DE viva-er

18-06-2021 14:04 47 berichten
Het is misschien hoog tijd om eens een mooi profiel te schetsen van DE viva-er. Maxima zei zo mooi: DE Nederlander bestaat niet, maar hier op het forum is toch een bepaald type te formuleren, dat we mooi in een hokje kunnen plaatsen lijkt mij zo.


Dusss, om met viva te spreken: TO trapt af.

DE viva-er..
- Is zelfverzekerd en assertief
- Heeft een leven naast het forum
- Verdient minimaal 2x modaal
- Heeft een geweldige relatie en nog vrijwel dagelijks goede seks
- Enorme spaarrekening, maar twijfelt of een halve ton voldoende is als je bijv aan je kinderwens wil beginnen
- Wandelt dagelijks een uur omdat dat helpt tegen letterlijk elke kwaal
- De “kids” zijn allemaal slank, sportief, hoogbegaafd en fruitmonsters
- Houdt zich altijd aan alle corona-maatregelen
- Het huis is altijd netjes aan kant
- Is huis-tuin-en-keukenpsycholoog
- Heeft een narcistische ex

Wie vult aan? :-D


En voor de gemiddelde zure viva-er, dit topic is natuurlijk geschreven met een dikke knipoog.
"is dit het nou?"
Laat met enige regelmaat een nieuwe keuken van 20.000 installeren, want de vorige was zo 2020.
Heeft meerdere katten een kat is zo zielig
Bij mij als man is vooral het beeld blijven hangen dat Viva vrouwen best wel op sex belust zijn. Maar misschien komt dat vooral door de topics die ik meelees.
DE Vivavrouw drinkt uiteraard alleen verse bonenkoffie uit een onbetaalbaar koffieapparaat.
Alle reacties Link kopieren
Beantwoord vragen met een wedervraag, meestal in de verwijtende vorm. Soms krijgt een vraagsteller 10 reacties zonder enig antwoord op haar of zijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
18-06-2021 14:45
Krijgt een rolberoerte als ze de combinatie HIJ WILT ziet staan en moet dat ook even corrigeren.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Is hoogopgeleid en heeft een drukke verantwoordelijke baan, en toch de hele dag de tijd om hier op het forum rond te hangen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Heeft geen 2de leg met die nieuwe vent en als haar narcistische ex wel extra kinderen kweekt springt ze uit haar vel.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ziet er minstens tien jaar jonger uit dan de leeftijd die staat in het paspoort.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
19-06-2021 00:14
Ziet er minstens tien jaar jonger uit dan de leeftijd die staat in het paspoort.
Ja. En dan heeft ze bij die 10 jaar al rekening gehouden met die 3-5 jaar die iemand die een leeftijd moet schatten standaard lager gaat zitten
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
18-06-2021 15:00
De Viva-er luistert naar alle adviezen en volgt deze dan ook per direct op. Ook al betekent dat dat je midden in de nacht een advocaat, rechter en notaris nodig hebt om je echtscheiding te regelen.
Of de HAP.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
19-06-2021 07:47
Of de HAP.
Die moet áltijd gebeld worden idd :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 15:26
Bij mij als man is vooral het beeld blijven hangen dat Viva vrouwen best wel op sex belust zijn. Maar misschien komt dat vooral door de topics die ik meelees.
Man man, ga een afzuigapparaat kopen of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis nog: woonde al op haar 17e zelfstandig en heeft nooit financiele steun gehad van haar ouders.
BlauweVinvis schreef:
18-06-2021 15:26
Bij mij als man is vooral het beeld blijven hangen dat Viva vrouwen best wel op sex belust zijn. Maar misschien komt dat vooral door de topics die ik meelees.
Dan komt die sperma goed van pas
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch topic. Ik kom er niet meer bij :rofl:
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
18-06-2021 14:49
Werkt fulltime maar heeft wel alle tijd kwalletietaimvoor de kinderen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
21-06-2021 20:53
:HA: :woa:
Het forum is al afscheid aan het nemen... straks komt de Guru voorbij.
Maakt alles schoon met Dasty
Viert feestjes nooit in kring of met eindtijd maar wel altijd met genoeg eten en drinken.

Draait haar hand niet om voor een extra maaltijd voor de onverwachtse aanwaaier, ze heeft namelijk een uitpuilende vriezer met gelabelde, gezonde maaltijden.

Lacht zich een kriek als de smulsteen langskomt in een topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven