Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 december 2013 @ 18:44:

Willen jullie het topic Sabia verliest haar baby met 19 weken verplaatsen naar entertainment? Dank jullie wel

Mee eens, zie mijn staf daarover met zelfde opmerking

Maar ook over de zeer ongepaste opmerkingen in dit topic. BN'er of geen BN'er' , zo praat je niet over deze situatie. Te grof!
Je bent zelf een theepot
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 december 2013 @ 18:44:

Willen jullie het topic Sabia verliest haar baby met 19 weken verplaatsen naar entertainment? Dank jullie wel

Verplaatst!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En in dit topic geplaatste stafjes??
Je bent zelf een theepot
Please, mods, juniors, doe wat aan die walgelijke Elninjoo

Ze gaat helemaal over de schreef in dit topic: Sabia verliest kindje na 19 weken
Kunnen jullie even naar barbiee kijken? Ofwel ze moet tegen zichzelf beschermd worden, ofwel het is een trol die misbruik maakt van de identiteit van een ander.
Mods willen jullie svp het topic Sabia verliest kindje na 19 weken verwijderen. Het topic was bedoeld om haar een hart onder de riem te steken, maar dat is zijn doel volledig voorbij geschoten.

Bij googlen komt dit topic vrij hoog naar boven en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het vullis wat gespuwd wordt.

Dank jullie wel.
De topics Masturberen en Hoe leer ik ...zijn verwijderd ivm geopend door een 13 jarige op de Sexpijler.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 december 2013 @ 23:15:

Mods willen jullie svp het topic Sabia verliest kindje na 19 weken verwijderen. Het topic was bedoeld om haar een hart onder de riem te steken, maar dat is zijn doel volledig voorbij geschoten.

Bij googlen komt dit topic vrij hoog naar boven en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor het vullis wat gespuwd wordt.

Dank jullie wel.Goed idee. Wat een walgelijke uitspraken daar.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Haha gaat Sabia meelezen dan, want dan wil ik haar ook wel een hart onder de riem steken.

Hoop dat Gordo zijn topic ook heeft gezien

En dan nog de Mandela's, zodat ze weten dat ook de viva members met ze mee huilen en veel verdriet hebben van dit grote gemis..
quote:boerderijgeit028 schreef op 06 december 2013 @ 23:15:

Dank jullie wel.De discussie vind ik echt uit de hand lopen, wat een krengige reacties zitten ertussen.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Mods waarom is dit topic nog niet verwijderd?

Sabia verliest kindje na 19 weken
Het topic 'Sabia verliest kindje na 19 weken' is verwijderd. Het topic schiet zijn doel voorbij.

quote:ModeratorViva schreef op 07 december 2013 @ 11:42:

Het topic 'Sabia verliest kindje na 19 weken' is verwijderd. Het topic schiet zijn doel voorbij.Dank jullie wel

Het topic 'Sabia verliest kindje na 19 weken' is verwijderd. Het topic schiet zijn doel voorbij.Gelukkig, sommige reacties waren echt schandalig
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

Het topic 'Sabia verliest kindje na 19 weken' is verwijderd. Het topic schiet zijn doel voorbij.Top.

Het topic 'Sabia verliest kindje na 19 weken' is verwijderd. Het topic schiet zijn doel voorbij.Fijn, dank je wel mods/juuns!
Als ze toch weer aan Mijn Viva moeten gaan sleutelen, is het dan mogelijk om van de laatste 10 de laatste 20 te maken?
Topic wat vinden jullie van Facebook? is verplaatst naar de pijler Digi.

mvg,

Junior.
Zijn er problemen bekend met mobiele site?

Ik word steeds uitgelogd wanneer ik op "nu op het forum" klik...

Edit: ik lijk uit te loggen. Ik kan niet naar de lijst van mijn topics (die optie staat er niet) en de optie uitloggen staat op inloggen.

Maar wanneer ik op "forum" klik blijk ik wel

Gewoon Ingelogd en staat er weer gewoon uitloggen.

Snappen jullie 'm nog?
Mods,

zou een van jullie misschien op me willen reageren?

Ik stel mn vraag nu voor de 3e keer:

Ik heb geen 'avatar' probleem zoals in het andere topic wordt genoemd. Mijn probleem is dat alleen MIJN plaatje niet zichtbaar is als ik een bericht post.

(of zien jullie soms wel een plaatje, en wordt er daarom niet op gereageerd?

(kan ook zijn dat ik mn vraag op de verkeerde plek stel, maar daar dan graag hulp bij!)
Ik zie je plaatje ook niet Carmelia. Welk formaat heeft je plaatje?
quote:Carmelia schreef op 07 december 2013 @ 20:14:

Mods,

Ik heb geen 'avatar' probleem zoals in het andere topic wordt genoemd. Mijn probleem is dat alleen MIJN plaatje niet zichtbaar is als ik een bericht post.

(kan ook zijn dat ik mn vraag op de verkeerde plek stel, maar daar dan graag hulp bij!)De derde keer mods! Kom op zeg, dit is gewoon onfatsoenlijk! Waarom wordt er niet eens een reactie gegeven?
quote:Carmelia schreef op 07 december 2013 @ 20:14:

Mods,

(kan ook zijn dat ik mn vraag op de verkeerde plek stel, maar daar dan graag hulp bij!)

Wij kunnen helaas niet zien wat precies het probleem is. Zou je mailtje willen sturen naar forum@viva.nl met je accountgegevens en het probleem?, Dan kunnen we het doorzetten naar de techniek en kunnen zij wellicht achterhalen wat het probleem is.

Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 07 december 2013 @ 21:23:

[...]

Wij kunnen helaas niet zien wat precies het probleem is. Zou je mailtje willen sturen naar forum@viva.nl met je accountgegevens en het probleem?, Dan kunnen we het doorzetten naar de techniek en kunnen zij wellicht achterhalen wat het probleem is.

Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumVeel mensen hebben vlg mij dat probleem. Ik zie tenminste bij meerdere forummers hun avatar niet.
Het topic Enquete voor gescheiden ouders.. Is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven