Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
maandag 14 november 2011 om 09:48
maandag 14 november 2011 om 11:20
Mogguh
Vandaag vonden de kinderen sokken in hun schoen. Okee, en chocolademunten erbij voor het lekker. Muis weet heus wel dat ik die schoenen vul als ik hem heb laten plassen
Gesprek gehad met de juf van Muis, morgen ook nog met de intern begeleider. En daarna even doorgefietst naar het graf en ook het strooiveld waar mijn oma 'ligt' bezocht. Nu even voeten opwarmen en dan weer in huis aan de slag, bellen, administratie, wat er dus ter tafel komt zeg maar.
Dikke knuffel voor allemaal En zie ik nu alweer blauw aan de lucht? Het blijft maar mooi herfstweer zeg!
Vandaag vonden de kinderen sokken in hun schoen. Okee, en chocolademunten erbij voor het lekker. Muis weet heus wel dat ik die schoenen vul als ik hem heb laten plassen
Gesprek gehad met de juf van Muis, morgen ook nog met de intern begeleider. En daarna even doorgefietst naar het graf en ook het strooiveld waar mijn oma 'ligt' bezocht. Nu even voeten opwarmen en dan weer in huis aan de slag, bellen, administratie, wat er dus ter tafel komt zeg maar.
Dikke knuffel voor allemaal En zie ik nu alweer blauw aan de lucht? Het blijft maar mooi herfstweer zeg!
maandag 14 november 2011 om 11:44
Ik zou willen dat ik dat ook kon zeggen over die te grote kleding.
Ik ben dit weekend weer helemaal de fout ingegaan en dat moet ik dus nu bekopen .
Ha ha Mamzie, jouw motto .
Mogguh trouwens....
Ik was ook al de hort op:
Koffie bij vriendin,
Langs bij de begraafplaats en
Langs bij mijn vadertje.
Nu thuis en aan de stofzuig.
En ook al een keukenkastje schoongemaakt (omdat de rommel me tegemoet kwam vallen).
Het lijstje voor de rest van deze dag : awvttk.
Ik ben dit weekend weer helemaal de fout ingegaan en dat moet ik dus nu bekopen .
Ha ha Mamzie, jouw motto .
Mogguh trouwens....
Ik was ook al de hort op:
Koffie bij vriendin,
Langs bij de begraafplaats en
Langs bij mijn vadertje.
Nu thuis en aan de stofzuig.
En ook al een keukenkastje schoongemaakt (omdat de rommel me tegemoet kwam vallen).
Het lijstje voor de rest van deze dag : awvttk.
maandag 14 november 2011 om 12:21
quote:mamzelle schreef op 14 november 2011 @ 11:31:
Succes Zoeb. Lastig inderdaad als je kleren niet meer passen.
Ik kan er straks misschien alleen heel erg om lachen Mamz.
Als er verder niks uit de onderzoeken komt en de medicijnen toch de boosdoener blijken. Ik ben er dan toch heel erg blij mee hoor.
Het is nu al 21 kilo en ik weeg nog 68.
ik voel me kiplekker en heb een energie van jewelste.
Succes Zoeb. Lastig inderdaad als je kleren niet meer passen.
Ik kan er straks misschien alleen heel erg om lachen Mamz.
Als er verder niks uit de onderzoeken komt en de medicijnen toch de boosdoener blijken. Ik ben er dan toch heel erg blij mee hoor.
Het is nu al 21 kilo en ik weeg nog 68.
ik voel me kiplekker en heb een energie van jewelste.
maandag 14 november 2011 om 13:52
Zoebie, zojuist
Trein gehaald. Pfft net op tijd. Als er nu maar geen vertraging is. Want het is al kantje boord.
Gesprek ging goed. ik wil nu nog geen verdere actie. Eerst alle onderzoeken en uitslagen. Ik krijg gelukkig de kans erop terug te komen. Tl balk heeft niet doorgegeven aan het hoofd wat ze heeft gezegd en het is nu weer haar woord tegen het mijne. Vals kreng. Gelukkig wordt ik wel geloofd.
Wijzig
Trein gehaald. Pfft net op tijd. Als er nu maar geen vertraging is. Want het is al kantje boord.
Gesprek ging goed. ik wil nu nog geen verdere actie. Eerst alle onderzoeken en uitslagen. Ik krijg gelukkig de kans erop terug te komen. Tl balk heeft niet doorgegeven aan het hoofd wat ze heeft gezegd en het is nu weer haar woord tegen het mijne. Vals kreng. Gelukkig wordt ik wel geloofd.
Wijzig
maandag 14 november 2011 om 13:57
maandag 14 november 2011 om 15:10
Tl balk is ooit eens door iemand geopperd omdat ik niet de naam voluit wil schrijven. Leuke verbastering. Nou zo vrolijk ben ik niet. Het gesprek verliep goed. Gelukkig. Zag er nogal tegenop. Nu nog door naar woensdag en donderdag.
Ben ik toch nog heel erg op tijd voor de Fysio. Had me een half uur verrekend.
Ben ik toch nog heel erg op tijd voor de Fysio. Had me een half uur verrekend.
maandag 14 november 2011 om 17:14
Fijn dat het gesprek iig goed ging Zoeb.
Vandaag had ik best een lekker dagje.
Troela was vroeg thuis van school en heeft me op een terrasje getrakteerd.
En ik heb mijn Oudste even naar de huisarts getaxied, ze heeft al een paar dagen een pijnlijke arm. Blijkt een slijmbeursontsteking te zijn. Ze heeft nu ontstekingsremmers, dus over een paar dagen moet het weer beter zijn.
De keet is gestofzuigd
en vanavond maak ik lekker eten: Kip, aardappeltjes uit de oven en spruitjes.
Vandaag had ik best een lekker dagje.
Troela was vroeg thuis van school en heeft me op een terrasje getrakteerd.
En ik heb mijn Oudste even naar de huisarts getaxied, ze heeft al een paar dagen een pijnlijke arm. Blijkt een slijmbeursontsteking te zijn. Ze heeft nu ontstekingsremmers, dus over een paar dagen moet het weer beter zijn.
De keet is gestofzuigd
en vanavond maak ik lekker eten: Kip, aardappeltjes uit de oven en spruitjes.
maandag 14 november 2011 om 19:54
Gold dat is pijnlijk hoor een slijmbeursontsteking.
Coe klaar met werken? Lekker dan als je het zo druk hebt.
Heb eerst snel eten gekookt en gegeten.
Fysio is een leuke jongen. Heel gesprek gehad en we gaan meer met de pols zelf oefenen.
Daarna nog een akkefietje op het parkeerterrein van P&R.
Moest de parkeerplaats af en de parkeer automaat gaf aan dat ik geen saldo op de chipknip had. Maar dat klopte niet. Ik moest ¤ 3.60 betalen en ik wist dat er nog ongeveer zo'n ¤15.- op moest staan. Kon er dus niet uit. De chipknipautomaat bij de uitgang gaf inderdaad aan dat er nog ¤ 13.- saldo op stond. Meer dan genoeg. Ik rij weer naar de slagboom, weer de melding geen saldo. Druk dus maar op de knop om een medewerkster te spreken, want ik kon er niet uit. Komt er zo'n Marrokaanse buitenlandse stem, die zei dat mijn saldo 0 euro was. Nee, zeg ik nog, er staat ¤ 13.- op. Nee mevrouw, automaat geeft aan 0 euro u moet chipknip opladen. Ik weer, nee mevrouw er staat ¤ 13.- op. Zij weer dat er 0 euro op stond en ik moest opladen. Werd natuurlijk kwaad want ik kreeg geen gelijk en werd steeds pissiger want ik kon er niet uit en ik was al zo laat terug. Ik loog dus blijkbaar. Waarom zou je daar nu om liegen?? En ik wist ook echt niet meer wat ik doen moest. Want je kunt er door die slagboom echt niet uit. Uiteindelijk kreeg ik een ingeving en reed naar de andere uitgang en daar kon ik zo uitrijden met mijn chipknip.
Ik heb dus een klacht ingediend bij het Qpark. Gezeur zeg. en ik wil al helemaal niet voor leugenaar uitgemaakt worden en daar kwam het wel op neer.
Coe klaar met werken? Lekker dan als je het zo druk hebt.
Heb eerst snel eten gekookt en gegeten.
Fysio is een leuke jongen. Heel gesprek gehad en we gaan meer met de pols zelf oefenen.
Daarna nog een akkefietje op het parkeerterrein van P&R.
Moest de parkeerplaats af en de parkeer automaat gaf aan dat ik geen saldo op de chipknip had. Maar dat klopte niet. Ik moest ¤ 3.60 betalen en ik wist dat er nog ongeveer zo'n ¤15.- op moest staan. Kon er dus niet uit. De chipknipautomaat bij de uitgang gaf inderdaad aan dat er nog ¤ 13.- saldo op stond. Meer dan genoeg. Ik rij weer naar de slagboom, weer de melding geen saldo. Druk dus maar op de knop om een medewerkster te spreken, want ik kon er niet uit. Komt er zo'n Marrokaanse buitenlandse stem, die zei dat mijn saldo 0 euro was. Nee, zeg ik nog, er staat ¤ 13.- op. Nee mevrouw, automaat geeft aan 0 euro u moet chipknip opladen. Ik weer, nee mevrouw er staat ¤ 13.- op. Zij weer dat er 0 euro op stond en ik moest opladen. Werd natuurlijk kwaad want ik kreeg geen gelijk en werd steeds pissiger want ik kon er niet uit en ik was al zo laat terug. Ik loog dus blijkbaar. Waarom zou je daar nu om liegen?? En ik wist ook echt niet meer wat ik doen moest. Want je kunt er door die slagboom echt niet uit. Uiteindelijk kreeg ik een ingeving en reed naar de andere uitgang en daar kon ik zo uitrijden met mijn chipknip.
Ik heb dus een klacht ingediend bij het Qpark. Gezeur zeg. en ik wil al helemaal niet voor leugenaar uitgemaakt worden en daar kwam het wel op neer.
maandag 14 november 2011 om 20:54
Soms lijkt het wel of alles tegenzit of tegenwerkt he Zoeb!
Wat een muts!Zie het zo voor me,zij zit daar in zo'n hokje haar standaard riedeltje op te lezen...frustrerend als je dan geen gelijk krijgt terwijl je dat wel hebt.
Heb je nog gezwaaid toen je eruit kwam?
Oeh bah Gold,slijmbeursontsteking kan idd erg pijnlijk zijn!
En leuk van Troela om jou te trakteren.
Mamz,boodschappen nog gehaald?
Hoe ging het sjoelen bij Muis?Dat vond ik vroeger zo leuk!
Kitty,zwaar weekend gehad omdat je niet op gang kwam of het algemene maandag gevoel
Ik had een drukke maar productieve dag,goed opgeschoten met werk zodat ik morgenmiddag thuis kan blijven.
Toen ik thuiskwam had vriend een nieuwe afzuigkap opgehangen,de boodschappen gedaan en de tafel was gedekt.
Die heeft dus weer punten gescoord!
Wat een muts!Zie het zo voor me,zij zit daar in zo'n hokje haar standaard riedeltje op te lezen...frustrerend als je dan geen gelijk krijgt terwijl je dat wel hebt.
Heb je nog gezwaaid toen je eruit kwam?
Oeh bah Gold,slijmbeursontsteking kan idd erg pijnlijk zijn!
En leuk van Troela om jou te trakteren.
Mamz,boodschappen nog gehaald?
Hoe ging het sjoelen bij Muis?Dat vond ik vroeger zo leuk!
Kitty,zwaar weekend gehad omdat je niet op gang kwam of het algemene maandag gevoel
Ik had een drukke maar productieve dag,goed opgeschoten met werk zodat ik morgenmiddag thuis kan blijven.
Toen ik thuiskwam had vriend een nieuwe afzuigkap opgehangen,de boodschappen gedaan en de tafel was gedekt.
Die heeft dus weer punten gescoord!
maandag 14 november 2011 om 21:01
Ja meisjes, ik weet dat zo'n ontsteking pijnlijk is, ik heb dat twee jaar geleden of zo ook eens gehad, daarom dacht ik ook al dat het bij haar het geval was, ze had precies dezelfde pijnklachten.
Na het eten nog even flink boodschappen in huis gehaald. Lekker rustig altijd hier 's avonds in de winkels.
Oei Zoeb, ik zou ook boos zijn. Wel fijn dat er nog een uitgang was en dat je chipknip het daar wel deed.
Lief van vriend Coetje!
Moest ie punten scoren?
Na het eten nog even flink boodschappen in huis gehaald. Lekker rustig altijd hier 's avonds in de winkels.
Oei Zoeb, ik zou ook boos zijn. Wel fijn dat er nog een uitgang was en dat je chipknip het daar wel deed.
Lief van vriend Coetje!
Moest ie punten scoren?
maandag 14 november 2011 om 21:12
Hij doet heel erg zijn best,mag ik wel zeggen.
Ik kan er niet zo goed tegen dat het klussen niet opschiet,en dat het hier dus nog steeds een rommeltje is.Voor mijn gevoel moet er nog heel veel en dat lukt niet als ik het op het werk zo druk heb(maar dat levert wel geld op zodat dit allemaal kan)
En vandaag baalde ik daar heel erg van,ben ook moe dus dit was wel een opkikker.
Ik kan er niet zo goed tegen dat het klussen niet opschiet,en dat het hier dus nog steeds een rommeltje is.Voor mijn gevoel moet er nog heel veel en dat lukt niet als ik het op het werk zo druk heb(maar dat levert wel geld op zodat dit allemaal kan)
En vandaag baalde ik daar heel erg van,ben ook moe dus dit was wel een opkikker.
maandag 14 november 2011 om 21:15
maandag 14 november 2011 om 23:14
Wat lief van vriend Coetje. Ben je misschien nog eens snel van alle rommel af. Wat een leuke verrassing ook.
Ja het was een muts. Een behoorlijke ergerlijke muts ook nog.
Kan er niet tegen op die manier afgescheept wordt. Terwijl je dus helemaal vast staat en geen kant uit kan. Alsof ik voor mijn lol daar stond. En helemaal ergerlijk is dat ze alles kunnen zien. Precies wanneer je hebt ingecheckt en ook wat je dus zogenaamd op je chipknip hebt staan. Ja zeg als zo'n stomme automaat zegt 0 euro dat ziet zij dat natuurlijk ook. Domme muts was het.
Ja het was een muts. Een behoorlijke ergerlijke muts ook nog.
Kan er niet tegen op die manier afgescheept wordt. Terwijl je dus helemaal vast staat en geen kant uit kan. Alsof ik voor mijn lol daar stond. En helemaal ergerlijk is dat ze alles kunnen zien. Precies wanneer je hebt ingecheckt en ook wat je dus zogenaamd op je chipknip hebt staan. Ja zeg als zo'n stomme automaat zegt 0 euro dat ziet zij dat natuurlijk ook. Domme muts was het.