Dingen die je je jongere zelf zou willen aanraden

22-10-2025 15:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bedoel dan niet de zwaar serieuze zaken als; had nooit met die en die getrouwd/vertrouwd oid. Gewoon een beetje luchtig. Geen zware levenslessen. Dus met de kennis die je nu hebt, wat adviseer je je jongere zelf als je dat zou kunnen.

Ik trap af met: Buzzie, je bent nu nog jong en je gelooft er niet in maar STAP in die Bitcoin ookal is ie niets waard momenteel.

Man wat had ik dan een leven gehad nu zeg.....

Dat soort zaken dus.
Neem andere mensen niet zo serieus en ga van je eigen kracht uit. Iedereen doet maar wat..
Doe eens wat harder je best voor de vakken die je moeilijk vindt, dan kun je ingenieur worden in plaats van taalkundige.
Kijk eens hoe mooi je bent, wees daar eens blij mee.
Canei is echt niet te zuipen. En Impulse stinkt.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
22-10-2025 15:56

Canei is echt niet te zuipen. En Impulse stinkt.
:rofl:
Zo herkenbaar en zo gruwelijk waar! Wordt Canei trouwens nog verkocht?
Laat die eierstokken nog 1 jaar rammelen en koop eerst een huis . ( als ik eerder had gekocht en ook twee keer zou zijn verhuisd had ik nu een vrijstaand huis gehad )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn man is dus een van die vele nerds die wel ooit Bitcoin heeft gehad maar niet meer kon vinden tegen de tijd dat ze wat waard werden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
22-10-2025 16:00
Mijn man is dus een van die vele nerds die wel ooit Bitcoin heeft gehad maar niet meer kon vinden tegen de tijd dat ze wat waard werden.
Ai... Dat is pijnlijk! Waarschijnlijk zou zijn advies aan zijn jongere zelf zijn: Schrijf die enorm lange inlogcode ergens op en bewaar die op een plek je je je herinnert
buzziebee wijzigde dit bericht op 22-10-2025 16:02
24.18% gewijzigd
Skip die 2 mafklappers van vriendjes en ga meteen voor die leuke, betrouwbare jongen die al jaren je beste vriend is. Heus, het pakt goed uit.

En begin niet met drinken ;)
Maak je niet zo druk.
Wat eten we vanavond?
Je bent perfect zoals je bent!
Wees zuinig op je vrienden.
Ontspan en maak plezier.
Blijf niet plakken aan mannen.
Dit is de mooiste tijd van je leven dus haal er alles uit wat erin zit. Zorgen komen er nog genoeg later in het leven.
Ga iets met scheikunde studeren, past veel beter bij je dan die economische studie.
Luister naar Ivar en koop Bitcoins voor een paar tientjes. Dan had je nu een miljoen gehad.

Verder, maak je niet zo druk over wat mensen van je denken die je toch niet mag.
Probeer meer in contact te blijven met mensen die je belangrijk vindt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik had wel ooit Bitcoin (want mijn man is een nerd) maar heb ze verkocht voordat ze iets waard werden. Dus, ik had mezelf willen zeggen dat ik dat niet moest doen.

En spaar, zou ik mezelf willen zeggen. Geld uitgeven is leuk maar een goede spaarrekening maakt je leven een stuk minder stressvol.
Laat maar rollen dat geld. Niet zo zuinigjes aan doen.

Wat hebben mensen toch met die Bitcoin? Ik vind dat echt een vreselijke bevinding en ben juist héél erg blij dat ik er nooit wat mee gedaan heb.
Eerst iemand leren kennen dan pas in relatie stappen. Eerst op jezelf wonen, dan pas samenwonen.
Voor iedereen een groene tuin
Ga wat vaker op de foto en durf te lachen.
Je ouders hadden geen kinderen moeten krijgen. Het ligt echt niet aan jou
Lila-Linda schreef:
22-10-2025 18:22
Je ouders hadden geen kinderen moeten krijgen. Het ligt echt niet aan jou
:hug:
Probeer het maar, je kunt veel meer dan je nu denkt.
Studeer nog lekker even door als je daar zin in hebt, over een paar jaar kan het niet meer voor normaal collegegeld!
PVV stemmen en je afkomst verloochenen maakt je nog geen volbloed Nederlander.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Pepexx, maak je geen zorgen dat je nu nog niet alles onder de knie hebt, er komt een dag dat jij die hele toko runt en dat ze tegen jou op kijken
pepexx wijzigde dit bericht op 22-10-2025 20:20
1.72% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven