De zwangarosaurus, hoe zou het nu zijn?

05-12-2009 16:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vandaag opeens weer denken aan dit geweldige topic van vorig jaar over de zwangarosaurus: de onder invloed van zwangerschapshormonen onbeheersbare schoonzus!

Volgens mij was er daarna ook nog een vervolgtopic over een kastje, wat schoonzus had weggegeven en opgeknapt weer terug wou.

En nou ben ik zo benieuwd: Laura, organiseer je dit jaar weer een kerstdiner? Hoe is de zwangarosaurus nu ze moeder is? Vieren jullie ook Sinterklaas en krijgt de betreffende schoonzus vanavond een vilein gedicht hierover?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Djeezus,is dat al weer zolang geleden?/

ja,ik ben ook razend benieuwd.. hi,hi!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hahaha ja dat was geweldig!
Ohjaaa dat was een geweldig topic
Peas on earth!
Ik vond het ook een leuk topic. Maar Laura, sinds die topics die "verzonnen" waren (of waar je aangaf dat het een verhaal was van een vriendin van je en eentje toch verzonnen?) denk ik steeds, is dit echt of fictie?

Maar wat kan je vreselijk leuk en boeiend schrijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hadden jullie me niet even kunnen roepen? Toen was ik nog geen lid en heb ik dus weer wat gemist
quote:mylenevalerie schreef op 05 december 2009 @ 16:45:

Ik vond het ook een leuk topic. Maar Laura, sinds die topics die "verzonnen" waren (of waar je aangaf dat het een verhaal was van een vriendin van je en eentje toch verzonnen?) denk ik steeds, is dit echt of fictie?

Maar wat kan je vreselijk leuk en boeiend schrijven.Oh bestond de zwangarosaurus niet echt? Dat had ik dan weer even gemist vorig jaar. Jammer, ik hoopte op een update!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 05 december 2009 @ 16:50:

[...]

Oh bestond de zwangarosaurus niet echt? Dat had ik dan weer even gemist vorig jaar. Jammer, ik hoopte op een update!Nee dat is mijn vraag aan haar. Ze heeft een leuk topic gehad over een dikke man naast haar in het vliegtuig, dat was als ik mij niet vergis fictie. En ze heeft een topic gehad over een kat doodrijden in een straat bij vrienden, dat bleek, een verhaal te zijn wat een vriendin van haar had meegemaakt. Ben het een beetje kwijt wat ze toen als reden aangaf dat ze schreef of ze het zelf had meegemaakt. Vandaar dat ik het nu weer vraag, en van sauro topic weet ik het dus niet of het echt was of niet.
Ohh, was zij dezelfde als van die doodgereden kat? Was toch kat van vriendin en dat ze daar gingen eten, maar niets te eten kregen en dat vriendin wilde dat zij de crematie zouden betalen voor ikweetnietmeerhoeveelgeld?
Peas on earth!
Dat iedereen over mij heen viel, weet niet meer wat ik zei maar weet wel dat er een paar stuiterde hahahahahahah.

Ja dat topic PODE.
Oh, maar waren al die topics verzonnen? Echt? *blijkt weer eens te goedgelovig te zijn*
Peas on earth!
Geweldig topic was dat! Ik schreef toen nog niet, maar heb het wel helemaal gelezen, geniaal! Jammer als het niet echt bleek te zijn, maar opzich maakt dat het verhaal niet minder leuk

Dus ik verheug me gewoon op hte volgende verhaal...kom maar door Laura!!
Van die 2 die ik noemde had ze het niet zelf meegemaakt zei ze. Word ook een dagje ouder maar weet dat ze volgens mij een goeie schrijfster is. Maar ik ben dus benieuwd naar het sauro topic of dat fictie was of niet. Prachtig hoe ze schrijft hoor. Maar vind het toch leuk te weten of ze dat nou echt heeft meegemaakt.
Volgens mij waren de verhalen fictie

Laura post nog wel regelmatig zag ik laatst. Misschien dat ze dit topic ook ziet
Als het al verzonnen was, dan waren ze in elk geval góed verzonnen. Smullen die topics, ik hoop op een update
quote:Spijker schreef op 05 december 2009 @ 16:30:

Ik moest vandaag opeens weer denken aan dit geweldige topic van vorig jaar over de zwangarosaurus: de onder invloed van zwangerschapshormonen onbeheersbare schoonzus!

Volgens mij was er daarna ook nog een vervolgtopic over een kastje, wat schoonzus had weggegeven en opgeknapt weer terug wou.

En nou ben ik zo benieuwd: Laura, organiseer je dit jaar weer een kerstdiner? Hoe is de zwangarosaurus nu ze moeder is? Vieren jullie ook Sinterklaas en krijgt de betreffende schoonzus vanavond een vilein gedicht hierover?Nou, zwangerosaurus wàs al moeder hoor, van een 2 (3?) jarig ventje dat alleen gefrituurde friet lustte, geen ovenfriet
Oh ja, dat waren inderdaad leuke topics...
Ik wacht met spanning af.....fictie of nie
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven