Bezemtopic deel 4
woensdag 7 oktober 2009 om 21:14
woensdag 7 oktober 2009 om 21:17
Nee hoor Mister Nilsson, is heulmaal niet ouwelullerig. Maarreh, staat de kukident al klaar en weet u dat er lange wachtlijsten zijn voor het vervangen van de heup? Welterusten voor zometeen, wij jeugd van tegenwoordig gaan pas na tienen naar bed, maar laat dat u vooral niet tegenhouden alvast lekker onder de wol te duiken.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:30
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 oktober 2009 @ 21:17:
Nee hoor Mister Nilsson, is heulmaal niet ouwelullerig. Maarreh, staat de kukident al klaar en weet u dat er lange wachtlijsten zijn voor het vervangen van de heup? Welterusten voor zometeen, wij jeugd van tegenwoordig gaan pas na tienen naar bed, maar laat dat u vooral niet tegenhouden alvast lekker onder de wol te duiken. Oh ja en vergeet de kunstknieën niet.
Nee hoor Mister Nilsson, is heulmaal niet ouwelullerig. Maarreh, staat de kukident al klaar en weet u dat er lange wachtlijsten zijn voor het vervangen van de heup? Welterusten voor zometeen, wij jeugd van tegenwoordig gaan pas na tienen naar bed, maar laat dat u vooral niet tegenhouden alvast lekker onder de wol te duiken. Oh ja en vergeet de kunstknieën niet.
woensdag 7 oktober 2009 om 21:57
grrrr, bericht getypt, bericht weg.
Dit onderzoek is door mannen uitgevoerd, dat kan niet anders: http://www.nu.nl/lifestyl ... -houdt-vrouwen-jong-.html
Doe mij maar m&m's hoor
Dit onderzoek is door mannen uitgevoerd, dat kan niet anders: http://www.nu.nl/lifestyl ... -houdt-vrouwen-jong-.html
Doe mij maar m&m's hoor
woensdag 7 oktober 2009 om 22:44
Mamz, breng mijn groeten ook over aan Coebergh?
Of vraag even of je haar 06 op de BH mag zetten, dan kunnen we allemaal zelf een berichtje sturen!
Ik heb ook een ouwe l*l in huis, maar alles werkt nog dus ik hou hem maar.
Haren op mijn kin en snor: check. Lang leve de pincet...
Zozo Pips, 10 jaar jonger? Da's mooi!
Ja Fuss, lekker naar Poessie.
Ik kijk er zo naar uit haar weer lekker 'in het echt' te knuffelen ipv die virtuele hugs!
Net heerlijk liggen weken in bad. Deed het armpje wel goed.
Morgen doe ik echt NIKS.
Typen doe ik vanuit de pols, dus dat kan geen kwaad denk ik
Of vraag even of je haar 06 op de BH mag zetten, dan kunnen we allemaal zelf een berichtje sturen!
Ik heb ook een ouwe l*l in huis, maar alles werkt nog dus ik hou hem maar.
Haren op mijn kin en snor: check. Lang leve de pincet...
Zozo Pips, 10 jaar jonger? Da's mooi!
Ja Fuss, lekker naar Poessie.
Ik kijk er zo naar uit haar weer lekker 'in het echt' te knuffelen ipv die virtuele hugs!
Net heerlijk liggen weken in bad. Deed het armpje wel goed.
Morgen doe ik echt NIKS.
Typen doe ik vanuit de pols, dus dat kan geen kwaad denk ik
woensdag 7 oktober 2009 om 22:45
woensdag 7 oktober 2009 om 22:54
Nik ik voel geen barst meer aan die knie. Maar dat is normaal hoor. Dan voel ik het weken niet en dan opeens weer weken moeite met trappen lopen en fietsen. De laatste keer had ik er voor het eerst erg lang last van. Als ik trappen loop doe ik dat altijd met twee treden tegelijk. Maar als ik last heb bij de eerste stap voel ik die knie en dan kom ik met moeite de trap nog op. Ben ik net zo'n honderd jarige. En nu kan ik weer met twee treden tegelijk. Niet slim ik weet het maar het is een gewoonte.
donderdag 8 oktober 2009 om 06:50
Ok, ik ben vreselijk ongeduldig met zulke soort dingen. En ik vergeet zoiets ook trouw elke dag in te nemen.
