarzen aan. Flatteert mij meer dan zomerflodders en teenslippers.

's Avonds thuis op de bank met warme chocolademelk en een nieuw boek.

En wat verder in het seizoen je voetstappen zetten in verse sneeuw.

Lees de blog van Robin...

En over Blof, die teksten vind ik soms ook een beetje lastig hoor. Mijn moeder, groot fan, heeft wel eens gemaild wat die schrijver (is de gitarist) nou eigenlijk bedoelde met 'het eind van het begin'. Ze kreeg nog antwoord ook! Hij doelde op het overlijden van Chris. Samen met hem waren ze begonnen.
quote:Dushi74 schreef op 28 september 2009 @ 17:17:

Aha dan ben ik dus de enige die Blof meer dan geweldig vind. Ik snap de teksten dus wel, en daar heb ik mijn hbo niet voor nodig. Zelfs zonder hbo had ik ze nog begrepen. Juist omdat ze dieper gaan dan ik hou van jou, ik blijf je trouw. Mooi ben ik dus lekker de enige *doet blij dansje omdat ze de enige is*

Ik vind het lullig dat ik je moet teleurstellen, maar mijn hele familie is in de ban van Blof....... Mijn oom heeft zelfs zijn zoon naar de zanger vernoemd, en ik denk dat dat kind de teksten beter begrijpt dan ik

Er zíjn trouwens nummers die ik wel begrijp hoor, en die ik ook niet onaardig vind. En er is zelfs een nummer wat ik ronduit goed vind: Harder dan ik hebben kan. Maar Blof over het algemeen: Nee dank u.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven