Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Trotter schreef op 25 oktober 2013 @ 15:46:

[...]

Nog steeds.

In onze ogen gaat het hier niet direct om een ledenstop, maar eerder een advies/verzoek dat nieuwe geïnteresseerden beter een ander topic kunnen openen. Er staat nergens dat je je niet meer mag aanmelden, vandaar dat er hier niet is ingegrepen. Dit hadden we hier wat eerder moeten communiceren, waarvoor excuses.

In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic Nieuw tv-programma is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Willen jullie hier even kijken?

Volgens mij zit daar iemand op een hele vervelende, niet-grappige manier te trollen. En anders is ze zo gek als een drumstel en moet ze tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 oktober 2013 @ 22:10:

Volgens mij zit daar iemand op een hele vervelende, niet-grappige manier te trollen. En anders is ze zo gek als een drumstel en moet ze tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Die TO is ook al door meerdere forummers gestaft.

Dat is wel jammer, dat als een topic nou niet van een trol is, of niet bewezen dan toch dat je dat dan maar moet opmaken uit het feit dat het er nog staat. Maar aan de andere kant kunnen de stafjes net zo goed over het hoofd gezien worden, dat zou ook niet de eerste keer zijn. Jammer dat dat niet op een of andere manier inzichtelijk gemaakt kan worden, dat je stafje gelezen is of zo, of afgehandeld. Ik noem maar iets.
Hallo moderators, zouden jullie mijn topic 'Aangeboden gratis kleding mt 42' op het Prikbord Aangeboden willen sluiten? Alle kleding is weggegeven.

Alvast bedankt!
Het topic 'Vrouw wil niet anaal' is verwijderd ivm hengelen.

Het topic 'Contact verbreken met buurvrouw? (dood kat)' is verwijderd ivm troll.

quote:Lady-Voldemort schreef op 25 oktober 2013 @ 22:10:

Beste Lady-Voldemort,

Nog bedankt voor je melding.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:vivamireille schreef op 26 oktober 2013 @ 11:06:

Hallo moderators, zouden jullie mijn topic 'Aangeboden gratis kleding mt 42' op het Prikbord Aangeboden willen sluiten? Alle kleding is weggegeven.

Alvast bedankt!

Beste Vivamireille,

Het topic is al gesloten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

In de herhaling...quote:matroesjka_ schreef op 25 oktober 2013 @ 15:58:

En mbt ledenstop heb ik een vraag...wat zijn precies de grenzen van het afbakenen voor wie een topic bedoeld is?
Graag mijn topic met titel ''hoe krijgen we weer de goede verstandhouding terug'' verplaatsten naar relaties a.u.b.

Snap nog steeds niet hoe die onder Zwanger komt te staan, had toch echt de goede pijler uitgekozen/aangevinkt.
quote:lavendelbleu schreef op 26 oktober 2013 @ 13:43:

Graag mijn topic met titel ''hoe krijgen we weer de goede verstandhouding terug'' verplaatsten naar relaties a.u.b.

Snap nog steeds niet hoe die onder Zwanger komt te staan, had toch echt de goede pijler uitgekozen/aangevinkt.

Beste lavendelbleu,

Het topic is verplaatst naar de pijler Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 oktober 2013 @ 13:46:

[...]

Beste lavendelbleu,

Het topic is verplaatst naar de pijler Relaties.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaWooohh jullie zijn echt snel, dank je
quote:matroesjka_ schreef op 26 oktober 2013 @ 13:41:

In de herhaling...

[...]

Beste matroesjka,

Het is niet toegestaan andere forummers uit te sluiten van deelname aan een topic .

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:lavendelbleu schreef op 26 oktober 2013 @ 13:48:

[...]

Wooohh jullie zijn echt snel, dank je

We hebben zo onze momenten

Graag gedaan.
Is het wel toegestaan forummers erop te wijzen dat er kletstopics zijn waar ze wellicht beter in passen?
Hoi Mods,

Op de zwanger-pijler staat een topic van Sabientje99, en ze wil graag het woord 'knustelen' uit de titel veranderd hebben. Kunnen jullie dat regelen?

Bedankt!
Mod, het topic "eerlijkheid naar vriend toe" is volgens mij van dezelfde schrijfster als die van het topic over de dode kat van de buurvrouw dat jullie wegens trollen hebben verwijderd. Ik kan me vergissen, maar zouden jullie er even naar willen kijken?
Beste moderatie, ik heb deze smiley nodig. Als hij niet toegevoegd kan worden bij de smileys dan wil ik graag plaatjesplakrechten. Bedankt.
Bah
quote:NummerZoveel schreef op 26 oktober 2013 @ 16:11:

Mod, het topic "eerlijkheid naar vriend toe" is volgens mij van dezelfde schrijfster als die van het topic over de dode kat van de buurvrouw dat jullie wegens trollen hebben verwijderd. Ik kan me vergissen, maar zouden jullie er even naar willen kijken?Dat zou best eens kunnen. Dezelfde vermoeiende manier van trollen.
Kan het topic Gezelligheid in Rotterdam weer geopend worden.

Heb hem per ongeluk gesloten
Het topic Vind jij het ook al zo moeilijk om een baan te vinden? is verwijderd wegens spam

met vriendelijke groet,

Junior
quote:573g8b schreef op 26 oktober 2013 @ 16:37:

Beste moderatie, ik heb deze smiley nodig. Als hij niet toegevoegd kan worden bij de smileys dan wil ik graag plaatjesplakrechten. Bedankt.

Beste 573g8b,

In de OP van dit topic; Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan kan je zien hoe je de plaatjesplakrechten kan aanvragen.

mvg,

Junior.
Topic Hongergevoel? is verwijderd, niet conform de regels.\

mvg,

Junior.
Daar is matth0 weer....

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/211027
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven