Bezemtopic deel 6
zondag 28 februari 2010 om 11:46
Mogguh!
Gisteren tot laat een feestje dus vandaag lekker uitgeslapen.
Croissantjes zitten al in de oven, straks even de straat over naar de buurtjes, wat brengen.
Gos, hebben jullie ook last van kabouters Boro en Mamz?!
Dat hebben wij hier nou ook!
He da's behoorlijk damesplasser Fuss.
Staat er iets op de BH? Ik ga zo even kijken.
Spannend bij je schoonzus Coe.
Is er al nieuws?
Gisten bij de Jukeboxen geweest en ik moet zeggen...ondanks dat ik het aanvankelijk niet zag zitten.... Het is MOOI!
Maar onze keuze is ook nogal ehh....duur...
Dus er wordt nog even een nachtje over geslapen.
Vandaag geen plannen.
Alleen wat was opvouwen en opruimen.
En misschien nog een wasje draaien.
Tot later!!!
Gisteren tot laat een feestje dus vandaag lekker uitgeslapen.
Croissantjes zitten al in de oven, straks even de straat over naar de buurtjes, wat brengen.
Gos, hebben jullie ook last van kabouters Boro en Mamz?!
Dat hebben wij hier nou ook!
He da's behoorlijk damesplasser Fuss.
Staat er iets op de BH? Ik ga zo even kijken.
Spannend bij je schoonzus Coe.
Is er al nieuws?
Gisten bij de Jukeboxen geweest en ik moet zeggen...ondanks dat ik het aanvankelijk niet zag zitten.... Het is MOOI!
Maar onze keuze is ook nogal ehh....duur...
Dus er wordt nog even een nachtje over geslapen.
Vandaag geen plannen.
Alleen wat was opvouwen en opruimen.
En misschien nog een wasje draaien.
Tot later!!!
zondag 28 februari 2010 om 11:51
Bij een ontstoken ook stel ik me niet iets heel fijns voor MissM.
Komt er ook viezigheid uit?
Spoelen met gekookt water kan helpen geloof ik?
Zoeb, wat een mooie tuin!
En je zit ook zo lekker vrij!
Prima plek voor een meeting, al ga ik dus niet in de sauna.
Meeten bij de kaas van Druif vind ik ook geen slecht idee
Komt er ook viezigheid uit?
Spoelen met gekookt water kan helpen geloof ik?
Zoeb, wat een mooie tuin!
En je zit ook zo lekker vrij!
Prima plek voor een meeting, al ga ik dus niet in de sauna.
Meeten bij de kaas van Druif vind ik ook geen slecht idee
zondag 28 februari 2010 om 12:49
Wow, wat hebben jullie weer veel geschreven!!
Heb even snel overal doorheen 'gescand' dus zal wel het een en ander gemist hebben denk ik.
Coe, wat spannend EN leuk dat je vandaag weer tante wordt!!
Hier is het behoorlijk druilerig maar we zijn samen wat klusjes in huis aan t doen dus is het niet zo erg. Straks even de belastingaangifte doen en dat soort dingen. Vanavond krijgen we vrienden te eten en verder niet veel bijzonders. Redelijk relaxt dagje dus.
Nik, is je vader al geopereerd? Bij ons in de familie hebben we ook al eens zo'n operatie gehad, is idd best heftig maar het had wel supergoed resutaat!! Hoe dan ook sterkte met je vader...
Ik ga een wasje in t masjien stoppen en koffie zetten.
Tot later!!
Heb even snel overal doorheen 'gescand' dus zal wel het een en ander gemist hebben denk ik.
Coe, wat spannend EN leuk dat je vandaag weer tante wordt!!
Hier is het behoorlijk druilerig maar we zijn samen wat klusjes in huis aan t doen dus is het niet zo erg. Straks even de belastingaangifte doen en dat soort dingen. Vanavond krijgen we vrienden te eten en verder niet veel bijzonders. Redelijk relaxt dagje dus.
Nik, is je vader al geopereerd? Bij ons in de familie hebben we ook al eens zo'n operatie gehad, is idd best heftig maar het had wel supergoed resutaat!! Hoe dan ook sterkte met je vader...
Ik ga een wasje in t masjien stoppen en koffie zetten.
Tot later!!
zondag 28 februari 2010 om 13:11
goedemiddag,
ik zit weer achter een gewone pc dus kan eindelijk weer even uitgebreid reageren
Zoebie, lekker hoor een buiten sauna. Ik vind dat ook altijd zo heerlijk
Coe, spannend hoor, hoop dat er snel een mooi nichtje of Neefje is
Druif, lekker een man die in de kazen zit. Ik zou het wel weten, dan zou ik al lang niet meer zo een dunne spriet zijn
Mamz en boro, bij ons waren vroeger ook altijd kaboutertjes in huis eerlijk waar
Voor alles wat en wie ik vergeten ben dikke knuffels
Hier alles rustig. Net terug van een weekendje weg. Was erg gezellig. Vooral veel drank (nou ja, de rest dan eigenlijk) en hilarische spelletjes
Nu is het wachten op onze beroemde fotografe en Happy
ik zit weer achter een gewone pc dus kan eindelijk weer even uitgebreid reageren
Zoebie, lekker hoor een buiten sauna. Ik vind dat ook altijd zo heerlijk
Coe, spannend hoor, hoop dat er snel een mooi nichtje of Neefje is
Druif, lekker een man die in de kazen zit. Ik zou het wel weten, dan zou ik al lang niet meer zo een dunne spriet zijn
Mamz en boro, bij ons waren vroeger ook altijd kaboutertjes in huis eerlijk waar
Voor alles wat en wie ik vergeten ben dikke knuffels
Hier alles rustig. Net terug van een weekendje weg. Was erg gezellig. Vooral veel drank (nou ja, de rest dan eigenlijk) en hilarische spelletjes
Nu is het wachten op onze beroemde fotografe en Happy
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 28 februari 2010 om 13:47
zondag 28 februari 2010 om 15:30
quote:coeberghmetijs schreef op 28 februari 2010 @ 13:53:
Jaaaaa,ze is geboren!!!Naam zet ik straks wel op de bh!!
Alles zit erop en eraan en ze weegt 6 pond!!
En vanmiddag mogen ze naar huis
En ik sjees snel verder voor babyvoeding en de ooievaar moet aan het raam!!Ja jippie een meisje dus. Gefeliciteerd tante Coetje. Fijn dat alles goed is.
Mamz wat had Muis met zijn dekbed gedaan?
Its is die beroemde fotografe al aangekomen? Het stormt nogal. Niet dat ze ergens in gewaaid zijn.
Ik zei vroeger ook altijd dat de kaboutertjes het dan zeker gedaan hadden als iedereen zich verschool in onschuldige snoetjes.
Dus het is al zo oud als die kaboutertjes bestaan.
Jaaaaa,ze is geboren!!!Naam zet ik straks wel op de bh!!
Alles zit erop en eraan en ze weegt 6 pond!!
En vanmiddag mogen ze naar huis
En ik sjees snel verder voor babyvoeding en de ooievaar moet aan het raam!!Ja jippie een meisje dus. Gefeliciteerd tante Coetje. Fijn dat alles goed is.
Mamz wat had Muis met zijn dekbed gedaan?
Its is die beroemde fotografe al aangekomen? Het stormt nogal. Niet dat ze ergens in gewaaid zijn.
Ik zei vroeger ook altijd dat de kaboutertjes het dan zeker gedaan hadden als iedereen zich verschool in onschuldige snoetjes.
Dus het is al zo oud als die kaboutertjes bestaan.
zondag 28 februari 2010 om 17:05
Lekker genieten Gold!
Hier stormt het ook flink!Broertje belde net dat ze thuis zijn,lekker knus terwijl het buiten stormt.
Ooievaar zit goed vast,ik had de boel nog gestofzuigd terwijl vriend de honden uitliet.Bos bloemen en fles champagne op tafel gezet en de verwarming lekker hoog.
Nu ben ik lekker thuis,beetje gammel maar apetrots
Hier stormt het ook flink!Broertje belde net dat ze thuis zijn,lekker knus terwijl het buiten stormt.
Ooievaar zit goed vast,ik had de boel nog gestofzuigd terwijl vriend de honden uitliet.Bos bloemen en fles champagne op tafel gezet en de verwarming lekker hoog.
Nu ben ik lekker thuis,beetje gammel maar apetrots
zondag 28 februari 2010 om 18:11
zondag 28 februari 2010 om 18:57
Zo,ik ben zo goed als klaar met nuttig zijn alleen nog een was ophangen en het bed verschonen en dan is t genoeg voor vandaag!
Straks lekker eten en 24 kijken, hebben seizoen 6 gekocht en zijn nu dus zwaar verslaafd
Coe, wat ben jij een lieverd! Moet goed thuiskomen zijn voor broer en vers nichtje.
Gold, voor jou een wat het ook is, t is nooit lekker om ergens mee te zitten... Hoe gaat het met je buurman nu??
Fijne avond!
Straks lekker eten en 24 kijken, hebben seizoen 6 gekocht en zijn nu dus zwaar verslaafd
Coe, wat ben jij een lieverd! Moet goed thuiskomen zijn voor broer en vers nichtje.
Gold, voor jou een wat het ook is, t is nooit lekker om ergens mee te zitten... Hoe gaat het met je buurman nu??
Fijne avond!
zondag 28 februari 2010 om 19:15
Ach, niks bijzonders eigenlijk, alleen wordt het een heel lang warrig verhaal als ik het neer probeer te zetten.
Er staat een vriendschap op springen (nee, niet met bijzondere vriendin).
We waren al uit elkaar gegroeid, ik probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar het doek lijkt nu echt gevallen.
Ik besef dat ik de laatste -pak-weg- 5 jaar veel veranderd ben en ik zoek de fout nu niet meer bij mij. (Iets wat ik vroeger wel altijd deed).
Ik vind dat een positief punt, maar nu juist dat lijkt er voor te zorgen dat het tussen ons na al die jaren toch niet meer gaat.
Ik heb ook nog eeen was gedraaid en een gedeelte hang op, de rest zit in de droger.
Goldman heeft gekookt: Ik heb me ongans gegeten aan de scampies.
Dit opgeteld bij de brownies van vanmiddag: dit was niet echt een goede dag
Morgen balansen we
Er staat een vriendschap op springen (nee, niet met bijzondere vriendin).
We waren al uit elkaar gegroeid, ik probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar het doek lijkt nu echt gevallen.
Ik besef dat ik de laatste -pak-weg- 5 jaar veel veranderd ben en ik zoek de fout nu niet meer bij mij. (Iets wat ik vroeger wel altijd deed).
Ik vind dat een positief punt, maar nu juist dat lijkt er voor te zorgen dat het tussen ons na al die jaren toch niet meer gaat.
Ik heb ook nog eeen was gedraaid en een gedeelte hang op, de rest zit in de droger.
Goldman heeft gekookt: Ik heb me ongans gegeten aan de scampies.
Dit opgeteld bij de brownies van vanmiddag: dit was niet echt een goede dag
Morgen balansen we
zondag 28 februari 2010 om 19:32
GL, moeilijk... maar blijf bij jezelf. Ik herken het wel.. dat van die fout bij jezelf zoeken. Ik ben daar ook erg goed in. Knap dat je zo veranderd bent de laatste jaren. Lijkt me inderdaad alleen maar een positief punt.
Ik heb vandaag een after-party dip. Niet noemenswaardig, maar nu ik terugkijk op deze dag, vraag ik me af wat ik nou eigenlijk gedaan heb...
Ik heb vandaag een after-party dip. Niet noemenswaardig, maar nu ik terugkijk op deze dag, vraag ik me af wat ik nou eigenlijk gedaan heb...
zondag 28 februari 2010 om 19:40
Hallo allemaal! Ik heb vandaag niet veel tijd gehad, maar ik kom toch nog even reageren. Dat wil zeggen, als jullie het niet erg vinden dat ik ben blijven plakken na mijn invalmoment donderdag
GL, wat naar is dat! Moeilijk situatie lijkt me, vriendschappen die op springen staan is nooit leuk, ik vind dat loslaten althans heel erg moeilijk. Niet meer vasthouden aan wat ooit geweest is, zeg maar.
Coebergh, gefeliciteerd! Ben zelf ook tante geworden twee weken geleden dus heeeeel herkenbaar, wat je schrijft! Geniet van je nichtje!
Voor degenen met de stomme exen; 't zijn gewoon een stelletje klootzakken. Probeer jezelf maar voor te houden dat je dan weer weet waarom het je ex is
Voor de rest even gewoon een knuffel, want ik weet niet meer op wie ik allemaal wilde reageren!
GL, wat naar is dat! Moeilijk situatie lijkt me, vriendschappen die op springen staan is nooit leuk, ik vind dat loslaten althans heel erg moeilijk. Niet meer vasthouden aan wat ooit geweest is, zeg maar.
Coebergh, gefeliciteerd! Ben zelf ook tante geworden twee weken geleden dus heeeeel herkenbaar, wat je schrijft! Geniet van je nichtje!
Voor degenen met de stomme exen; 't zijn gewoon een stelletje klootzakken. Probeer jezelf maar voor te houden dat je dan weer weet waarom het je ex is
Voor de rest even gewoon een knuffel, want ik weet niet meer op wie ik allemaal wilde reageren!
668, the neighbour of the Beast