Net zoals vitamine pillen, ook eens een pot gekocht, volgens heb die pot pas weg gedaan, pillen waren over datum.
Ik er weer vandoor. Het was lekker wakker weer!
Fijne dag iedereen!
Net zoals vitamine pillen, ook eens een pot gekocht, volgens heb die pot pas weg gedaan, pillen waren over datum.
Ik er weer vandoor. Het was lekker wakker weer!
Fijne dag iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 8 oktober 2009 om 06:56
Ja ik ken dat, dat slechte slikken (van pillen dan ) Heb nu iets voor een regelmatige menstruatie, daar moet Mr N me echt aan herinneren anders staat het weer stof te vangen.
Ik ga ietsje later weg vandaag, kom ik precies op tijd ipv heel ruim. FF een beetje de gang erin krijgen heb vannacht wel die Tramadol geslikt, kijken of dat iets uithaalt vandaag.
Veel plezier op je cursus!
Ik ga ietsje later weg vandaag, kom ik precies op tijd ipv heel ruim. FF een beetje de gang erin krijgen heb vannacht wel die Tramadol geslikt, kijken of dat iets uithaalt vandaag.
Veel plezier op je cursus!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 8 oktober 2009 om 07:11
quote:HoiPippiLangkous schreef op 08 oktober 2009 @ 06:37:
Kanonne Nik wat een dagen maak jij!
Zoeb, is het slijtage in je knie? Mijn ouwe vadertje slikt daar glucosomine voor, mss eens op google-en?
Nee Pips (Die Klut Frangelico reclame er steeds tussendoor)
Het is geen slijtage. Het heeft te maken met de breuk van mijn knieschijf toen ik een jaar of negen was. Mijn paps vond toen dat ik me niet moest aanstellen en ik ben er mee door blijven lopen. Geen dokter aan te pas gekomen. De foto liet nog steeds die breuk zien, dus ik moet naar de orthopeed. HA denkt dat het een kijkoperatie wordt.
Kanonne Nik wat een dagen maak jij!
Zoeb, is het slijtage in je knie? Mijn ouwe vadertje slikt daar glucosomine voor, mss eens op google-en?
Nee Pips (Die Klut Frangelico reclame er steeds tussendoor)
Het is geen slijtage. Het heeft te maken met de breuk van mijn knieschijf toen ik een jaar of negen was. Mijn paps vond toen dat ik me niet moest aanstellen en ik ben er mee door blijven lopen. Geen dokter aan te pas gekomen. De foto liet nog steeds die breuk zien, dus ik moet naar de orthopeed. HA denkt dat het een kijkoperatie wordt.
donderdag 8 oktober 2009 om 07:14
En net zoals Nik ben ik een ontzettende slechte pillenslikker. Ik heb sinds een maand ook een pot vitaminepillen staan. Nog dicht. Ik vergeet dat soort dingen altijd.
Kenonne wat een weer vannacht. Het heeft de hele nacht ge-onweert hier. Ik hoop dat het straks droog is. Ik wil met de fiets naar mijn werk.
Kenonne wat een weer vannacht. Het heeft de hele nacht ge-onweert hier. Ik hoop dat het straks droog is. Ik wil met de fiets naar mijn werk.
donderdag 8 oktober 2009 om 07:22
donderdag 8 oktober 2009 om 08:54
Goeiemorgen
Hier schijnt de zon weer, hoera! Het was zelfs op het nieuws Zoeb, dat er bij jullie in de buurt onweer was.
Even een lijstje posten en ik mag pas terug komen als er drie dingen gedaan zijn
- spullen naar de schuur sjouwen
- bed uit elkaar halen
- vaatwasser uitruimen
- vaatwasser inruimen
- wasmachine uithalen
- wassen (liefst 2 vandaag)
- wachten op bank en stoelen
- overal een lappie overheen
- schilderen
Goed, tijd om aan de slag te gaan dus
Hier schijnt de zon weer, hoera! Het was zelfs op het nieuws Zoeb, dat er bij jullie in de buurt onweer was.
Even een lijstje posten en ik mag pas terug komen als er drie dingen gedaan zijn
- spullen naar de schuur sjouwen
- bed uit elkaar halen
- vaatwasser uitruimen
- vaatwasser inruimen
- wasmachine uithalen
- wassen (liefst 2 vandaag)
- wachten op bank en stoelen
- overal een lappie overheen
- schilderen
Goed, tijd om aan de slag te gaan dus