Sport
alle pijlers
Muziek tijdens sporten, hoe?
zaterdag 4 mei 2024 19:35
Hoi allemaal.
Ik luister graag muziek tijdens het sporten. Heel ouderwets met een mp3 speler met oortjes (bedraad).
Nu wil ik het liefst via mijn telefoon muziek luisteren, maar ik weet niet hoe.
Ik heb weinig GB’s in de maand en wil
eigenlijk niet verhogen. Dus het liefst offline luisteren. Spotify heb ik maar geen premium.
Apple music abbo moet je ook weer voor betalen. Heeft iemand nog een tip?
Alvast bedankt!
Ik luister graag muziek tijdens het sporten. Heel ouderwets met een mp3 speler met oortjes (bedraad).
Nu wil ik het liefst via mijn telefoon muziek luisteren, maar ik weet niet hoe.
Ik heb weinig GB’s in de maand en wil
eigenlijk niet verhogen. Dus het liefst offline luisteren. Spotify heb ik maar geen premium.
Apple music abbo moet je ook weer voor betalen. Heeft iemand nog een tip?
Alvast bedankt!
zaterdag 4 mei 2024 19:40
zaterdag 4 mei 2024 20:03
20gb? Dat krijg ik nooit op in de maand. Zelfs niet toen ik afgelopen week ruim 30 uur gereisd heb en er veel filmpjes gekeken werden.
Spotify gebruikt nauwelijks wat.
zaterdag 4 mei 2024 20:13
Klopt. Ik heb 6GB en krijg dat niet op, ook niet als ik op vakantie in de auto úrenlang Spotify en luisterboeken luister en navigatie gebruik. En ook nog veel 'gewoon' internet onderweg. Maar ik kijk dan ook weinig video, anders zou ik het niet redden denk ik. Video verbruikt veel. Luisteren niet.
.
zaterdag 4 mei 2024 20:23
Ik weet niet van wat voor soort muziek je houdt, maar je hebt de app “ Apple Podcasts”.
https://apps.apple.com/nl/app/apple-pod ... 29?l=en-GB
Hier kan je alle soorten muziek podcasts downloaden thuis zodat je deze dan in de sportschool offline kan beluisteren. Het zijn dj mixes van verschillende soorten muziek, waar sommige dj’s/host doorheen praten maar ook niet. Je kan op genre zoeken of op naam dj.
Dit zijn enkele dj’s die fijne podcasts hebben in de app;
Kriss kross Amsterdam
La Fuente
Gregor Salto
Dj Jel
https://apps.apple.com/nl/app/apple-pod ... 29?l=en-GB
Hier kan je alle soorten muziek podcasts downloaden thuis zodat je deze dan in de sportschool offline kan beluisteren. Het zijn dj mixes van verschillende soorten muziek, waar sommige dj’s/host doorheen praten maar ook niet. Je kan op genre zoeken of op naam dj.
Dit zijn enkele dj’s die fijne podcasts hebben in de app;
Kriss kross Amsterdam
La Fuente
Gregor Salto
Dj Jel
zaterdag 4 mei 2024 21:53
Ah dankjullie!
Ik ga het morgen eens proberen. Het gaat idd om buiten sporten, hardlopen maar ook gewoon wandelen.
Ik hou van top 40 tot lekker hardstyle tijdens hardlopen. Eigenlijk van alles wat dus.
Ik ga het proberen met spotify, ik denk dat ik wel iets moet verhogen want heb nu maar 2 GB.
Dankjullie!
Ik ga het morgen eens proberen. Het gaat idd om buiten sporten, hardlopen maar ook gewoon wandelen.
Ik hou van top 40 tot lekker hardstyle tijdens hardlopen. Eigenlijk van alles wat dus.
Ik ga het proberen met spotify, ik denk dat ik wel iets moet verhogen want heb nu maar 2 GB.
Dankjullie!
zaterdag 4 mei 2024 22:06
2GB is voldoende om letterlijk de hele dag Spotify aan te hebben staan. Dat verbruikt nauwelijks watMissJackson schreef: ↑04-05-2024 21:53Ah dankjullie!
Dankjullie!
zaterdag 4 mei 2024 22:08
Echt, volgens mij overschat je hoeveel data Spotify verbruikt.MissJackson schreef: ↑04-05-2024 21:53Ah dankjullie!
Dankjullie!
Maar waarom kijk je niet eerst gewoon even voor en na je sportsessie hoeveel data je hebt verbruikt?
zondag 5 mei 2024 18:44
Nee dat wist ik idd niet, dat het maar zo weinig verbruikt. Omdat onze wifi momenteel op sommige plekken beroerd is (staat op de to do list prio) pakt ie soms 4g.
Ook in de tuin slecht. En idd ik stuur weleens foto’s en filmpjes op de 4g.
Dank voor de reacties allemaal! Wellicht idd op
verkeken hoeveel (of hoe weinig dus) spotify verbruikt.
Ook in de tuin slecht. En idd ik stuur weleens foto’s en filmpjes op de 4g.
Dank voor de reacties allemaal! Wellicht idd op
verkeken hoeveel (of hoe weinig dus) spotify verbruikt.
zondag 5 mei 2024 20:45
In Spotify kan je bij je playlist een cirkel met een pijltje naar beneden aanklikken, dan download ie binnen spotify de playlist voor offline gebruik.MissJackson schreef: ↑05-05-2024 20:30Heb trouwens muziek op mijn ipone gezet via de drive, maar dan moet je dus elk nr apart aanklikken. Dat is erg irritant.
zondag 5 mei 2024 20:55
Ze heeft een onbetaald abonnement.Pimpelmeesje87 schreef: ↑05-05-2024 20:45In Spotify kan je bij je playlist een cirkel met een pijltje naar beneden aanklikken, dan download ie binnen spotify de playlist voor offline gebruik.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in