Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.

Dus maar een nieuwe.

Dingen die je pas heel laat begreep :

Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.

ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie

... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor

.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juni 2015 @ 18:03:

[...]

Dit wist ik al wel

Maar dan heb ik nog een handige wat veel mensen denk ik niet weten. De Fransen zijn er al wel achter, zie dit plaatje op een pak sinaasappelsap :

[afbeelding]

Als je een pak drinken dus zo uitschenkt, klotst het niet

Dit advies staat ook op een pak sap van Healty People.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ah eindelijk! Ik doe het zelf al jaren, maar had niet het idee dat het door drong in Nederland
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juni 2015 @ 18:55:

Ah eindelijk! Ik doe het zelf al jaren, maar had niet het idee dat het door drong in Nederland
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben er vandaag achter gekomen waarvoor een sluis (in een kanaal) dient. Ik rijd er regelmatig langs en had me eigenlijk nooit afgevraagd waarom boten via zo'n poortje moeten
quote:Desperate_Housewive schreef op 23 juni 2015 @ 18:03:

[...]

Dit wist ik al wel

Maar dan heb ik nog een handige wat veel mensen denk ik niet weten. De Fransen zijn er al wel achter, zie dit plaatje op een pak sinaasappelsap :

[afbeelding]

Als je een pak drinken dus zo uitschenkt, klotst het niet

Briljant!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:MinkeDeWit schreef op 23 juni 2015 @ 20:14:

Ik ben er vandaag achter gekomen waarvoor een sluis (in een kanaal) dient. Ik rijd er regelmatig langs en had me eigenlijk nooit afgevraagd waarom boten via zo'n poortje moeten Naar Klokhuis gekeken?
quote:prik schreef op 23 juni 2015 @ 20:38:

[...]

Naar Klokhuis gekeken? Betrapt!
quote:vandale schreef op 23 juni 2015 @ 13:11:

Ik heb mijn iphone 4 al bijna 3 jaar en kwam er vanochtend achter dat er op dat grijze schermpje - wat je van onderuit naar boven trekt met sneltoetsen, en wat ik altijd per ongeluk open - een knop zit voor de vliegtuigstand (stil).

Nu begrijp ik eindelijk waarom het geluid van mijn telefoon zo vaak uit staat want dat knopje zit precies op de plek waar ik altijd swipe...Vliegtuigstand is niet alleen maar stil, vliegtuigstand is alle netwerken (telefoon, wifi, internet etc.) uit. Dus ja, er kan niets binnenkomen dus je hoort inderdaad niets.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Dat je "Bukowski" net zo uitspreekt als "Lebowski" (met een "au" klank dus - dat wist ik dan weer wel, van "the Big Lebowski").

Ik las het dus altijd met een "o" klank
Nothing happens for a reason
quote:MarindaH schreef op 23 juni 2015 @ 14:55:

[...]

.

Daar kwam ik eerder via dit topic achter

Echt? Ik heb het helemaal gelezen, maar daar overheen gelezen dan denk ik. Ach, als er mensen zijn die het nu weten en er plezier van hebben...

Dat van dat pak sap zonder klotsen gieten wist ik dan weer wel. Het ziet er wel raar uit vind ik.
3000 berichten is het maximale voor een topic, toch? Wie gaat er een nieuw topic openen?
quote:MinkeDeWit schreef op 23 juni 2015 @ 20:14:

Ik ben er vandaag achter gekomen waarvoor een sluis (in een kanaal) dient. Ik rijd er regelmatig langs en had me eigenlijk nooit afgevraagd waarom boten via zo'n poortje moeten

Heb je deze weleens gezien? Kun je goed zien waar een sluis voor dient (deze werkt met een soort lift, schip vaart in een bak en die gaat naar boven of beneden).

Haha je uitleg in combinatie met je handtekening
Nooit geweten van de pakken sap, ga het snel uitproberen.
quote:keke91 schreef op 24 juni 2015 @ 16:54:

Haha je uitleg in combinatie met je handtekening

En het was helemaal niet belerend bedoeld

Ik ben schippersdochter en het is voor mij heel gek om te horen dat mensen niet weten wat een sluis is. Dat is nou iets wat ik heel laat begreep: als kind dacht ik dat alle kinderen op een schip woonden en naar een internaat gingen. Het heeft best even geduurd voordat ik in de gaten kreeg dat er ook "walkinderen" waren die een heel ander leven leidden.
quote:juliet64 schreef op 23 juni 2015 @ 21:47:

Dat je "Bukowski" net zo uitspreekt als "Lebowski" (met een "au" klank dus - dat wist ik dan weer wel, van "the Big Lebowski").

Ik las het dus altijd met een "o" klank volgens mij is dat alleen als je het op zijn Amerikaans uitspreekt. Als je de oost-europese uitspraak aanhoudt (waar de naam vandaan komt), dan is het eerder iets als Bukovski.
Beste forummers,

Dit topic heeft inmiddels al meer dan 3000 berichten. We willen jullie dan ook vriendelijk verzoeken een nieuw deel aan te maken. Willen jullie ons even berichten zodra er een nieuw deel is, dan zullen we dit topic sluiten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:charlottew88 schreef op 23 juni 2015 @ 18:50:

[...]

Dit advies staat ook op een pak sap van Healty People.

[afbeelding]Maar dit werkt toch nooit met die langwerpige pakken zoals Taksi?
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Zanahoria schreef op 24 juni 2015 @ 19:52:

[...]

volgens mij is dat alleen als je het op zijn Amerikaans uitspreekt. Als je de oost-europese uitspraak aanhoudt (waar de naam vandaan komt), dan is het eerder iets als Bukovski.Ja, da's waar. Maarja, de man was Amerikaan, dus ik denk toch dat ik fout zal al die tijd. Nouja, lekker belangrijk verder
Nothing happens for a reason
quote:missmisery schreef op 24 juni 2015 @ 21:12:

[...]

Maar dit werkt toch nooit met die langwerpige pakken zoals Taksi?Waarom niet? Werkt prima hoor. Probeer maar
quote:ModeratorViva schreef op 24 juni 2015 @ 21:04:

Beste forummers,

Dit topic heeft inmiddels al meer dan 3000 berichten. We willen jullie dan ook vriendelijk verzoeken een nieuw deel aan te maken. Willen jullie ons even berichten zodra er een nieuw deel is, dan zullen we dit topic sluiten.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaGedaan

Ik las het dus altijd met een "o" klank Nee hoor je doet het goed. De au klank is gewoon een Poolse achernaam ver-Amerikaansen.
quote:jawelikdus schreef op 27 maart 2015 @ 23:03:

Ik keek tot een aantal jaren terug veel crimeseries. In veel afleveringen hadden ze het over ene "John Doe". Na een tijdje ging ik me toch afvragen waarom er zoveel John Doe's in (veelal) Amerika waren. Wist ik veel dat ze daarmee bedoelen dat het een ongeïdentificeerd persoon is!

En ik vond mezelf zo'n doorgewinterde crimeserie-kijker Om hierop verder te gaan. Ik heb me jarenlang afgevraagd waarom toch zoveel verdachten met een sedan reden, denkende dat het een automerk was.
Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg!
quote:dubiootje schreef op 20 juni 2015 @ 21:51:

[...]

In de Hoeksche Waard is een mug een mezik en een vlieg een mug. Niet nodig om daar een olifant van te maken.Jij bent grappig ☺
Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg!

Ik las het dus altijd met een "o" klank Alleen amerikanen zeggen toch 'boe-kauw-ski'? Het is gewoon bukkovski, met zo'n kruising tussen een v en een w in het midden.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven