Bladiebla is live, kom lekker bankhangen op ons nieuwe forum

09-07-2021 13:03 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JAWEL, we hadden onszelf de start van de grote vakantie als doel gesteld en het is gelukt.

Ons forum https://moetenwevakerdoen.nl/forums/ is ready for a meet and greet.

Is het foutloos en in staat van perfectie? Nee, we verwachten echt nog wel dat jullie tegen dingen aan gaan lopen. Meld die dan vooral in het daarvoor bedoelde topic. Maar we hopen natuurlijk dat jullie net zo enthousiast zijn als wij en dat je heel vaak digitaal komt bankhangen. Dat vriendschappen intact blijven en dat je nieuwe vriendschappen aangaat.

Anyway, mi digitale casa es su digtale casa dus WELKOM!
bladiebladiebla2016 wijzigde dit bericht op 09-07-2021 13:27
1.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de lieve reacties! Als jullie maar weten dat we er voor jullie zijn en zeker ook zullen blijven!
Top Bladie! Gezellig! Sfeer is goed bij jou!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Cecilie!
Heb ook hier even snel gegluurd.
Al stap ik niet over.
Kans is groter dat ik helemaal stop.

Geen idee of anderen het al gezegd hebben.
Kleurtjes zien er leuk uit.
Bij de lopende topicslijst is de categorie in kleur. Ik had verwacht dat elke categorie hier een eigen kleur zou hebben. Maar dat is niet zo.
En om bij de lopende tooics te komen, moet he steeds eerst helemaal omlaag omdat je eerst langs alle categorieën moet?
Alle reacties Link kopieren
Kussensloop schreef:
17-07-2021 15:19
Heb ook hier even snel gegluurd.
Al stap ik niet over.
Kans is groter dat ik helemaal stop.

Geen idee of anderen het al gezegd hebben.
Kleurtjes zien er leuk uit.
Bij de lopende topicslijst is de categorie in kleur. Ik had verwacht dat elke categorie hier een eigen kleur zou hebben. Maar dat is niet zo.
En om bij de lopende tooics te komen, moet he steeds eerst helemaal omlaag omdat je eerst langs alle categorieën moet?
Hey Kussensloop, bedankt voor je complimenten. Wat knap dat je eventueel zou kunnen stoppen. Ik heb al wel eens in het verleden een poging gedaan om te stoppen met forummen maar, stoppen met roken was voor mij makkelijker
Voor nu is dat inderdaad zo, maar we zijn er druk mee bezig om dit aan te passen. De pijlers komen dan daar onder te staan. We hebben een programmeur gevonden die ons hierbij gaat helpen.
Ah ok

En ik ben al 2x eerder vrij lang gestopt. Dus een 3e keer gaat ook wel lukken.
Ik ben er op een gegeven moment klaar mee. Dan raak ik verveeld. Voelt het voor mij als veel van hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Mooie lay-out hoor..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar blijf toch hier.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Kussensloop schreef:
17-07-2021 15:34
Ah ok

En ik ben al 2x eerder vrij lang gestopt. Dus een 3e keer gaat ook wel lukken.
Ik ben er op een gegeven moment klaar mee. Dan raak ik verveeld. Voelt het voor mij als veel van hetzelfde
Als je het even moeilijk hebt zullen we bank even voor je vrijmaken, zodat je er goed op kan liggen voor een sessie met onze huispsycholoog. Die kan je helpen de drang in bedwang te houden.




Gezocht:
Huispsycholoog m/v
voor gezellig kleurrijk forum

Uren en salaris in overleg,

Meer informatie: https://moetenwevakerdoen.nl/alle-discussies/
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
17-07-2021 15:48
Mooie lay-out hoor..
Bedankt :D
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
17-07-2021 16:25
Sorry, maar blijf toch hier.
Je hoeft geen sorry te zeggen! Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als je maar weet dat we altijd een plekje voor je vrijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't er mooi uitzien, m'n complimenten!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
DerryGirl schreef:
17-07-2021 17:18
Ik vind 't er mooi uitzien, m'n complimenten!
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
De bank zit heerlijk!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
10-07-2021 12:48
Die staan er inderdaad wel. Hier staat waar je ze kan vinden: https://moetenwevakerdoen.nl/forums/dis ... et-vinden/

Bij mij ziet het er niet zo uit.

Is het kopje 'RECENTE FORUM ONDERWERPEN' hetzelfde als nieuwe topics, of staan daar ook actieve topics tussen? En kan ik alleen maar de 5 laatste nieuwe topics zien?

Het kopje 'Alle discussies' staat gelijk aan actieve topics?
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
17-07-2021 19:38
Bij mij ziet het er niet zo uit.

Is het kopje 'RECENTE FORUM ONDERWERPEN' hetzelfde als nieuwe topics, of staan daar ook actieve topics tussen? En kan ik alleen maar de 5 laatste nieuwe topics zien?

Het kopje 'Alle discussies' staat gelijk aan actieve topics?
Recente forum onderwerpen zijn de topics waar recent op gereageerd is. Dus de recente topics. Onder het nieuwsoverzicht vind je alle recente reacties en ook nieuw geopende topics.

Bij je profiel kan je onder forums jouw eigen begonnen topics, reacties en je favorieten terug vinden.

Wij werken er aan om dit overzichtelijker te maken. We hebben hiervoor een programmeur gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
17-07-2021 18:48
De bank zit heerlijk!
Fijn om te horen!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2021 11:20
Reden: reclame maken
99.14% gewijzigd
Voor heb volgende deel hebben we mensen nodig die meeschrijven in het BDSM topic ;-)
Maar ook de affaire van de barones Constance heeft nog input nodig. Wellicht iemand die in het Minnaar topic meeschrijft?
Alle reacties Link kopieren
Haha goed plan! Dus heb je persoonlijke ervaringen die je graag wil delen, kom erbij!
Alle reacties Link kopieren
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2021 11:19
Reden: Reclame maken
98.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
20-07-2021 10:11
[....]

Sorry Viva eerst roepen dat jullie stoppen. Waardoor er mensen keihard gewerkt hebben aan een goed en fijn alternatief. Dan de mededeling dat jullie doorgaan. Voor hoelang??
Berichten aanpassen omdat het reclame zou zijn haha. Is toch wel een beetje eigen schuld dikke bult. :moon:
Alle reacties Link kopieren
snoetie26 schreef:
21-07-2021 15:47
Sorry Viva eerst roepen dat jullie stoppen. Waardoor er mensen keihard gewerkt hebben aan een goed en fijn alternatief. Dan de mededeling dat jullie doorgaan. Voor hoelang??
Berichten aanpassen omdat het reclame zou zijn haha. Is toch wel een beetje eigen schuld dikke bult. :moon:

Nou inderdaad, wat ontzettend lullig en kinderachtig van de Viva moderators om de posts van Bladiebla weg te halen!
Viva heeft het toch echt aan zichzelf te danken dat forummers om zich heen zijn gaan kijken naar andere fora.
Alle reacties Link kopieren
snoetie26 schreef:
21-07-2021 15:47
Sorry Viva eerst roepen dat jullie stoppen. Waardoor er mensen keihard gewerkt hebben aan een goed en fijn alternatief. Dan de mededeling dat jullie doorgaan. Voor hoelang??
Berichten aanpassen omdat het reclame zou zijn haha. Is toch wel een beetje eigen schuld dikke bult. :moon:
bizar inderdaad!!
Oei dit vind ik ook niet erg netjes. Nu het forum ineens een doorstart maakt, voor zolang dat duurt, ineens nieuwe initiatieven gewoon verwijderen.
Krijg er steeds meer een vieze nasmaak van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven