Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het topic BDSM leren is verwijderd ivm een oproepje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 juni 2015 @ 01:06:

[...]

Als je wil heel graag, op email forum@viva.nl t.n.v. de CM.

Alvast bedankt en alvast weltrusten.

Mvg,

Junior.

Mail is verstuurd en heb zowaar een antwoord ontvangen.

Echter blijkt uit de mail dat er géén regel is tegen het plaatsen van auteursrechtvrije afbeeldingen en of boeken ed.

b. Het plaatsen van tekst- en beeldmateriaal van derden waarop auteursrecht rust. Dit mag alleen als er toestemming is gegeven door de auteur.

Dus lijkt het er op dat er posts ten onrechte zijn verwijderd.

Ik vind het jammer dat er in korte tijd al twee leesfouten gemaakt zijn. Ik vroeg namelijk naar de regel tegen het plaatsen van auteursrechtvrije afbeeldingen en of boeken en ik krijg de link naar bovenstaande.

Bij deze behalve de mail dus ook maar weer hier aangezien dat het het aankomen en lezen van de mail doet bevorderen.
quote:nina1966 schreef op 23 juni 2015 @ 00:31:

[...]

Mail is verstuurd en heb zowaar een antwoord ontvangen.

Echter blijkt uit de mail dat er géén regel is tegen het plaatsen van auteursrechtvrije afbeeldingen en of boeken ed.

b. Het plaatsen van tekst- en beeldmateriaal van derden waarop auteursrecht rust. Dit mag alleen als er toestemming is gegeven door de auteur.

Dus lijkt het er op dat er posts ten onrechte zijn verwijderd.

Ik vind het jammer dat er in korte tijd al twee leesfouten gemaakt zijn. Ik vroeg namelijk naar de regel tegen het plaatsen van auteursrechtvrije afbeeldingen en of boeken en ik krijg de link naar bovenstaande.

Bij deze behalve de mail dus ook maar weer hier aangezien dat het het aankomen en lezen van de mail doet bevorderen.

Beste Nina1966,

Je reactie is ook beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

hallo viva,

zouden jullie mijn gebruikersnaam anoniem willen maken, zodat

niemand meer Somo kan zien?

Alvast bedankt
quote:impala schreef op 21 juni 2015 @ 21:27:

Hier info over het Gutenberg Project:

http://www.bibliotheekden ... n/Project-Gutenberg-1.htm

Het Gutenberg-project publiceert teksten waarvan het auteursrecht verlopen is of die door de auteurs beschikbaar zijn gesteld. Typische kandidaten voor Project Gutenberg zijn belangrijke of succesvolle boeken zoals veel oude filosofische teksten en klassieke werken van Shakespeare, Twain, Dickens, Nescio of Couperus. Maar bijvoorbeeld ook de Sherlock Holmes-verhalen van Conan Doyle en de Tarzan-verhalen van Edgar Rice Burroughs.

Mooi project dat alle aandacht verdient.

Oftewel, wil de mod het topic misschien terugzetten?

Jeetje wat interessant. Ik wil hier ook het antwoord wel op weten. Kunnen jullie in het kader van transparantie het niet gewoon toegeven als er een fout is gemaakt? Als het niet auteursrechtelijk beschermd is, is geen auteursrecht geschonden.

Overigens denk ik echt dat de mods zich beter moeten verdiepen in auteursrecht, want het gaat wel vaker mis.
quote:MarindaH schreef op 23 juni 2015 @ 08:46:

[...]

Jeetje wat interessant. Ik wil hier ook het antwoord wel op weten. Kunnen jullie in het kader van transparantie het niet gewoon toegeven als er een fout is gemaakt? Als het niet auteursrechtelijk beschermd is, is geen auteursrecht geschonden.

Overigens denk ik echt dat de mods zich beter moeten verdiepen in auteursrecht, want het gaat wel vaker mis.

wuthering heights ...heerlijk boek en ook als luisterboek gratis binnen te halen.

Idd heel jammer dat ze zo slecht lezen dat ze dat weg hebben gehaald.

Jane eyre en zelfs sprookjes van hans christiaan anderson zijn gratis te downloaden.
Het topic IEMAND IBOOK OLIVER TWIST GRATIS is teruiggeplaatst, er is inderdaad een verkeerde beoordeling gemaakt, waarvoor excuses. Het topic staat nu overigens onder Lezen, of stond het op een andere pijler, zoja dan horen wij dat graag. We zullen ook kijken naar de andere verwijderde topics!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

De topics 0.2 Heeft iemand 50 tinten donkerder en heeft iemand 50 tinten grijs ? blijven offline, deze zijn wel terecht verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 23 juni 2015 @ 10:39:

Het topic IEMAND IBOOK OLIVER TWIST GRATIS is teruiggeplaatst, er is inderdaad een verkeerde beoordeling gemaakt, waarvoor excuses. Het topic staat nu overigens onder Lezen, of stond het op een andere pijler, zoja dan horen wij dat graag. We zullen ook kijken naar de andere verwijderde topics!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Goh. Ik val bijna van mijn stoel. Fijn.

Bedankt. Voor het terugplaatsen en omdat er duidelijkheid is gegeven waar dat het meest voor de hand ligt, namelijk híer. Waar iedereen het kan lezen.
.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumTop dat jullie aangeven dat er een foutieve beoordeling heeft plaatsgevonden. Zelf doe ik er niks mee, maar forummers kunnen nu aangeven waar het boek gedownload kan worden
Hallo mods,

Zouden jullie deze nick willen anonimiseren? Dank jullie wel!
Hoi Mods,

Ik denk dat jullie de post van anoniem230620151524 om 4:55 hebben gemist
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-06-2015 15:26
Reden: anonimisatie
% gewijzigd
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 23 juni 2015 @ 15:12:

Hoi Mods,

Ik denk dat jullie de post van anoniem230620151524 om 4:55 hebben gemist

Bedankt voor de melding. Het bericht hebben we inderdaad gemist. Inmiddels is het account geanonimiseerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hoi, mag mijn topic : Is dit nog te herstellen? op de relatiepijler verwijderd worden?

Toch te bang voor herkenning..

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum Top!

Het duurde een paar mailtjes maar toch.
quote:Roary schreef op 23 juni 2015 @ 17:36:

Hoi, mag mijn topic : Is dit nog te herstellen? op de relatiepijler verwijderd worden?

Toch te bang voor herkenning..

Beste Roary,

Zou je via de mail (forum@viva.nl) aan willen geven waaruit blijkt dat je herkend zou kunnen worden? Aan de hand van deze mail zullen we beoordelen of dit topic wel of niet verwijderd zal worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

verwijderd
quote:Roary schreef op 23 juni 2015 @ 17:54:

Daar hoef ik niet voor te mailen, ik denk dat er niet super veel mensen vroeger gestalkt zijn, een partner in het gezin hebben opgenomen en een tweeling hebben gehad afgelopen tijd.

Dus ik zou het zeer waarderen als dit topic verwijder kon worden

Beste Roary,

In principe verwijderen wij geen topics. Dit doen wij alleen als de huisregels zijn overtreden of als de privacy in gevaar is. Op dit moment zien wij niet in waarom je privacy in gevaar zou komen. Om die reden zullen we je topic niet verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ook goed
quote:Roary schreef op 23 juni 2015 @ 18:21:

Geen probleem, mag mijn profielnaam dan wel veranderd of anoniem gemaakt worden?

Het is mijn echte naam(niet bij nagedacht) en ik zou toch graag blijven forrummen hier

Beste Roary,

Je account kunnen we anonimiseren. Je kunt daarna een nieuw account aanmaken. Dit zal alleen wel moeten met een ander e-mailadres waarmee je je destijds met dit account hebt geregistreerd.

Zou je over willen gaan tot anonimiseren?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ro, wis dan even je berichten in dat topik als het zo herkenbaar is. nu kan het nog, na anoniminatie niet meer.
Dankjewel Elsa!!!!
Mods, napraat 31 is vol, willen jullie een nieuwe openen?
quote:Dierenrijk schreef op 23 juni 2015 @ 19:38:

Mods, napraat 31 is vol, willen jullie een nieuwe openen?Deel 32 is geopend! Napraattopic deel 32

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Ik wil me graag laten anonimiseren. Dank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven