Cactus thee. Nog ergens te koop??

19-03-2012 12:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee of er nog ergens cactusthee te koop is??

Die van pickwick was echt altijd super lekker, maar is helaas overal uit de winkels verdwenen. Ook bij de Macro hebben ze hem niet meer.

Heb natuurlijk zelf al rondgekeken in andere winkels, maar niks gevonden. Misschien weten jullie waar/of deze nog te koop is??
Alle reacties Link kopieren
Mag ook van een ander merk trouwens. Denk dat die van pickwick nergens meer te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
Xenos?
Alle reacties Link kopieren
http://vrouwtje-theelepel.nl/cactus-thee/
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook nergens vinden, en uit het variatiedoosje zijn ze ook al verdwenen. Ik drink nu dus gewoon geen thee meer, cactus was de enige smaak die ik lekker vond.
Ik krijg er een punthoofd van!
...
Alle reacties Link kopieren
!Tegucigalpa : Heb zojuist op hun site gekeken. Hebben wel dit :

Cactus Vanilla Green

Zacht & Fris. Romige groene thee met de zachte smaak van vanille, verfrissende cactus en zoethout.

Maar echte cactus thee is er niet. :(



Geloof ook niet dat het bij de xenos is.



@bammetjebamie : Misschien is dit wel iets ja. Al heb ik het liever gewoon in een normaal zakje dan dat ik losse blaadjes heb.

Trouwens een idee hoeveel thee je kan zetten met 100 gram??
Alle reacties Link kopieren
Bij de AH hebben ze cactusthee van hun eigen merk.
Alle reacties Link kopieren
Mrsje : Meen je dat? Gewoon een heel doosje, of zo'n variatiedoosje?
De laatste keer kon ik na lang zoeken cactus thee alleen nog bij de Plus kopen, maar dat was medio vorig jaar. Soms heeft de Sligro of Makro nog thee die niet meer in de winkels is te krijgen, zoals ook zwarte bessen thee van PickWick (in grootverpakking).
Alle reacties Link kopieren
Onze meeste boodschappen komen van de plus, bij ons in de buurt is die er sowieso niet meer. Ben laatst bij de macro geweest, hadden ze hem ook niet meer. Maar misschien verschilt dat per filiaal?
Nee. Ik heb Pickwick een tijd geleden gebeld en er was weing vraag naar dus is het uit de handel genomen. Ik kon het al niet meer vinden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb denk ik destijds, hij is al lang uit de handel, iets van 50 pakjes gekocht. Ik heb nog een voorraadje, weet alleen niet hoeveel nog
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toen ik wist dat het uit de winkels ging bij de macro zo'n hele grote doos gekocht. Op een of andere manier is die kwijt. Alle thee staat netjes op een plankje in de kast, maar waar die doos gebleven is... Heb al een keertje de hele kast leeggehaald, maar niet gevonden.

Misschien een cactusthee-dief



Vind het wel vreemd, geen vraag naar... Ik ken best wel veel mensen die de cactusthee missen net als ik.



Maar zal eens bij de AH gaan kijken voor dat huismerk
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor is te koop bij de Jumbo in een variatie pakje van het Jumbo merk, zag ze vandaag nog staan! Succes
Alle reacties Link kopieren
Mail me even op fruitypebbles86 @ gmail punt com



Ik heb hier 10 zakjes liggen van het merk perfekt. En ik lust het niet. Ik wil het wel naar je opsturen.

Kostenvergoeding hoeft niet; ik gooi het anders weg :-)
Alle reacties Link kopieren
Bij Kaldi heb ik afgelopen zaterdag Woestijn thee gekocht. Dit is een nieuwe theesoort met o.a. cactus erin. Ik vond hem erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven