Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 28 januari 2013 om 07:40
quote:missieM schreef op 27 januari 2013 @ 23:43:
[...]
On-topic blijven aub. Het gaat hier niet over 'overdrijven' maar over een onterechte waarschuwing krijgen.
Eehh, on topic blijven betekent niet dat je alleen mee mag praten met jouw "probleem", je mag ook een mening geven over jouw "probleem", zelfs als jij die niet graag wilt horen.
Echt een hoop gedoe om niks, en wat je allemaal had kunnen voorkomen door gewoon de titel van het topic te noemen, net als elk ander forumlid. Je kan niet verwachten dat het huidige moderator team de nu geldende huisregels nog even gaat toepassen op alle topics uit het verleden. Je weet hoe groot het forum is, en hoeveel werk ze al hebben aan het modereren van de nu lopende topics. Topics van jaren geleden nog gaan doorspitten is onbegonnen werk.
[...]
On-topic blijven aub. Het gaat hier niet over 'overdrijven' maar over een onterechte waarschuwing krijgen.
Eehh, on topic blijven betekent niet dat je alleen mee mag praten met jouw "probleem", je mag ook een mening geven over jouw "probleem", zelfs als jij die niet graag wilt horen.
Echt een hoop gedoe om niks, en wat je allemaal had kunnen voorkomen door gewoon de titel van het topic te noemen, net als elk ander forumlid. Je kan niet verwachten dat het huidige moderator team de nu geldende huisregels nog even gaat toepassen op alle topics uit het verleden. Je weet hoe groot het forum is, en hoeveel werk ze al hebben aan het modereren van de nu lopende topics. Topics van jaren geleden nog gaan doorspitten is onbegonnen werk.
maandag 28 januari 2013 om 12:03
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 januari 2013 @ 10:42:
Waarom is het wie speelt er ook farmerama deel 3 topic op de digi pijler ineens gesloten met nog geen 1500 berichten? Er is een deel 4 geopend maar vind dit erg vreemd.
Het is mij niet bekend waarom dit deel werd gesloten. Ik heb het even voor je heropend.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Waarom is het wie speelt er ook farmerama deel 3 topic op de digi pijler ineens gesloten met nog geen 1500 berichten? Er is een deel 4 geopend maar vind dit erg vreemd.
Het is mij niet bekend waarom dit deel werd gesloten. Ik heb het even voor je heropend.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
maandag 28 januari 2013 om 12:08
quote:Italie_Meisje schreef op 27 januari 2013 @ 19:45:
aar een naam stond zelf 5 jaar laten staan. En dan nu zo reageren.
Nog een vraag: wanneer wordt er nu terug gekoppeld over wat de regels,zijn wat betreft het prikbord.
Over het wel of niet mogen aan bieden van eigen gemaakte spullen.
Ik heb het antwoordt via via wel gekregen maar er is hier gezegd dat jullie erop terug zouden komen en dan gebeurd dus niet.
Wel handig als dat wel gebeurd zodat iedereen de regels weet, daar is nu nl veel ondyidelijkheid over.Mod, krijgen we hier nog antwoordt op?
aar een naam stond zelf 5 jaar laten staan. En dan nu zo reageren.
Nog een vraag: wanneer wordt er nu terug gekoppeld over wat de regels,zijn wat betreft het prikbord.
Over het wel of niet mogen aan bieden van eigen gemaakte spullen.
Ik heb het antwoordt via via wel gekregen maar er is hier gezegd dat jullie erop terug zouden komen en dan gebeurd dus niet.
Wel handig als dat wel gebeurd zodat iedereen de regels weet, daar is nu nl veel ondyidelijkheid over.Mod, krijgen we hier nog antwoordt op?
maandag 28 januari 2013 om 16:48
maandag 28 januari 2013 om 16:49
quote:viennas schreef op 28 januari 2013 @ 15:27:
Hoi Mod/Junior. Mag mijn topic op geld en recht "BTW correctie" verwijderd worden? Of gesloten? Er zijn geen reacties en na een half uur rekenen kom ik erachter dat ik zelf een fout heb gemaakt. De vraag is dus niet meer relevant.
Thanks.
Het topic is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hoi Mod/Junior. Mag mijn topic op geld en recht "BTW correctie" verwijderd worden? Of gesloten? Er zijn geen reacties en na een half uur rekenen kom ik erachter dat ik zelf een fout heb gemaakt. De vraag is dus niet meer relevant.
Thanks.
Het topic is verwijderd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 28 januari 2013 om 17:21
maandag 28 januari 2013 om 17:23
quote:kopjekoffie70 schreef op 28 januari 2013 @ 17:21:
Mod,
Ik heb zojuist een topic over Beatrix geopend op actueel.
Maar iemand was net iets sneller met een eender topic.
Dus zou je dat van mij willen verwijderen?
Treedt koningin Beatrix af?
Bij voorbaat dank.
Hij is weg.
met vriendelijke groet,
Junior
Mod,
Ik heb zojuist een topic over Beatrix geopend op actueel.
Maar iemand was net iets sneller met een eender topic.
Dus zou je dat van mij willen verwijderen?
Treedt koningin Beatrix af?
Bij voorbaat dank.
Hij is weg.
met vriendelijke groet,
Junior
maandag 28 januari 2013 om 20:43