Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360


Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
De topics "Macdonald vs Daley live stream", "Watch™Macdonald vs Daley live streaming", "[CBS]@#!!Bellator 179 Live Stream" en "Watch™ Bellator 179 Macdonald vs Daley live stream" zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag mijn account op anoniem?
Bedankt!
Mods, wat betekent het als een naam van iemand in een topiclijst dikgedrukt en rood onder het topic staat?
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2017 09:37
Reden: offtopic
0.00% gewijzigd
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Luna_ schreef:
20-05-2017 00:44
Mods, wat betekent het als een naam van iemand in een topiclijst dikgedrukt en rood onder het topic staat?
Ik vermoed dat diegene dan online is, maar ik kan t mis hebben
Gewoon de TO.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-05-2017 00:54
Gewoon de TO.
Dit dus.
En nou is het afgelopen!
MoirenPhae schreef:
20-05-2017 00:54
Gewoon de TO.
Dat de TO de laatste reactie in het topic geplaatst heeft? Want ik zie onder alle topics de topicopener en tijd daarvan staan, niet die van de laatste reactie..
Luna_ schreef:
20-05-2017 01:01
Dat de TO de laatste reactie in het topic geplaatst heeft? Want ik zie onder alle topics de topicopener en tijd daarvan staan, niet die van de laatste reactie..
Je ziet de naam van de TO, niet wie als laatste heeft gepost.
Alle reacties Link kopieren
De Topic Opener. Zei ik vorige week al.

Ik neem aan dat die rode kleur eigenlijk alleen bedoeld is voor Mods.
"Which one of you pricks is the leader?"
Ik snap de antwoorden niet. Ik begrijp dat het de naam van de TO is, maar waarom is die bij sommigen rood en bij anderen gewoon zwart... is dat zoals nbk zegt omdat iemand extra in de gaten gehouden wordt?
Luna_ schreef:
20-05-2017 01:06
Ik snap de antwoorden niet. Ik begrijp dat het de naam van de TO is, maar waarom is die bij sommigen rood en bij anderen gewoon zwart... is dat zoals nbk zegt omdat iemand extra in de gaten gehouden wordt?
Nee joh, die zit te zieken.
En verder geen idee. Vast een van de miljarden bugs ;-]
Die smiley ook al weg.
Oké, dan nogmaals mijn vraag aan de mods, nu duidelijker (hoop ik): waarom is de naam van sommige TO's onder een topic donkerrood, terwijl de meesten zwart zijn?
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2017 09:48
Reden: Offtopic
99.14% gewijzigd
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2017 09:47
Reden: offtopic
99.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Luna_ schreef:
20-05-2017 01:09
Oké, dan nogmaals mijn vraag aan de mods, nu duidelijker (hoop ik): waarom is de naam van sommige TO's onder een topic donkerrood, terwijl de meesten zwart zijn?
Daar momenteel nog aan gewerkt vandaar dat het nog niet helemaal klopt. Als het goed is zijn de berichten van TO straks ook weer zwart.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
durf te vragen, deel 11 is vol, er mag een slotje op
Alle reacties Link kopieren
niekie1 schreef:
20-05-2017 13:10
durf te vragen, deel 11 is vol, er mag een slotje op
Bedankt voor je bericht. Het topic is gesloten.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al meer dan een week geleden gemaild of er een pijler geblokt kon worden. Dit is nog niet gebeurd.
Aangezien ik 2 reacties op mijn mail heb gehad weet ik dat het gelezen is.

Ik snap echt dat andere dingen voor gaan hoor maar mij ontgaat echt waarom wij dit zelf niet meer kunnen als het blijkbaar voor jullie ook aardig wat werk oplevert.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
In de OP staat een aantal keer 'Hier vind je....' maar er zit geen link meer aan gekoppeld
Alle reacties Link kopieren
Barbaa-de-tweede schreef:
20-05-2017 14:01
In de OP staat een aantal keer 'Hier vind je....' maar er zit geen link meer aan gekoppeld
Ik kan er gewoon op klikken en kom dan op het juiste topic terecht.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
20-05-2017 13:59
Ik heb al meer dan een week geleden gemaild of er een pijler geblokt kon worden. Dit is nog niet gebeurd.
Aangezien ik 2 reacties op mijn mail heb gehad weet ik dat het gelezen is.

Ik snap echt dat andere dingen voor gaan hoor maar mij ontgaat echt waarom wij dit zelf niet meer kunnen als het blijkbaar voor jullie ook aardig wat werk oplevert.
We zijn opzoek gegaan naar jouw mail, maar helaas kunnen we deze niet vinden. Zou je ons nog een keer willen mailen met daarin welk topic je wilt laten blokken? Wij zullen deze dan doorsturen naar de CM.

Het zelf kunnen instellen welke pijler je wel en niet wilt blokken staat op de lijst.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
20-05-2017 14:15
We zijn opzoek gegaan naar jouw mail, maar helaas kunnen we deze niet vinden. Zou je ons nog een keer willen mailen met daarin welk topic je wilt laten blokken? Wij zullen deze dan doorsturen naar de CM.

Het zelf kunnen instellen welke pijler je wel en niet wilt blokken staat op de lijst.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Huh? Ik heb de mail al 2 keer gestuurd en door 2 mods antwoord gekregen dat het doorsturen naar de cm. Wat een gedoe zeg.

Edit: mail voor de derde keer gestuurd
ibiopviva wijzigde dit bericht op 20-05-2017 14:35
3.63% gewijzigd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
20-05-2017 14:08
Ik kan er gewoon op klikken en kom dan op het juiste topic terecht.
Bij mij (laptop / Windows 10 / Explorer 11) zijn het gewoon woorden, geen linkjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven